Η Ford είναι σε διαδικασία αναζήτησης τρόπων αξιοποίησης του εργοστασίου της στο Saarlouis της Γερμανίας. Μία από τις επικρατέστερες επιλογές, είναι η πώληση του σε κάποια άλλη αυτοκινητοβιομηχανία.
Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες, πιθανός αγοραστής του εργοστασίου είναι η κινέζικη BYD. Ουσιαστικά, το αβέβαιο μέλλον του εργοστασίου της γερμανικής φίρμας, το προκάλεσε η παύση της παραγωγής του Focus το 2025.
Fοrd Motor Ελλάς: Δυναμικό παρών στο 6ο Συνέδριο Ηλεκτροκίνησης
Τέλος το Ford Focus από το 2025
Η Ford ολοκληρώνει τον κύκλο ζωής της τρέχουσας γενιάς του Focus μέσα στο 2025. Μη έχοντας έτοιμο τον αντικαταστάτη του Focus, η φίρμα με την κατάργηση του μοντέλου αφήνει ξεκρέμαστο το εργοστάσιο του Saarlouis.
Μάλιστα, ο επικεφαλής της Ford Ευρώπης χαρακτήρισε το μέλλον του εργοστασίου αβέβαιο. Ουσιαστικά, η εταιρεία ψάχνει τρόπο για τη διατήρηση του εργοστασίου σε λειτουργία και μετά την παύση της παραγωγής του Focus.
Μία Fοrd Mustang Mach-E έγινε… νεκροφόρα!
Οι συζητήσεις με τη BYD
Σύμφωνα με πληροφορίες, η λίστα των πιθανών αγοραστών του εργοστασίου περιλαμβάνει μεταξύ άλλων και την κινέζικη BYD. Πιο συγκεκριμένα, η Wall Street Journal αναφέρει ότι μία ομάδα αξιωματούχων της Ford θα ταξιδέψει στην Κίνα για την συζήτηση των όρων μιας πιθανής πώλησης του εργοστασίου στην BYD. Ωστόσο, κανείς δεν επιβεβαιώνει τη συγκεκριμένη φήμη, ούτε το αντίτιμο της πώλησης.
Η Fοrd «απογαλακτίζεται» από την Volkswagen
Τα εργοστάσια στην Κολωνία και τη Βαλένθια
Η Ford αυτή τη στιγμή επενδύει 2 δισεκατομμύρια δολάρια, στο εργοστάσιο της στην Κολωνία. Μάλιστα, στόχος της είναι η διαμόρφωση του για την κατασκευή ηλεκτρικών αυτοκινήτων, τα οποία θα «πατάνε» στην πλατφόρμα MEB.
Ακόμη, η γερμανική μάρκα στοχεύει και στη μετατροπή του εργοστασίου στη Βαλένθια για την κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων. Ωστόσο, τα εν λόγω ηλεκτρικά οχήματα δεν θα χρησιμοποιούν τη MEB, αλλά μία άλλη αρχιτεκτονική.
WRC: Το Fοrd Puma Rally1 έτοιμο για δράση το 2023
Ο Stuart Rowley, επικεφαλής της Ford Europe, δήλωσε:
«Αναζητούμε άλλες εναλλακτικές ευκαιρίες για την παραγωγή οχημάτων στο Saarlouis, συμπεριλαμβανομένης της πώλησης σε άλλους κατασκευαστές. Δεν έχουμε στον κύκλο προγραμματισμού μας ένα επιπλέον μοντέλο που θα παράγεται στο Saarlouis».