H BYD δεν… «πιστεύει» στην αυτόνομη οδήγηση

Η κινέζικη εταιρεία BYD πήρε θέση για την πλήρως αυτόνομη οδήγηση, για την οποία δεν πιστεύει ότι στο τέλος θα επιτευχθεί.

Ακούστε το άρθρο

Το κεφάλαιο «Αυτόνομη Οδήγηση» απασχολεί τους πάντες τον τελευταίο καιρό, σε ολόκληρο τον κόσμο. Πολλές εταιρείες, «δουλεύουν» ήδη για την ανάπτυξη του συστήματος υποβοήθησης του οδηγού. Tesla και Έλον Μασκ δηλώνουν υπέρμαχοι της αυτόνομης οδήγησης και το έχουν αποδείξει. Εδώ όμως έρχεται η BYD για να διαφωνήσει.

Η κινέζικη εταιρεία θεωρεί ότι η εντελώς αυτόνομη οδήγηση είναι ουσιαστικά αδύνατη. Μάλιστα, θεωρεί ότι η τεχνολογία πίσω από τέτοια συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, θα ήταν καλύτερα αν προσαρμόζονταν κατά τη διαδικασία της κατασκευής των αυτοκινήτων.

BYD e2: «Εγγυημένο» ηλεκτρικό με 405 χιλιόμετρα αυτονομία

Πιο αναλυτικά, ο εκπρόσωπος της BYD, Li Yunfrei, δήλωσε από την Σανγκάη:

«Τα αυτόνομα αυτοκίνητα είναι μάλλον μία λανθασμένη πρόταση. Πιστεύουμε ότι η αυτοοδηγούμενη τεχνολογία που είναι πλήρως διαχωρισμένη από τον άνθρωπο είναι πολύ, πολύ μακριά και ουσιαστικά αδύνατη».

Όπως τονίζει, ο Li, σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος, στο οποίο θα υπήρχε ανάμειξη ενός αυτόνομου οχήματος θα ήταν δύσκολο να εντοπιστεί ποιος είναι ο υπεύθυνος.

Τα ηλεκτρικά της BYD θα ξεκλειδώνουν με… smartwatch

Υπαινιγμός για την Tesla από την BYD;

Ο Li κάνοντας αυτά τα σχόλια, ενδεχομένως να «φωτογραφίζει» την Tesla και τα συστήματα αυτόνομης οδήγησης της. Δηλαδή, τα Autopilot και Full Self-Driving. Δεν είναι λίγες οι φορές, που τα εν λόγω συστήματα έχουν παρουσιάσει προβλήματα, με αποτέλεσμα ακόμη και σοβαρά τροχαία ατυχήματα.

Επιπλέον, ο εκπρόσωπος της εταιρείας δήλωσε ότι οι εταιρείες που επενδύουν πολλά στην εν λόγω τεχνολογία, δεν βγουν κερδισμένες, καθώς «αυτή δεν οδηγεί πουθενά».

Πάμε για καραόκε και video games με το… BYD Han

Η Κίνα είναι αυστηρότατη με την αυτόνομη οδήγηση

Τέλος, στην Κίνα, η Κυβέρνηση είναι εκείνη που ρυθμίζει σε μεγάλο βαθμό τα αυτόνομα αυτοκίνητα. Ουσιαστικά, απαγορεύει την πώλησή τους στο αγοραστικό κοινό.

Βέβαια, κάποιες εταιρείες έχουν καταφέρει να λάβουν εγκρίσεις (προφανώς προσωρινές) από τις τοπικές αρχές σε ορισμένα προάστια του Πεκίνου, της Σαγκάης και άλλων πόλεων, για τη λειτουργία αυτοκινούμενων ταξί. Αλλά, παραμένει αυστηρή σε ότι αφορά το εν λόγω ζήτημα.

abb_img