Candela P-8 Voyager: Ένα σκάφος έτοιμο για… πτήσεις!

Το νέο ηλεκτρικό υδροπτέρυγο Candela P-8 Voyager παρουσιάστηκε και είναι έτοιμο για μοναδικές θαλασσινές διαδρομές.

Ακούστε το άρθρο

Το Candela P-8 Voyager είναι το νέο ηλεκτρικό υδροπτέρυγο, κοινώς δελφίνι, που παρουσίασε στην έκθεση Salone Nautico στη Βενετία, η εταιρεία κατασκευής σκαφών Candela.

Το νέο σκάφος θα αντικαταστήσει τα παραδοσιακά θαλάσσια ταξί και τα εμπορικά επιβατικά σκάφη, που χρησιμοποιούν συμβατικούς κινητήρες. Ουσιαστικά, είναι ο διάδοχος του προηγούμενου μοντέλου Candela C-8, το οποίο είχε «σπάσει» τα ταμεία.

Elfly: Ηλεκτρικό υδροπλάνο από τη Νορβηγία!

Το Candela P-8 Voyager «ίπταται»

Candela P-8 Voyager: Ένα σκάφος έτοιμο για... πτήσεις!

Το P-8, λοιπόν, έχει μήκος 8,6 μέτρα και πλάτος 2,5 μέτρα. Είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα και υπεύθυνος για την κίνηση του είναι ένας ηλεκτροκινητήρας 50 kW. Το συγκεκριμένο μοτέρ επιτρέπει ταχύτητα πλεύσης 20 κόμβων, δηλαδή 37 χλμ./ώρα και τελική ταχύτητα 30 κόμβων, ήτοι 56 χλμ./ώρα.

Το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του σκάφους, βέβαια, είναι πως όταν φτάσει σε ταχύτητα 16 κόμβων (30 χλμ./ώρα), του επιτρέπει ανύψωση έως και πέντε εκατοστά πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας.

Λειτουργία που βοηθάει στην προστασία από τους ύφαλους και προφανώς την αποφυγή ζημιών. Επιπλέον, υπάρχει μία γκάμα αισθητήρων που μετράει το ύψος του κύματος, διασφαλίζοντας την ομαλή οδήγηση σε αντίξοες συνθήκες.

Παράλληλα, διαθέτει μπαταρία λιθίου που προσφέρει αυτονομία 93 χιλιομέτρων με μία φόρτιση και ταχύτητα 20 κόμβων.

DB Schenker: Αυτόνομο πλοίο… «ταράζει» τα νερά στα logistics!

Candela P-8 Voyager: Ένα σκάφος έτοιμο για... πτήσεις!

Αχρείαστη η συντήρηση του σκάφους

Το Candela P-8 Voyager προσφέρει μεγάλη ευκολία, καθώς η σχεδίαση του είναι τέτοια, για όσο το δυνατόν λιγότερη συντήρηση. Αυτό το οφείλει στον κινητήρα C-POD, τον οποίο έχει κατασκευάσει η εταιρεία ειδικά για τα υδροπτέρυγα της.

Δηλαδή, δύο κινητήρες παρέχουν ισχύ 50 kW απευθείας στους περιστρεφόμενους έλικες. Λόγω αυτής της λειτουργίας δεν προκαλεί θόρυβο, ενώ η χρήση λαδιού και ψυκτικού υγρού είναι περιττή. Με λίγα λόγια δεν χρειάζεται συντήρηση.

Σύμφωνα, με την εταιρεία ο κινητήρας μπορεί να λειτουργήσει έως και 3.000 ώρες χωρίς σέρβις. Το εξαιρετικά μειωμένο πρόγραμμα συντήρησης είναι ιδανικό για χειριστές σε απομακρυσμένες τοποθεσίες, όπου οι τεχνικοί είναι δύσκολο να βρεθούν.

EVziiin: Φορτιστές για ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε… καράβια

Ιδανικό για επαγγελματική χρήση

Το P-8 στοχεύει σε επαγγελματική χρήση, όπως γιοτ ή θαλάσσιο ταξί. Μπορεί να φιλοξενήσει έξι επιβάτες και δύο μέλη του πληρώματος στην κλιματιζόμενη καμπίνα του.

Τέλος, τα σχέδια προβλέπουν την έναρξη της παραγωγή του P-8 Voyager, αυτό το φθινόπωρο, ενώ είναι διαθέσιμο για προπαραγγελίες με τιμή από 450.000 ευρώ.

abb_img