BYD: Το πρώτο της πλοίο έβαλε πλώρη

Το πρώτο πλοίο της BYD για τη μεταφορά των ηλεκτρικών της οχημάτων έκανε το παρθενικό του ταξίδι, ξεκινώντας από το λιμάνι της Xiaomo.

Η BYD, μια από τις κορυφαίες εταιρείες κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων, κατασκευάζει και φορτηγά πλοία για τη μεταφορά των ηλεκτρικών της οχημάτων. Μάλιστα, πρόσφατα, το πρώτο φορτηγό πλοίο της πραγματοποίησε το παρθενικό της ταξίδι, ξεκινώντας μία νέα εποχή θαλάσσιες μεταφορές.

Πιο συγκεκριμένα, το εν λόγω πλοίο φέρει την ονομασία Explorer No.1 και ολοκλήρωσε με μεγάλη επιτυχία το πρώτο του ταξίδι, όντας εν πλω για 7 μέρες. Η BYD ανακοίνωσε επίσημα την ολοκλήρωση του ταξιδιού, ενισχύοντας τη θέση της στη διεθνή αγορά και τον τομέα της θαλάσσιας μεταφοράς.

BYD: Εργοστάσιο μπαταριών νατρίου στην Κίνα

Το Explorer No.1 με φυσικό αέριο

Το πλοίο παραδόθηκε στο λιμάνι Yantai στην επαρχία Shandong στις 10 Ιανουαρίου και ξεκίνησε το ταξίδι του από το λιμάνι της Xiaomo στο Shenzhen της Κίνας. Το Explorer No.1 έχει μήκος 199,9 μέτρα, πλάτος 38 μέτρα, βύθισμα 9 μέτρα και υπηρεσιακή ταχύτητα18,5κόμβων. Επιπλέον, είναι σχεδιασμένο για να φέρει έως 7.000 αυτοκίνητα σε κάθε ταξίδι.

BYD: Εργοστάσιο ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ουγγαρία

To Explorer No.1 διαθέτει έναν κινητήρα διπλού καυσίμου που χρησιμοποιεί φυσικό αέριο (LNG) και ναυτιλιακό καύσιμο. Επιπλέον, είναι το πρώτο που ενσωματώνει μια μπαταρία και γεννήτρια για πλεύση μηδενικών εκπομπών. Με τεχνολογικά χαρακτηριστικά όπως συσκευές εξοικονόμησης ενέργειας, μείωση οπισθέλκουσας και αντιρρυπαντική βαφή, το Explorer No.1 είναι πρωτοποριακό στον τομέα των θαλάσσιων μεταφορών.

BYD: Το πρώτο της πλοίο με φυσικό αέριο και… μπαταρία

Τα μελλοντικά «ηλεκτρικά» σχέδια της BYD

Η κινέζικη μάρκα έχει προγραμματίσει να προσθέσει άλλα 7 πλοία στον στόλο της τα επόμενα 2 χρόνια. Μάλιστα, θα είναι όλα εξοπλισμένα με τεχνολογία μπαταριών αποθήκευσης ενέργειας. Η BYD επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της για μια πιο πράσινη εποχή θαλάσσιων μεταφορών, συνδυάζοντας αποδοτικότητα και περιβαλλοντική βιωσιμότητα.

Τέλος, σε ότι έχει να κάνει με το κόστος του πλοίου, σύμφωνα με εκτιμήσεις αγγίζει τα 5 δισεκατομμύρια γιουάν. Δηλαδή, περισσότερα από 704 εκατομμύρια δολάρια.

abb_img
spot_img