BMW iX5 Hydrogen: Δοκιμάζεται μόνη και… έρημη!

H BMW δοκιμάζει την iX5 Hydrogen στην έρημο, αποδεικνύοντας ότι αποδίδει άριστα και σε ακραία υψηλές θερμοκρασίες.

Ακούστε το άρθρο

Τα οχήματα του πιλοτικού στόλου της BMW iX5 Hydrogen, ολοκλήρωσαν ένα εντατικό πρόγραμμα δοκιμών. Αυτό αφορούσε τη λειτουργία τους σε υψηλές θερμοκρασίες και έλαβε χώρα για πρώτη φορά στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. Το σύστημα κίνησης κυψελών καυσίμου του αυτοκινήτου, απέδωσε εντυπωσιακά σε θερμοκρασίες που έφτασαν έως και τους 45 βαθμούς Κελσίου.

Οι συνθήκες συμπεριελάμβαναν άμμο, σκόνη, καθώς και μεταβαλλόμενες κλίσεις και σημαντικές διακυμάνσεις της υγρασίας. Το εξαιρετικά αποδοτικό σύστημα κυψελών καυσίμου, οι δεξαμενές υδρογόνου, ο ηλεκτροκινητήρας και η μπαταρία ισχύος συνεργάστηκαν με την κεντρική μονάδα ελέγχου του οχήματος, επιδεικνύοντας εξαιρετική απόδοση και ετοιμότητα.

Η ομάδα εξέλιξης εξέτασε τόσο τη λειτουργικότητα των ηλεκτρικών συστημάτων υπό ακραίες συνθήκες, όσο και την παροχή της ψυκτικής ισχύος. Σκοπός της ήταν να καταστεί δυνατή η πλήρης απόδοση του οχήματος. Προφανώς, τα οχήματα κατάφεραν να αναπτύξουν δυναμική συμπεριφορά, για την οποία ξεχωρίζει η γερμανική φίρμα.

Test Drive || BMW 330e: Ηλεκτρική καταιγίδα πολυτελείας!

Η BMW iX5 Hydrogen ταξιδεύει σε όλο τον κόσμο

Τα οχήματα από τον πιλοτικό στόλο πραγματοποιούν δοκιμές σε Ευρώπη, Ιαπωνία, Κορέα, Κίνα, ΗΠΑ και Μέση Ανατολή. Ειδικότερα, στόχος είναι να τονιστεί η καθημερινή χρηστικότητα των οχημάτων που χρησιμοποιούν υδρογόνο. Παράλληλα, να λάβουν σημαντικές γνώσεις για την ανάπτυξη ενός πιθανού μοντέλου ευρείας παραγωγής.

Η BMW iX5 Hydrogen διαθέτει ένα σύστημα κυψελών καυσίμου που παράγει ισχύ 170 ίππων. Παράλληλα, χρησιμοποιεί και μία ενσωματωμένη μονάδα κίνησης με τεχνολογία BMW eDrive πέμπτης γενιάς. Μάλιστα, αυτό έχει ως αποτέλεσμα, η ισχύς του συνολικού συστήματος κίνησης να φτάνει τους 401 ίππους.

Test Drive || BMW i4 M50: Ηλεκτρική… αστραπή 544 ίππων!

BMW iX5 Hydrogen: Κάνοντας δοκιμές στην έρημο

Επιπλέον, για την αποθήκευση του υδρογόνου, υπό πίεση 700 bar, υπεύθυνες είναι 2 δεξαμενές. Αυτές είναι κατασκευασμένες από πλαστικό, με ενίσχυση από ανθρακονήματα (CFRP). Συνολικά, οι δεξαμενές έχουν χωρητικότητα περίπου 6 κιλών υδρογόνου, προσφέροντας στην BMW iX5 Hydrogen αυτονομία 504 χιλιομέτρων, κατά WLTP.

Test Drive || BMW X3 xDrive30e: Υβριδική πολυτέλεια

Προφανώς, η BMW iX5 Hydrogen συνδυάζει την ικανότητα κάλυψης μεγάλων αποστάσεων με σύντομες στάσεις ανεφοδιασμού και μηδενικές εκπομπές ρύπων. Εφόσον υπάρχει το σχετικό πλαίσιο, η τεχνολογία κυψελών καυσίμου υδρογόνου έχει τη δυνατότητα να αποτελέσει έναν ακόμη πυλώνα στο μελλοντικό χαρτοφυλάκιο συστημάτων κίνησης του BMW Group.

abb_img