Τα ηλεκτρικά πλάνα της Toyota μέχρι το 2026!

Η Toyota θα λανσάρει στην Ευρώπη 5 νέα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα έως το 2026, τα οποία θα ανήκουν στην οικογένεια bZ.

Ακούστε το άρθρο

Μέσα στα επόμενα τρία χρόνια, η Toyota θα λανσάρει 5 νέα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη. Μάλιστα, η νέα ομάδα αυτοκινήτων δεν περιλαμβάνει το bZ4X, το οποίο είδαμε στη Γηραιά Ήπειρο κατά τη διάρκεια του 2022.

Ουσιαστικά, το εν λόγω μοντέλο εγκαινίασε με την κυκλοφορία του την οικογένεια bZ. Επομένως, η γκάμα bZ θα γεμίσει με ηλεκτρικά μοντέλα έως το 2026.

Toyota bZ Compact SUV Concept: Αποκάλυψη τώρα!

Ποια είναι τα νέα ηλεκτρικά μοντέλα της Toyota;

Το πρώτο νέο μοντέλο της Toyota θα είναι ένα μικρό αμιγώς ηλεκτρικό SUV, το οποίο θα κυκλοφορήσει το 2023. Τη κυκλοφορία του εν λόγω SUV θα ακολουθήσει ένα ακόμη ηλεκτρικό SUV/Crossover συμπαγών διαστάσεων. Επιπλέον, έως το 2026 η γκάμα θα αποκτήσει 3 νέα μεγαλύτερα ηλεκτρικά μοντέλα.

Το compact SUV/Crossover θα είναι το αυτοκίνητο παραγωγής του πρωτότυπου, το οποίο είδαμε το Νοέμβριο στο Λος Άντζελες. Η Toyota σχεδιάζει την κυκλοφορία του το 2025 και θα του δώσει το όνομα bZ3X. Επιπλέον, το νέο μοντέλο θα έχει τις ίδιες διαστάσεις με το πρωτότυπο όχημα.

Ωστόσο πριν την κυκλοφορία του bZ3X, η Toyota θα λανσάρει ένα μεγάλο ηλεκτρικό SUV. Συγκεκριμένα, θα το διαθέσει το 2024 στην αγορά και θα το τοποθετήσει στην κορυφή της γκάμας της. Τέλος, τη γκάμα συμπληρώνουν ένα ηλεκτρικό sedan και ένα ηλεκτρικό Pick-Up.

Το Toyota C-HR Prologue μας προετοιμάζει για το μέλλον

Οι στόχοι της ιαπωνικής εταιρείας

Η Toyota έχει ως στόχο έως το 2030 το 50% των πωλήσεων της να αποτελείται από ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Μάλιστα, η επίτευξη του εν λόγω στόχου θα γίνει σταδιακά. Συγκεκριμένα, το 2025 το 10% των πωλήσεων της φίρμας στην Ευρώπη θα αφορά αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα και το 80% υβριδικά και plug-in υβριδικά.

Επιπλέον, στη συνέχεια το ποσοστό των υβριδικών και plug-in υβριδικών μοντέλων θα παρουσιάσει μείωση για χάρη των αμιγώς ηλεκτρικών. Τέλος, το 2025 τα αυτοκίνητα με θερμικό κινητήρα θα αποτελούν μόνο το 10% των νέων ταξινομήσεων της μάρκας στην Ευρώπη.

abb_img