Cupra Raval: Με τις ευλογίες του… Volkswagen Group

Το Cupra Raval είναι το πρώτο μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο του Volkswagen Group, που θα το κατασκευάσει στο εργοστάσιο Martorell, στην Ισπανία.

Ακούστε το άρθρο

Το Cupra Raval όπως όλα δείχνουν θα είναι το πρώτο μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο που προετοιμάζει ο Όμιλος Volkswagen, συμβάλλοντας στην αλλαγή του τοπίου της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Η παραγωγή των μικρών ηλεκτρικών οχημάτων στο ισπανικό εργοστάσιο του Martorell αναμένεται να ξεκινήσει προς τα τέλη του 2025, με το Cupra Raval να είναι το πρώτο εξ αυτών. Η ανακοίνωση αυτή έρχεται μετά από πρόσφατη ενημέρωση από την Seat, η οποία αναφέρθηκε στην αναβάθμιση του εργοστασίου συναρμολόγησης μπαταριών της.

Τι έπεται του Cupra Raval;

Πέραν του Cupra Raval, το οποίο αναμένεται να δρομολογηθεί στην παραγωγή, εκτιμάται ότι το VW ID.2 θα αρχίσει να κατασκευάζεται επίσης στο Martorell στους “επόμενους μήνες”. Επιπλέον, ένα SUV βασισμένο στο ID.2 και το Skoda Epiq θα παράγονται στη Navarra. Αν και σύμφωνα με πληροφορίες η παραγωγή του ID.2 θα ξεκινήσει στις αρχές του 2026, η παραγωγή θα είναι μεγαλύτερη μετά τον Μάιο του 2026.

Η ανακοίνωση της Volkswagen για τη συναρμολόγηση μπαταριών στο εργοστάσιο της Seat στο Martorell έγινε γνωστή τον Ιούλιο του 2023. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία ανακοίνωσε  επένδυση 300 εκατομμυρίων ευρώ για την κατασκευή μιας ξεχωριστής εγκατάστασης συναρμολόγησης μπαταριών.

Το εργοστάσιο στο Martorell έχει συγκεκριμένο έργο

Το εν λόγω εργοστάσιο, με επιφάνεια 64.000 τετραγωνικών μέτρων, θα είναι αφιερωμένο στην παραγωγή των επερχόμενων μικρών ηλεκτρικών οχημάτων και crossover των ισπανικών εργοστασίων. Η τοποθεσία του συγκροτήματος μπαταριών δίπλα στην αίθουσα παραγωγής 10 του εργοστασίου είναι σημαντική, καθώς οι μπαταρίες θα μεταφέρονται απευθείας στις γραμμές συναρμολόγησης των νέων ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Αρχικά δεν υπήρχαν πληροφορίες για την παραγωγική ικανότητα του εργοστασίου συναρμολόγησης μπαταριών. Ωστόσο, τώρα η Seat αναφέρει ότι η αρχική χωρητικότητα θα φτάσει τα 1.400 συστήματα μπαταριών την ημέρα. Αυτό θα επιτρέψει στον όμιλο να ανταποκριθεί στις ανάγκες παραγωγής των Raval και ID.2. Ωστόσο, δεν έχει δοθεί ακόμη πληροφορία για την ταχύτητα και την εκτίμηση της επέκτασης της χωρητικότητας. Επομένως, οι λεπτομέρειες σχετικά με την παραγωγή των ID.2 X και Skoda Epiq παραμένουν αδιευκρίνιστες.

Η ισπανική κυβέρνηση στηρίζει την ηλεκτροκίνηση

Θυμίζουμε πως πρόσφατα ο Ισπανός Βασιλιάς Φίλιππος Στ’ πραγματοποίηση επίσκεψη στο εργοτάξιο του εργοστασίου μπαταριών. Η επίσκεψη αυτή καθ’αυτή αναδεικνύει τη σημασία του έργου αυτού για τη χώρα.

Επιπλέον, η δήλωση του Thomas Schäfer, επικεφαλής της VW, υπογραμμίζει τη δέσμευσή τους για την προώθηση της ηλεκτροκίνησης και τη συνεχή υποστήριξη από την ισπανική κυβέρνηση. Οι δηλώσεις του Wayne Griffiths, Διευθύνων Σύμβουλος της Seat και της Cupra, αποτελούν περαιτέρω επιβεβαίωση της δέσμευσης τους για την ηλεκτροκίνηση και την αναδιάρθρωση των εργοστασίων, ενώ καλούν και την ισπανική κυβέρνηση να υποστηρίξει αυτήν την προσπάθεια.

abb_img