Δεν είναι και απίθανο ένα ηλεκτρικό Nissan GT-R

Το λανσάρισμα ενός ηλεκτρικού Nissan GT-R είναι αρκετά πιθανό, αν και φαίνεται ότι θα χρειαστεί χρόνος για να γίνει πραγματικότητα.

Ακούστε το άρθρο

Μετά την αποκάλυψη του νέου Z, η Nissan σκέφτεται τη δημιουργία ενός ηλεκτρικού GT-R. Ωστόσο, κάτι τέτοιο θα συμβεί στο -όχι και τόσο- άμεσο μέλλον, καθώς προϋποθέτει αυστηρές προδιαγραφές.

Όπως έχουμε πει πολλάκις η παύση των θερμικών κινητήρων και ο εξηλεκτρισμός της γκάμας της ιαπωνικής εταιρείας, κατέχει υψηλή θέση στην ατζέντα της.

Η Nissan παραδίδει Masterclass ηλεκτρικών!

Η φίρμα σχεδιάζει τις κινήσεις της και τη στρατηγική που θα ακολουθήσει, με την οποία θα κινηθούν συνολικά στα σπορ μοντέλα τους. Και μάλιστα πρόσφατα είδαμε τη συνεργασία μεταξύ Nissan και Nismo, που εργάζονται συστηματικά σε αυτό.

Νέο σύστημα αποφυγής σύγκρουσης από τη Nissan!

Το Nissan GT-R είναι θέμα χρόνου

Το μοντέλο, γνωστό και ως Godzilla λόγω των μεγάλων δυνατοτήτων του, είναι στην παραγωγή από το 2007. Και σύντομα θα έχει διάδοχο, ο οποίος λογικά θα είναι ηλεκτρικός. Μπορεί και όχι. Η Nissan γνωρίζει καλύτερα από όλους.

Ο CEO της μάρκας, Ashwani Gupta, ανέφερε σε δήλωσή του ότι η άφιξη ενός ηλεκτρικού GT-R είναι αναπόφευκτη κάποια στιγμή. Ωστόσο, αυτό θα γίνει όταν το επιτρέψει η τεχνολογία. Αναλυτικότερα η δήλωσή του:

«Νομίζω ότι είναι πολύ νωρίς για να πούμε πότε, αλλά σίγουρα ένα ηλεκτρικό GT-R θα έρθει μια μέρα. Προς το παρόν, όταν κάνουμε όλες τις προσομοιώσεις για την ηλεκτροκίνηση σε αυτά τα αυτοκίνητα, δεν βρίσκουμε την κατάλληλη τεχνολογία για να ορίσουμε τι είναι “Z” και τι είναι “GT-R”. Και τελικά, αυτά τα δύο δεν είναι αυτοκίνητα, αυτά είναι η κουλτούρα μας».

H Nissan φέρνει επαναστατική τεχνολογία για μπαταρίες!

Ένα GT-R R36 ήπια υβριδικό

Το νέας γενιάς GT-R R36 θα φέρει τον V6 twin-turbo κινητήρα των 3,8 λίτρων, λαμβάνοντας βοήθεια από υβριδικό σύστημα 48V. Με αυτό το ήπια υβριδικό σύνολο έχει χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου, ενώ διατηρεί τις εξαιρετικές του επιδόσεις. Σχετικά με την παραγωγή του, θα ξεκινήσει στο τέλος του 2022 και θα είναι έτοιμο περίπου δύο χρόνια αργότερα.

abb_img