Η BMW είναι γνωστή για τα αυτοκίνητά της με κίνηση στους πίσω τροχούς, κάτι που τα κάνει πολύ δυναμικά διασκεδαστικά και ευέλικτα. Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια, η εταιρεία άρχισε να παράγει και μοντέλα με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς, όπως η Σειρά 2, το Χ1 και το Χ2. Το πρώτο μοντέλο της BMW με κίνηση μπροστά, ήταν το 2 Series Active Tourer το 2014, ένα ψηλό MPV για την Ευρώπη. Αυτό έγινε μετά από την εμπειρία που απέκτησε η BMW από την εξαγορά της Mini, η οποία είχε ήδη αυτοκίνητα με κίνηση στους εμπρός τροχούς.
Τώρα, με την ανάπτυξη των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, η BMW επιστρέφει στην κίνηση στους πίσω τροχούς. Η νέα πλατφόρμα της εταιρείας, η Neue Klasse, έχει σχεδιαστεί για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της επόμενης γενιάς και υποστηρίζει μόνο κίνηση στους πίσω τροχούς. Αυτό σημαίνει ότι τα μεγάλοι κινητήρες θα βρίσκονται πίσω, ενώ οι μικρότεροι κινητήρες μπροστά. Το πρώτο αυτοκίνητο που θα χρησιμοποιήσει αυτή την πλατφόρμα θα είναι το iX3, το οποίο αναμένεται να κυκλοφορήσει σύντομα.
Η Neue Klasse θα χρησιμοποιηθεί και σε άλλα μοντέλα της BMW, ακόμα και στα Mini. Αυτό είναι σημαντικό, γιατί τα Mini ήταν πάντα γνωστά για την κίνηση στους μπροστινούς τροχούς, κάτι που τα έκανε πολύ πρακτικά. Η αλλαγή σε κίνηση στους πίσω τροχούς μπορεί να φαίνεται «περίεργη», αλλά θα μπορούσε να προσθέσει μια νέα διάσταση στην εμπειρία οδήγησης, καθιστώντας τα Mini ακόμα πιο διασκεδαστικά.
Ωστόσο, αυτή η αλλαγή δεν θα γίνει αμέσως. Η αγορά για τα παραδοσιακά αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης παραμένει μεγάλη και η BMW θα συνεχίσει να παράγει τέτοια μοντέλα για αρκετά ακόμα χρόνια. Τα νέα ηλεκτρικά μοντέλα θα εμφανιστούν σταδιακά, ξεκινώντας με το iX3 και το i3 sedan. Συνολικά, η BMW προετοιμάζεται για μια νέα εποχή με τα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα, διατηρώντας παράλληλα την κλασική της ταυτότητα με την κίνηση στους πίσω τροχούς.
Δείτε ακόμη: Η BMW παρουσιάζει την νέα τεχνολογία «Heart of Joy»