Digital Art Mode: Για πρώτη φορά η ψηφιακή τέχνη ενσωματώνεται σε ένα αυτοκίνητο της BMW

Στη φετινή έκθεση CES στο Λας Βέγκας, το Digital Art Mode έκανε το ντεμπούτο του στο εσωτερικό μιας BMW iX M60.

Η Έκθεση Καταναλωτικών Ηλεκτρονικών Προϊόντων (CES), έδωσε στην BMW την ευκαιρία να παρουσιάσει το Digital Art Mode, εισάγοντας για πρώτη φορά την ψηφιακή τέχνη μέσα στα οχήματα της.

Η διεθνούς φήμης Κινέζα καλλιτέχνις πολυμέσων, Cao Fei, δημιούργησε το Digital Art Mode, σηματοδοτώντας την επέτειο των 50 χρόνων της ενασχόλησης της BMW με μια καλλιτεχνική και πολιτιστική προσέγγιση.

Το Digital Art Mode εντάσσεται στα νέα My Modes, τα οποία αναβαθμίζουν την οδηγική εμπειρία σε μία BMW.

Πιο συγκεκριμένα, ανάλογα με την οδηγική κατάσταση και τη διάθεση του οδηγού, μπορεί να δημιουργηθεί μία ολοκληρωμένη εμπειρία χρήστη σε επίπεδο, πατώντας απλά ένα μπουτόν ή μέσω φωνητικού ελέγχου (voice control).

Για το σκοπό αυτό μπορούν να συγχρονίζονται με ακρίβεια οι έλεγχοι των συστημάτων κίνησης και διεύθυνσης, ο φωτισμός εσωτερικού ανάλογα με τη διάθεση, ο ήχος, καθώς και οι χρωματικοί συνδυασμοί αλλά και τα γραφικά του BMW Curved Display.

Η BMW εισάγει τώρα και την τέχνη στα οχήματα της

Μετά από 50 χρόνια και εκατοντάδες διεθνείς συνεργασίες, η BMW εισάγει τώρα και την τέχνη στα οχήματα της.

Με την επιλογή Digital Art Mode οι οδηγοί μπορούν να εξατομικεύουν την οδηγική εμπειρία σύμφωνα με τις προτιμήσεις και τα ενδιαφέροντά τους.

Το Digital Art Mode είναι το αποτέλεσμα μιας εκτενούς συνεργασίας του τμήματος Σχεδιασμού του BMW Group με την Κινέζα καλλιτέχνιδα πολυμέσων Cao Fei, της οποίας η τέχνη δημιουργεί συναρπαστικές εμπειρίες.

Το 2017, η Cao Fei σχεδίασε το 18οBMW Art Car χρησιμοποιώντας το M6 GT3, το πρώτο του είδους του, το οποίο είναι πλήρως ψηφιακό στην ιστορία αυτής της μοναδικής συλλογής κινούμενων έργων τέχνης.

Με αυτή την πρώτη ενσωμάτωση ψηφιακής τέχνης σε ένα αυτοκίνητο, η Cao Fei και το BMW Group κάνουν τώρα το επόμενο βήμα μαζί.

Το Digital Art Mode παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο κοινό στο πλαίσιο της Έκθεσης CES, με τη νέα BMW iX M60.

Το στοιχείο αυτό θα διατίθεται και με άλλα μοντέλα παραγωγής της BMW το 2022. Επιλεγμένα μοντέλα θα διατίθενται με το Digital Art Mode ως ένα εξατομικευμένο προαιρετικό χαρακτηριστικό.

«Με το νέο Digital Art Mode, η εμπλοκή της BMW στα πολιτιστικά δρώμενα φτάνει σε νέα επίπεδα, δημιουργώντας παράλληλα κάτι εντελώς μοναδικό», δήλωσε ο Christoph Grote, Ανώτερος Αντιπρόεδρος του τομέα Digital Car, BMW Group. «Για πρώτη φορά, καθιστούμε την ψηφιακή τέχνη αναπόσπαστο κομμάτι της σύγχρονης ψηφιακής εμπειρίας σε ένα αυτοκίνητο και χρησιμοποιούμε καινοτόμα τεχνολογία για να μετασχηματίσουμε την κινητικότητα σε μία εξατομικευμένη, άκρως αποκλειστική και συναισθηματική εμπειρία».

Το ψηφιακό έργο τέχνης που παρουσιάζεται στο BMW Curved Display και δημιούργησε η Cao Fei, μιλά για τη συνεχή αλλαγή ενός παγκοσμιοποιημένου και διασυνδεδεμένου κόσμου και ονομάζεται “Quantum Garden”.

Γαλαξίες γεμάτοι από κουκίδες, φωτεινές δέσμες και νεφελώματα βρίσκονται σε μία αέναη κίνηση προσέγγισης και απομάκρυνσης μεταξύ τους, με μεταβαλλόμενες ταχύτητες και με το μέγεθός τους να αυξάνεται και να συρρικνώνεται συνεχώς.

Οι εικόνες αυτές αντικατοπτρίζουν την αόρατη αλλά διαρκή σχέση που συνδέει τους ανθρώπους, τις ομάδες και τα συστήματα που επηρεάζουν το ένα με το άλλο ακόμα και από απόσταση, και στο πλαίσιο αυτό τροποποιούν το περιβάλλον τους.

Η ίδια η καλλιτέχνης εξήγησε αυτή την ακατάπαυστη αναζήτηση ως εξής: «Η επιθυμία για σύνδεση είναι διάχυτη παντού. Είναι ο τρόπος με τον οποίο μπορούμε να συνεργαζόμαστε με τον κόσμο, να συμβιώσουμε με τη φύση και να αναζωογονούμε την ενέργειά μας».

NEWSLETTERΟι ειδήσεις μας κατευθείαν στο inbox σας!