Honda CR-V: Και με υδρογόνο και στην πρίζα!

Το Honda CR-V, το οποίο θα γεμίζει με υδρογόνο, αλλά θα μπαίνει και στην πρίζα, θα κάνει την εμφάνισή του πολύ σύντομα.

Ακούστε το άρθρο

H Honda πιστεύει πολύ στο υδρογόνο και δουλεύει με βάση αυτό. Η ιαπωνική φίρμα πρόσφατα ανακοίνωσε ότι το επόμενο διάστημα θα παρουσιάσει ένα όχημα με κυψέλες καυσίμου, όμοιο με το δημοφιλές Honda CR-V. Θυμίζουμε ότι η εταιρεία έχει ξανακάνει στο παρελθόν αντίστοιχη προσπάθεια με το υδρογονοκίνητο sedan Clarity Fuel Cell. Αυτό κυκλοφορούσε από το 2017 μέχρι το 2020.

Η παραγωγή του CR-V με υδρογόνο θα λάβει χώρα στο εργοστάσιο της μάρκας στο Ohio. Να σημειώσουμε ότι το εν λόγω μοντέλο, θα χρησιμοποιεί για την κίνησή του και ηλεκτρική ενέργεια για μικρές αποστάσεις. Πιο συγκεκριμένα, το σύστημα μπαταριών θα αντλεί ενέργεια από φορτιστή ρεύματος, σε περίπτωση που ξεμείνει από υδρογόνο.

Sony Honda Mobility: Ψυχαγωγία με… Playstation 5

Μικρές εξωτερικές και εσωτερικές αλλαγές

Η εταιρεία θα κατασκευάσει το όχημα με βάση το CR-V, σε ότι αφορά την εξωτερική εμφάνιση, καθώς και το εσωτερικό του. Προφανώς όμως, θα υπάρχουν λεπτομέρειες οι οποίες θα διαφοροποιούν τα δύο μοντέλα. Όπως για παράδειγμα το σήμα, η επένδυση, οι διαφορετικοί προβολείς, καθώς και τα πίσω φώτα.

Μέχρι στιγμής για την μονάδα ισχύος του οχήματος θα δουλέψουν από κοινού η Honda με τη General Motors. Επιπλέον, το μελλοντικό όχημα θα έχει αναβαθμισμένο σύστημα συγκριτικά με το Clarity Fuel Cell, καθώς θα χρησιμοποιεί έως και 80% λιγότερη πλατίνα.

Το όχημα θα είναι σε τετράγωνο σχήμα, κάτι που σημαίνει ότι η μονάδα ισχύος δεν θα επηρεάσει τον άνετο χώρο του εσωτερικού. Άρα θα είναι ευρύχωρο για τους επιβάτες. Το πιο πιθανό είναι να τοποθετήσουν τη δεξαμενή υδρογόνου στο χώρο των αποσκευών και ειδικότερα στο κάτω μέρος.

Αυτό είναι και επίσημα το νέο Honda Accord

Honda CR-V με υδρογόνο και λίγο… ρεύμα

Φυσικά, το πιο ενδιαφέρον χαρακτηριστικό είναι ότι θα μπαίνει και στην πρίζα, σαν ένα άλλο plug-in hybrid όχημα. Αυτή η δυνατότητα θα είναι ιδανική για την κίνηση στην πόλη, αφού η αυτονομία που θα προσφέρει δεν θα είναι μεγάλη, καθώς οι μπαταρίες σε παρόμοια οχήματα είναι μικρού μεγέθους.

Τέλος, η παραγωγή του θα ξεκινήσει εντός του 2024, ενώ η φίρμα θα αποκαλύψει περισσότερες λεπτομέρειες το 2023.

abb_img