ChargePoint και Blink με προβλήματα… ρευστότητας

Οι ChargePoint και Blink δεν ικανοποιούν τους πελάτες τους με τις υπηρεσίες φόρτισης που προσφέρουν και… «ξεμένουν» από χρήματα.

Ακούστε το άρθρο

Οι 2 μεγαλύτερες εταιρείες φόρτισης στις ΗΠΑ, ChargePoint και Blink, έχουν έρθει αντιμέτωπες με σοβαρά θέματα ρευστότητας και κινδυνεύουν με χρεωκοπία. Πιο συγκεκριμένα, οι εταιρείες αποκάλυψαν οικονομικά στοιχεία που δείχνουν ότι αν η κατάσταση συνεχίσει έτσι, μπορούν να αντέξουν για διάστημα μικρότερο του ενός έτους.

Τα στοιχεία που προέκυψαν δημιουργούν ανασφάλεια, καθώς τα έξοδα είναι περισσότερα από τα έσοδα. Ειδικότερα, οι τριμηνιαίες εκθέσεις που δημοσίευσαν, αποκάλυψαν ότι τα μετρητά που ξόδεψαν οι εταιρείες το πρώτο τρίμηνο του έτους, ήταν περισσότερα συγκριτικά με το περσινό αντίστοιχο διάστημα.

reCharge: Όλα τα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων σε ένα app

Σφίγγει ο κλοιός για Charge Point και Blink

Τα στοιχεία της Charge Point δείχνουν ότι το πρώτο τρίμηνο τα έξοδά της άγγιξαν τα 71 εκατομμύρια δολάρια. Το ίδιο διάστημα τα έσοδά της «έπεσαν» από τα 541 εκατομμύρια που ήταν πέρσι, στα 314 εκατομμύρια ευρώ. Αρκετά μεγάλη η «χασούρα». Η εταιρεία στοχεύει να μειώσει τη ζημιά στα 2/3, ωστόσο αυτό μοιάζει απίθανο.

Από την άλλη, η Blink Charging ξόδεψε 65 εκατομμύρια δολάρια το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους. Υπερδιπλάσια από τα 31 εκατομμύρια δολάρια που δαπάνησε το πρώτο εξάμηνο του 2022.

Όλοι οι Σταθμοί Φόρτισης Ηλεκτρικών Αυτοκινήτων

Σύμφωνα με τον CEO της Blink, Μπρένταν Τζόουνς, η εταιρεία διαθέτει ξεπερασμένες τεχνολογίες και προβλήματα αξιοπιστίας που έχουν απογοητεύσει τους ιδιοκτήτες ηλεκτρικών. Επίσης, κρούει τον κώδωνα του κινδύνου στην αμερικάνικη εταιρεία, η οποία πρέπει να δράσει άμεσα πριν να είναι πολύ αργά.

Η Volvo και η ChargePoint βάζουν φορτιστές στα Starbucks

Προβλήματα αξιοπιστίας λόγω… Tesla

Οι ChargePoint και Blink ήταν γνήσιοι ανταγωνιστές της Tesla, καθώς είχαν συνάψει συνεργασία με μεγάλες εταιρείες αυτοκινήτων. Ειδικότερα, η πρώτη με τις Mercedes-Benz, Toyota και Lexus, ενώ η δεύτερη με τις Mitsubishi, Subaru και General Motors.

Ωστόσο, πολλές από τις εταιρείες ανάφεραν προβλήματα αξιοπιστίας, καθώς επιθυμούν τα νέα ηλεκτρικά τους οχήματα να είναι συμβατά με Tesla Superchargers.

Ο αναλυτής της Guidehouse Insights, Sam Abuelsamid, δήλωσε:

«Πρόκειται για ένα είδος τέλειας καταιγίδας για τις εταιρείες φόρτισης. Αντιμετωπίζουν νέο ανταγωνισμό, οι πελάτες τους δεν είναι ευχαριστημένοι και πρέπει να ξοδέψουν χρήματα, αλλά δεν μπορούν να βρουν τα χρήματα, οπότε είναι το χειρότερο όλων των κόσμων γι’ αυτούς.»

abb_img