Η Έκθεση Καταναλωτικών Ηλεκτρονικών Προϊόντων (CES), έδωσε στην BMW την ευκαιρία να παρουσιάσει το Digital Art Mode, εισάγοντας για πρώτη φορά την ψηφιακή τέχνη μέσα στα οχήματα της.
Η διεθνούς φήμης Κινέζα καλλιτέχνις πολυμέσων, Cao Fei, δημιούργησε το Digital Art Mode, σηματοδοτώντας την επέτειο των 50 χρόνων της ενασχόλησης της BMW με μια καλλιτεχνική και πολιτιστική προσέγγιση.
Το Digital Art Mode είναι μέρος των νέων My Modes, τα οποία αναβαθμίζουν την οδηγική εμπειρία σε μία BMW.
Πιο συγκεκριμένα, ανάλογα με την οδηγική κατάσταση και τη διάθεση του οδηγού, δημιουργείται μία ολοκληρωμένη εμπειρία χρήστη σε επίπεδο. Πως; Πατώντας απλά ένα μπουτόν ή μέσω φωνητικού ελέγχου (voice control).
Ειδικότερα, για το σκοπό αυτό είναι δυνατός ο ακριβής συγχρονισμός και οι έλεγχοι των συστημάτων κίνησης και διεύθυνσης. Επίσης, ο φωτισμός εσωτερικού ανάλογα με τη διάθεση, ο ήχος, Όπως επίσης και χρωματικοί συνδυασμοί αλλά και τα γραφικά του BMW Curved Display.
Το BMW Group υπερδιπλασίασε τις πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων από την έναρξη της χρονιάς
Η BMW εισάγει τώρα και την τέχνη στα οχήματα της
Μετά από 50 χρόνια και εκατοντάδες διεθνείς συνεργασίες, η BMW εισάγει τώρα και την τέχνη στα οχήματα της.
Με την επιλογή Digital Art Mode οι οδηγοί εξατομικεύουν την οδηγική εμπειρία, σύμφωνα με τις προτιμήσεις και τα ενδιαφέροντά τους.
Επιπλέον, το Digital Art Mode είναι το αποτέλεσμα μιας εκτενούς συνεργασίας του τμήματος Σχεδιασμού του BMW Group με την Κινέζα καλλιτέχνιδα πολυμέσων Cao Fei, της οποίας η τέχνη δημιουργεί συναρπαστικές εμπειρίες.
Το 2017, η Cao Fei σχεδίασε το 18οBMW Art Car χρησιμοποιώντας το M6 GT3, το πρώτο του είδους του, το οποίο είναι πλήρως ψηφιακό στην ιστορία αυτής της μοναδικής συλλογής κινούμενων έργων τέχνης.
Το Digital Art Mode παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο κοινό στο πλαίσιο της Έκθεσης CES, με τη νέα BMW iX M60.
Το στοιχείο αυτό θα είναι διαθέσιμα και με άλλα μοντέλα παραγωγής της BMW το 2022. Επιλεγμένα μοντέλα θα είναι επίσης διαθέσιμα με το Digital Art Mode ως ένα εξατομικευμένο προαιρετικό χαρακτηριστικό.
Ο Christoph Grote, Ανώτερος Αντιπρόεδρος του τομέα Digital Car, της μάρκας δήλωσε:
«Με το νέο Digital Art Mode, η εμπλοκή της BMW στα πολιτιστικά δρώμενα φτάνει σε νέα επίπεδα. Δημιουργώντας παράλληλα κάτι εντελώς μοναδικό».
Για πρώτη φορά, καθιστούμε την ψηφιακή τέχνη αναπόσπαστο κομμάτι της σύγχρονης ψηφιακής εμπειρίας σε ένα αυτοκίνητο. Χρησιμοποιούμε καινοτόμα τεχνολογία για να μετασχηματίσουμε την κινητικότητα σε μία εξατομικευμένη, άκρως αποκλειστική και συναισθηματική εμπειρία».
Το ψηφιακό έργο τέχνης Quantum Garden
Το ψηφιακό έργο τέχνης που παρουσιάζεται στο BMW Curved Display και δημιούργησε η Cao Fei, μιλά για τη συνεχή αλλαγή ενός παγκοσμιοποιημένου και διασυνδεδεμένου κόσμου και ονομάζεται “Quantum Garden”.
Γαλαξίες γεμάτοι από κουκίδες, φωτεινές δέσμες και νεφελώματα είναι σε μία αέναη κίνηση προσέγγισης και απομάκρυνσης μεταξύ τους. Οι εικόνες αυτές αντικατοπτρίζουν την αόρατη αλλά διαρκή σχέση που συνδέει τους ανθρώπους, τις ομάδες. Αλλά και τα συστήματα που επηρεάζουν το ένα με το άλλο ακόμα και από απόσταση. Στο πλαίσιο αυτό τροποποιούν το περιβάλλον τους.
Τέλος, η ίδια η καλλιτέχνης εξήγησε αυτή την ακατάπαυστη αναζήτηση ως εξής:
«Η επιθυμία για σύνδεση είναι διάχυτη παντού. Είναι ο τρόπος συνεργασίας μας με τον κόσμο, να συμβιώσουμε με τη φύση και να αναζωογονούμε την ενέργειά μας».