H Pininfarina Battista δεν πιάνεται με τίποτα!

Η Pininfarina Battista βρέθηκε στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και έσπασε κάθε ρεκόρ επιτάχυνσης, καθώς και φρεναρίσματος.

Ακούστε το άρθρο

Το ότι η Pininfarina Battista ήταν γρήγορη το γνωρίζαμε ήδη. Ή τουλάχιστον ήμασταν προετοιμασμένοι, καθώς οι 1.900 ίπποι της άφηναν πολλές υποσχέσεις. Το ιταλικό μοντέλο μας έλυσε για τα καλά αυτή την απορία, αποδεικνύοντας ότι προς το παρόν είναι το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής που έχει «πατήσει» στη Γη.

Το ηλεκτρικό hypercar βρέθηκε στη Μέση Ανατολή και συγκεκριμένα στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα (ΗΑΕ), όπου έκανε ντεμπούτο και μάλιστα δυναμικό. Για την ακρίβεια, το πολυτελές ηλεκτρικό «έσπασε» το ρεκόρ επιτάχυνσης 0-100 χλμ./ώρα, καθώς επίσης και αυτό του πιο γρήγορου φρεναρίσματος.

Τα δύο πρώτα Pininfarina Battista «βρήκαν» ιδιοκτήτες!

Η Pininfarina Battista θέλει για το 0-100 χλμ./ώρα κάτω από 2 δευτερόλεπτα

Το ηλεκτρικό hypercar της Pininfarina είναι και επίσημα το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής παγκοσμίως σε ότι αφορά την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα. Για την ακρίβεια, 1,86 δευτερόλεπτα ήταν αρκετά για να ολοκληρώσει την απόσταση.

Επιπλέον, κατάφερε να θριαμβεύσει και σε άλλες τρεις κατηγορίες ως το πιο γρήγορο αυτοκίνητο. Πιο συγκεκριμένα, έκανε το 0-96 χλμ./ώρα σε 1,79 δευτερόλεπτα, το 0-193 χλμ./ώρα σε 4,49 δευτερόλεπτα και τέλος το 0-200 χλμ./ώρα σε 4,75 δευτερόλεπτα.

H Pininfarina Battista δεν πιάνεται με τίποτα!

Εκτός των άλλων, το πολυτελές ηλεκτρικό μοντέλο είναι γρήγορο ακόμη και στο… φρενάρισμα. Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, μπορεί να φρενάρει και να σταματήσει από τα 96 χλμ./ώρα σε μόλις 30,7 μέτρα.

Ο Διευθυντής Παραγωγής και Μηχανικής της ιταλικής μάρκας, Paolo Dellacha ανέφερε σε δήλωσή του:

«Η τέλεια κατανομή και το χαμηλό κέντρο βάρους είναι στο επίκεντρο αυτού του αποτελέσματος. Ο συνδυασμός εξατομικευμένου πλαισίου και ρύθμισης ανάρτησης, ελαστικών του επιτρέπει να είναι το ταχύτερα επιταχυνόμενο νόμιμο αυτοκίνητο στον κόσμο».

Pininfarina Battista: «Ηλεκτρικό» χάρμα ιδέσθαι!

Ακαταμάχητες επιδόσεις και τιμή που τα… σπάει

Θυμίζουμε ότι η Rimac έχει προμηθεύσει την Battista με το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, κάτι που δικαιολογεί τις επιδόσεις της. Ειδικότερα, αποδίδει 1.900 ίππους και 2.360 Nm ροπής, ενώ η αυτονομία που προσφέρει η μπαταρία ιόντων λιθίου αγγίζει τα 500 χιλιομέτρα.

Τέλος, η μάρκα στοχεύει στην κατασκευή συνολικά 150 μονάδων του Battista, στο εργοστάσιο στην πόλη Cambiano της Ιταλίας. Οι πρώτες πέντε θα είναι μία ειδική έκδοση Battista Anniversario, ενώ να σημειώσουμε επίσης ότι η τιμή για το κάθε μοντέλο θα φτάνει τα 2 εκατομμύρια ευρώ.

abb_img