BYD: Το πρώτο της πλοίο με φυσικό αέριο και… μπαταρία

Η BYD ετοιμάζει το πρώτο της πλοίο για τη μεταφορά ηλεκτρικών της αυτοκινήτων, το οποίο θα χρησιμοποιεί υδρόγονο και όχι μόνο.

Η κινεζική εταιρία BYD είναι γνωστή για τις καινοτόμες τεχνολογίες της στον τομέα των ηλεκτρικών οχημάτων. Πλέον, κάνει δυναμική είσοδο στον κλάδο της ναυπηγικής βιομηχανίας με την κατασκευή του πρώτου της στόλου πλοίων μεταφοράς αυτοκινήτων.

Μάλιστα, τα τελευταία χρόνια, φούντωναν όλο και περισσότερο οι φήμες που είχαν σχέση με την κατασκευής εταιρείας για τη μεταφορά των αυτοκινήτων. Τον περασμένο Οκτώβριο, κυκλοφόρησαν φήμες που έκαναν λόγο για μια θυγατρική της κινέζικης μάρκας, η οποία παρήγγειλε 8 πλοία Ro-Ro, χωρητικότητας 7.700 αυτοκινήτων στο ναυπηγείο της πόλης Yantai, στην Κίνα.

Ο πρώτος στόχος αυτής της φιλόδοξης πρωτοβουλίας είναι το πλοίο με την ονομασία «Explorer 1», το οποίο μόλις ολοκλήρωσε επιτυχώς το δοκιμαστικό του ταξίδι διάρκειας 7 ημερών, κατασκευάστηκε από την Guangzhou Shipbuilding International, θυγατρική της China State Shipbuilding Corporation.

BYD: Οι προδιαγραφές του Yangwang U9

Τα χαρακτηριστικά του πλοίου της BYD

Μάλιστα, αυτή έχει στα σκαριά ένα ακόμη αντίστοιχο πλοίο για τη BYD. Το εν λόγω πλοίο, με χωρητικότητα έως 7.700 αυτοκίνητα, έχει μήκος 199,9 μέτρα, πλάτος 38 μέτρα και βύθισμα 9 μέτρων, ενώ η ταχύτητά του φτάνει τους 18,5 κόμβους. Δηλαδή 34,3 χλμ./ώρα.

Η BYD έχει στο μανίκι της το… Yuan Up

Το πλοίο διαθέτει διπλό κινητήρα καυσίμου, καταναλώνοντας φυσικό αέριο (LNG) και ναυτιλιακό καύσιμο. Επιπλέον, ενσωματώνει μια μπαταρία και μια γεννήτρια για πλεύση μηδενικών εκπομπών. Το σύστημα πρόωσης περιλαμβάνει χαρακτηριστικά εξοικονόμησης ενέργειας, όπως συσκευές εξοικονόμησης ενέργειας, μείωση της οπισθέλκουσας, καθώς και αντιρρυπαντική βαφή.

Toyota και BYD ετοιμάζουν ηλεκτρικό crossover

Τα επόμενα βήματα της κινέζικης εταιρείας

Επίσης, η BYD θα κατασκευάσει 2 πλοία σαν κι αυτά, ενώ συνολικά έχει επιβεβαιώσει 6 πλοία έτοιμα προς ναυπήγηση. Ακόμη, υπάρχουν άλλα 2, τα οποία είναι σε σκέψη για το αν θα προχωρήσει στην κατασκευή τους. Το εκτιμώμενο κόστος για όλα αυτά είναι περίπου 5 δισεκατομμύρια γιουάν, που σημαίνει κάτι περισσότερο από 704 εκατομμύρια δολάρια.

Αυτή η κίνηση από την κινέζικη εταιρεία όπως δείχνει θα συμβάλει στην αντιμετώπιση των τεχνικών προκλήσεων που αντιμετωπίζουν εδώ και χρόνια οι ευρωπαϊκές ναυτιλιακές εταιρείες. Ταυτόχρονα θα ενισχύσουν τον ρόλο της Κίνας στον κλάδο της ναυπηγικής βιομηχανίας. Για να δούμε!

abb_img
spot_img