Citroën 2CV: Ένας φίλος ήρθε από τα παλιά!

Το θρυλικό Citroën 2CV επιστρέφει θεαματικά, ωστόσο για την συγκεκριμένη αναβίωση δεν είναι υπεύθυνη η γαλλική φίρμα.

Ακούστε το άρθρο

Ένα από τα πιο χαρακτηριστικά και δημοφιλή αυτοκίνητα όλων των εποχών, το Citroën 2CV είναι και πάλι εδώ, ξυπνώντας αναμνήσεις. Το γαλλικό μοντέλο που έχει ακόμη πολλούς οπαδούς, ήταν στην παραγωγή από το 1948 μέχρι το 1990.

Είναι συχνό φαινόμενο τελευταία, η αναβίωση εμβληματικών μοντέλων του παρελθόντος, από πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες. Μοντέλα που έχουν γράψει χρυσές σελίδες στην παγκόσμια αγορά αυτοκινήτου και έχουν αφήσει το στίγμα τους.

Μάλιστα, η συγκεκριμένη η αναβίωση συμπίπτει με την αναδυόμενη εποχή της ηλεκτροκίνησης, προσθέτοντας της μια κάποια συναισθηματική φόρτιση.

Στην Ελλάδα το Citroen Ami με τιμή από 5.500 ευρώ

Το σύγχρονο Citroën 2CV από τη ματιά του Hristov

Ωστόσο, να τονίσουμε σε αυτό το σημείο ότι η ιδέα για την αναβίωση του θρυλικού μοντέλου δεν ανήκει στην Citroën. Υπεύθυνος είναι ο ανεξάρτητος σχεδιαστής Dejan Hristov, ο οποίος προέβη σε μια σχεδιαστική μελέτη με δική του πρωτοβουλία.

DS E Tense Performance: Ένα αμάξι δίχως φρένα!

Έτσι, πρότεινε την επιστροφή του Citroën 2CV και μάλιστα ως ένα ηλεκτρικό crossover με μινιμαλιστική σχεδίαση.

Με βάση τον αρχικό σχεδιασμό

Ο Hristov διατήρησε το αρχικό σχεδιασμό του αυτοκινήτου σχεδόν ακέραιο. Δηλαδή, δεν πείραξε το στρογγυλό σχήμα της γραμμής οροφής, των έντονων φτερών και του χαρακτηριστικού καπό.

Το Citroën Ami γίνεται αυτόνομο από Γάλλους φοιτητές

Από την άλλη, παρατηρούμε αλλαγές όπως τους σκουρόχρωμους LED προβολείς, τη μινιμαλιστική μάσκα και τις κάμερες που αντικαθιστούν τους καθρέπτες. Στοιχεία που φέρνουν και επίσημα το μοντέλο στην σύγχρονη εποχή.

Μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, σύγχρονο εσωτερικό

Επιπλέον, ο σχεδιαστής έδωσε στο αυτοκίνητο αρκετή απόσταση από το έδαφος, εξοπλίζοντας το με ζάντες αλουμινίου μεγάλης διαμέτρου σε στυλ που παραπέμπει σε τουρμπίνα.

Στο κάτω μέρος των προφυλακτήρων και των πλαϊνών μαρσπιέ, παρατηρούμε πλαστική επένδυση που προσδίδει μια αριστοκρατική εμφάνιση.

Εσωτερικά, ο σχεδιαστής έχει φροντίσει για όλες τις απαραίτητες ανέσεις, όπως οθόνη αφής, κλιματισμός, ηλεκτρικά παράθυρα και κατάλληλο ηχοσύστημα.

To Citroën Ami σας περιμένει στο Golden Hall

Τέλος, αναφορικά με τις διαστάσεις, το αυτοκίνητο παρουσιάζεται αυξημένο κατά 15 ίντσες, συγκριτικά με το αρχικό μοντέλο αγγίζοντας τα 4,24 μέτρα. Ενώ, σύμφωνα με τον σχεδιαστή θα παίρνει κίνηση από ηλεκτρικό κινητήρα.

Ακόμα δεν γνωρίζουμε αν η γαλλική φίρμα έχει δει με καλό μάτι αυτή την πρόταση του ανεξάρτητου σχεδιαστή. Ωστόσο, μία τέτοια αναβίωση είναι εφικτή, καθώς και άλλες αντίστοιχες προσπάθειες χαίρουν εκτίμησης και αποδοχής, με την επιτυχία να είναι βέβαιη.

Οπότε, γιατί όχι;

 

spot_img