Electrikhana: Ken Block και Audi S1 Hoonitron «καίνε» λάστιχο στο Las Vegas

O Ken Block κάνει στροφή στην ηλεκτροκίνηση και παρέα με το Audi S1 Hoonitron γεμίζει με... καμένο λάστιχο το Las Vegas.

Ακούστε το άρθρο

Όλοι μας γνωρίσαμε τον Ken Block με τη σειρά Gymkhana, καθώς μας έχει προσφέρει άπειρες στιγμές τρέλας και δεξιοτεχνίας, επί 10. Ο διάσημος drifter είναι μοναδικός στο είδος του, ωστόσο έφτασε η στιγμή να μπει κι αυτός στην… πρίζα.

Ο Ken Block επιλέγει Audi RS Q e-tron

Το Gymkhana δίνει τη θέση του στο Electrikhana

Φυσικά, όπως όλοι καταλάβαμε αυτό έχει σχέση με το νέο του παιχνίδι. Έπειτα από τόσα Gymkhana, ατελείωτες καμένες τετράδες ελαστικών και τόνους καυσίμων, ο Ken Block αποφάσισε να δώσει μία ευκαιρία και στην ηλεκτροκίνηση.

Άλλωστε, μετά από 11 ολόκληρα χρόνια συνεργασίας με τη Ford ήρθε η ώρα του αποχωρισμού. Πλέον, έχει συνάψει μία νέα συνεργασία με την Audi. Αποτέλεσμα αυτής της σχέσης είναι το νέο παιχνίδι του Αμερικανού, το αμιγώς ηλεκτροκίνητο Audi S1 Hoonitron. Ένα θηριώδες ηλεκτρικό πρωτότυπο, το οποίο εξέλιξε η Audi βάσει των οδηγικών απαιτήσεων του Ken Block.

Η Audi αποκαλύπτει το «ηλεκτρικό» της πλάνο

Η νέα δημιουργία του Ken Block, το Electrikhana, διαδραματίζεται στην πόλη του Las Vegas. Εκεί βλέπουμε τον διάσημο Αμερικάνο να πραγματοποιεί απίστευτους ελιγμούς, οι οποίοι μόνο τυχαίοι δεν είναι.

Προφανώς, το Audi S1 Hoonitron δεν δημιουργεί τον πανικό που προκαλούσε ο ήχος από τα -παλαιότερα- Subaru και Ford, με τους θηριώδεις θερμικούς κινητήρες. Ωστόσο, μπορούμε να πούμε ότι προσφέρει και αυτό με τη σειρά του ωμή δύναμη, κάτι που είναι χαρακτηριστικό στις σπορ ηλεκτροκίνητες κατασκευές.

H εφαρμογή Audi Connect Plug & Play κάνει τα πάντα

Ο Ken Block «δαμάζει» το Audi S1 Hoonitron

Μπορεί η Audi να μη δίνει επίσημες πληροφορίες για την ιπποδύναμη του Audi S1 Hoonitron, όμως αυτό που γνωρίζουμε είναι ότι διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε άξονα, οι οποίοι κάνουν το αυτοκίνητο τετρακίνητο.

Κάθε ένας από αυτούς του ηλεκτροκινητήρες παράγει έως και 3.000 Nm ροπής (!). Μάλιστα, αν κάνουμε την πρόσθεση και για τους δύο άξονες, η συνολική ροπή φτάνει τα 6.000 Nm ή 600 κιλά!

Κάπως έτσι… θα είναι το ανανεωμένο Audi e-tron!

Electrikhana: Ken Block και Audi S1 Hoonitron «καίνε» λάστιχο στο Las Vegas

Τέλος, το παρών δίνουν και κάποια από τα πιο εμβληματικά αγωνιστικά μοντέλα της γερμανικής εταιρείας. Το Electrikhana παρουσιάζει τα: Audi 90 IMSA GTO (1989), Audi 200 Trans Am (1988), Audi Sport quattro S1 Pikes Peak (1987) Audi quattro Gruppe B A2 (1984).

Επίσης βλέπουμε τα Audi R8 LMP και Audi R18 e-tron quattro από το Le Mans. Παράλληλα, την εμφάνισή του κάνει και ο θρύλος του 24ωρου Le Mans, Tom Kristensen.

Παρακολουθήστε το εντυπωσιακό δημιούργημα του Ken Block με τίτλο Electrikhana:

abb_img