Η γκάμα της BYD συνεχίζει να επεκτείνεται με ταχύτατους ρυθμούς, με το νέο Sealion 8 να αποτελεί το πιο πρόσφατο μέλος της οικογένειας. Tο μεγάλο SUV θα είναι διαθέσιμο σε επιλεγμένες διεθνείς αγορές εκτός Κίνας, όπως η Αυστραλία και η Ευρώπη.
Σε αντίθεση με τα πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα της BYD που έχουν τραβήξει τα φώτα της δημοσιότητας το τελευταίο διάστημα, το Sealion 8 λανσάρεται –τουλάχιστον προς το παρόν– αποκλειστικά ως plug-in υβριδικό. Η επιλογή αυτή ενδέχεται να ενισχύσει περαιτέρω την απήχησή του σε κοινό, που αναζητά ευελιξία χωρίς άγχος αυτονομίας.
Το Sealion 8 θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις:
-
DM-i, με υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων και ηλεκτροκινητήρα στον εμπρός άξονα. Η συνδυασμένη απόδοση φτάνει τους 268 ίππους (200 kW) και 315 Nm ροπής, επιτρέποντας επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 8,6 δευτερόλεπτα. Η μπαταρία έχει χωρητικότητα 19 kWh.
-
DM-p, για πιο σπορτίφ προφίλ, προσθέτει έναν δεύτερο ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα, με ισχύ 189 ίππων (141 kW) και 360 Nm ροπής. Συνδυαστικά προσφέρει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,9 δευτερόλεπτα, χάρη και στη μεγαλύτερη μπαταρία των 35,6 kWh.
Με αυτά τα χαρακτηριστικά, το Sealion 8 δείχνει ικανό να ανταγωνιστεί μοντέλα όπως το Kia EV9 και το επερχόμενο Hyundai Ioniq 9. Στην πραγματικότητα, με εξαίρεση το EV9 GT, είναι ταχύτερο από τις ναυαρχίδες των δύο κορεατικών εταιρειών. Το σημαντικότερο όμως είναι, ότι το υβριδικό σύστημα απαλλάσσει τους οδηγούς από το άγχος της φόρτισης, κάτι κρίσιμο σε περιοχές με ανεπαρκή υποδομή.
Δείτε ακόμα: Είπες κάτι κακό για την BYD; Δες τι έπαθαν 37 influencers που τόλμησαν!
Το Sealion 8 υπόσχεται κατανάλωση μόλις 5,6 λίτρα/100 χλμ. στον μικτό κύκλο, ενώ η μεγαλύτερη μπαταρία, εξασφαλίζει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία έως και 150 χιλιόμετρα. Το μοντέλο εξοπλίζεται και με την προηγμένη σουίτα συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης BYD DiPilot 300, που συνδυάζει πέντε ραντάρ, 12 κάμερες, 12 αισθητήρες υπερήχων και ένα LiDAR.
Στην Κίνα, το ίδιο μοντέλο κυκλοφορεί ήδη με την ονομασία Tang L και διατίθεται και ως πλήρως ηλεκτρικό, βασισμένο στη νέα Super e-Platform 1000V της BYD. Φέρει μπαταρία 100,5 kWh και υποστηρίζει ταχυφόρτιση 0-100% σε μόλις 30 λεπτά. Ωστόσο, η BYD δεν έχει ακόμη επιβεβαιώσει, αν αυτή η αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή, θα φτάσει και στις διεθνείς αγορές.
Πηγή: carscoops.com