Η Ford «απογαλακτίζεται» από την Volkswagen

Η Ford θέλει να μειώσει την εξάρτησή της από τις ηλεκτρικές πλατφόρμες της Volkswagen και να χαράξει τη δική της πορεία.

Ακούστε το άρθρο

Η Ford εδώ και περίπου 3 χρόνια χρησιμοποιεί την πλατφόρμα MEB της Volkswagen, για τα ηλεκτρικά μοντέλα της στην ευρωπαϊκή αγορά. Η αμερικάνικη εταιρεία θέλει να ακολουθήσει τον δικό της δρόμο και να μειώσει την εξάρτηση της από την γερμανική μάρκα.

Ο γενικός διευθυντής της Ford, Martin Sander, επιβεβαίωσε ότι η εταιρεία εξελίσσει νέα πλατφόρμα, η οποία δεν θα έχει καμία σχέση με την MEB. Πιο συγκεκριμένα, αυτή θα είναι πιο ευέλικτη και ικανή, προσφέροντας πολλαπλά οφέλη σε βάθος χρόνου.

WRC: Το Ford Puma Rally1 έτοιμο για δράση το 2023

Με την MEB για άλλα δύο χρόνια

Ωστόσο, αυτό δεν θα συμβεί μέσα σε μία νύχτα. Η Ford θα χρησιμοποιήσει την MEB μέχρι την επόμενη γενιά των ηλεκτρικών μοντέλων της. Επομένως, τα δύο νέα ηλεκτρικά SUV, η παραγωγή των οποίων θα λάβει χώρα στο εργοστάσιο της Ford στην Κολωνία, θα χρησιμοποιήσουν την MEB πλατφόρμα. Έπειτα, η μάρκα θα χρησιμοποιήσει την δική της τεχνολογία για τα μελλοντικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα της.

Επιπλέον, ο Sander ανέφερε ότι η πλατφόρμα MEB ήταν μία μεταβατική τεχνολογία, μία προσωρινή λύση ουσιαστικά, για την αμερικάνικη μάρκα. Ειδικότερα, με την χρήση της εξοικονόμησε χρόνο ανάπτυξης περίπου 2 ετών. Πλέον, επενδύει στη δική της πλατφόρμα για ηλεκτρικά μοντέλα.

Ford: Μία διαφορετική χρήση για το… τιμόνι

Επένδυση μαμούθ στο εργοστάσιο στην Κολωνία

Πιο συγκεκριμένα, η Ford αυτή τη στιγμή επενδύει 2 δισεκατομμύρια δολάρια, στο εργοστάσιό της στην Κολωνία. Στόχος της είναι να το προετοιμάσει, ώστε να μπορεί να κατασκευάζει ηλεκτρικά αυτοκίνητα που βασίζονται στη MEB πλατφόρμα.

Το πρώτο μοντέλο που την χρησιμοποιεί, θα φτάσει στο 1ο τρίμηνο του τρέχοντος έτους και θα έχει τη μορφή ενός συμπαγούς crossover. Θα είναι στην ίδια κατηγορία με το ID.4. Επιπλέον, το δεύτερο θα είναι ένα sport crossover.

Τα μυστικά αυτονομίας της Ford Mustang Mach-E

Τι θα συμβεί με το εργοστάσιο της Ford στη Βαλένθια;

Επιπλέον, η αμερικάνικη μάρκα σχεδιάζει να μετατρέψει το εργοστάσιο στη Βαλένθια, ώστε να κατασκευάζει ηλεκτρικά οχήματα που θα βασίζονται σε μία νέα αρχιτεκτονική και όχι στη MEB.

Αναλυτικότερα, ο Sander δήλωσε:

«Θα χρησιμοποιήσουμε μία αμιγώς ηλεκτρική πλατφόρμα στη Βαλένθια. Ωστόσο, είναι ακόμα ανοιχτό ακόμη το πότε θα συμβεί αυτό και ποια μοντέλα θα κατασκευάσουμε εκεί».

abb_img