Το ηλεκτρικό σκάφος Candela C-8 CC (Centre Console) ήρθε για να… «ηλεκτρίσει» την πιο δημοφιλή κατηγορία σκαφών στις ΗΠΑ. Μάλιστα, τα σκάφη με κεντρική κονσόλα είναι ιδιαίτερα διαδεδομένα στην αμερικάνικη αγορά. Είναι ιδανικά για ψάρεμα, για ταξίδια αναψυχής και για θαλάσσια σπορ.
Ωστόσο, η νέα έκδοση του ηλεκτρικού σκάφους C-8, είναι πιο φιλική προς το περιβάλλον, προσφέρει μοναδική ταχύτητα, αυτονομία, καθώς και ενεργειακή απόδοση.
Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με την σουηδική εταιρεία, το C-8 CC χρησιμοποιεί 80% λιγότερη ενέργεια από τα συμβατικά σκάφη αυτής της κατηγορίας. Ειδικότερα, προσφέρει αυτονομία 104 χιλιομέτρων με ταχύτητα πλεύσης 22 κόμβων ανά ώρα.
Το Candela C-8 έχει «καρδιά»… Polestar!
Η Candela αναφέρει για το ηλεκτρικό σκάφος C-8 CC:
«Η εμβέλεια των 104 χιλιομέτρων είναι τρεις φορές μεγαλύτερη από οποιοδήποτε άλλο ηλεκτρικό σκάφος στην αγορά. Είναι αρκετή για ταξίδια για ψάρεμα, θαλάσσια σπορ ή κρουαζιέρα στο αγαπημένο σας αμμόλοφο».
Τα υδροπτέρυγα της Candela με μπαταρίες Polestar
Με τον ηλεκτροκινητήρα Candela C-POD
Το C-8 CC διαθέτει τον αθόρυβο ηλεκτρικό κινητήρα της Candela, C-POD, ο οποίος αποδίδει 100 ίππους. Ο εν λόγω ηλεκτροκινητήρας χρησιμοποιεί την αποθηκευμένη ηλεκτρική ενέργεια που υπάρχει στις μπαταρίες για την πρόωση του σκάφους.
Το νέο ηλεκτρικό σκάφος βασίζεται στο υδροπτέρυγο C-8, το οποίο η σουηδική εταιρεία κυκλοφόρησε το καλοκαίρι του 2021. Επιπλέον, το C-8 Center Console διαθέτει μία κεντρική μονάδα διεύθυνσης, την οποία η Candela παρουσίασε για πρώτη φορά με την έκδοση Daycruiser του C-8 στην έκθεση ηλεκτρονικών ειδών του 2023 στο Λας Βέγκας.
Candela P-8 Voyager: Ένα σκάφος έτοιμο για… πτήσεις!
Το Candela C-8 CC έχει όλες τις ανέσεις
Σε ότι αφορά τη χωρητικότητα, το C-8 CC μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι και 8 άτομα. Φυσικά, προσφέρει άνεση σε όλους τους επιβάτες, καθώς διαθέτει καθίσματα και καναπέδες που χωράνε μέχρι και 6 άτομα.
Μάλιστα, ξεχωρίζει η εκτεταμένη πλατφόρμα κολύμβησης με ντους, καθώς και τα απαραίτητα «εργαλεία» για όσους λατρεύουν το ψάρεμα, όπως καλάμια και βυθόμετρο.
FarEast 42C: Ένα ηλεκτρικό ιστιοφόρο από την Κίνα
Επιπλέον, διαθέτει οθόνης πλοήγησης 15,4, ενώ υπάρχει η δυνατότητα για over-the-air ενημερώσεις του User Interface και του Flight controller, χωρίς χρέωση. Αυτές θα ξεκλειδώσουν νέες λειτουργίες κατά τη διάρκεια ζωής του σκάφους.
Τέλος, η τιμή του νέου ηλεκτρικού σκάφους ξεκινάει από 390.000 δολάρια, ενώ οι προπαραγγελίες έχουν ήδη ανοίξει. Σύμφωνα με την εταιρεία, οι παραδόσεις θα ξεκινήσουν από το καλοκαίρι του 2024.