Hyundai: 17 ηλεκτρικά μοντέλα έως το 2030

Η Hyundai στο πλαίσιο του εξηλεκτρισμού της, στοχεύει στην παραγωγή 1,87 εκατομμυρίων ηλεκτρικών μοντέλων το 2030.

Ο CEO της Hyundai Motor αποκάλυψε τα μελλοντικά σχέδια του ομίλου σχετικά με την ηλεκτροκίνηση. Συγκεκριμένα, ο όμιλος θα πραγματοποιήσει μία επένδυση 14,5 δισ. ευρώ. Επιπλέον, η Hyundai με την παραγωγή 1,87 εκατομμυρίων το 2030 στοχεύει στην απόκτηση του 7% της αγοράς. Μάλιστα, το 10% των κερδών της εταιρείας, θα προέρχεται από τις πωλήσεις των EVs.

Τα σχέδια της Hyundai

Η Hyundai Motor θα λανσάρει 17 νέα ηλεκτρικά οχήματα έως το 2030. Τα 11 ανήκουν στη Hyundai και τα 6 στη Genesis. Σχετικά με τα μοντέλα της πρώτης, αυτά θα είναι 3 sedan, 6 SUV, 1 μικρό επαγγελματικό και 1 όχημα νέου τύπου.

Παράλληλα, το 2022 θα ξεκινήσει η διάθεση του Ioniq 6 και το 2024 η διάθεση του Ioniq 7. Σχετικά με τη Genesis, όλα τα οχήματα της θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά έως το 2025. Επιπλέον, τα 6 νέα μοντέλα της περιλαμβάνουν 2 επιβατικά και 4 SUV.

Hyundai Ioniq 5: Με ενισχυμένη μπαταρία και αυτονομία

Η νέα πλατφόρμα IMA

Ο όμιλος μέχρι το 2030 θα προχωρήσει στην κατασκευή μια νέας πλατφόρμας στα πρότυπα της E-GMP. Η αρχιτεκτονική, δηλαδή, της E-GMP αποτελεί τη βάση για την ανάπτυξη της πλατφόρμας IMA (Integrated Modular Architecture). Η IMA διαθέτει σύστημα μπαταριών με τεχνολογία Cell to Pack (CTP), το οποίο συμβάλλει στην εξοικονόμηση βάρους. Επιπλέον, μόνο τα επιβατικά BEV της Hyundai θα κυκλοφορήσουν με τη νέα πλατφόρμα.

Hyundai: Τέλος οι κλασικές πόρτες πορτμπαγκάζ!

Ανάπτυξη τεχνολογίας μπαταριών

Η Hyundai, ακόμα, θα εγκαινιάσει νέα εργοστάσια και θα συνεργαστεί με άλλες εταιρείες, ώστε να δημιουργήσει οικονομικά και ενεργειακά πιο αποδοτικές μπαταρίες. Οι εν λόγω μπαταρίες θα είναι στερεού τύπου και η συνολική τους χωρητικότητα έως το 2030 θα είναι 170 GWh. Παράλληλα, η κορεάτικη φίρμα θα αναπτύξει περαιτέρω την πλατφόρμα E-GMP και θα την εμπλουτίσει με μπαταρίες υψηλότερης ενεργειακής πυκνότητας το 2025. Τέλος, στο Genesis G90 θα δούμε το σύστημα Highway Driving Pilot για αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3.

Charge myHyundai: Η φόρτιση που… «πρασινίζει»

Τι δηλώνει ο CEO

Κατά τον Jaehoon Chang, CEO της Hyundai Motor, η εταιρεία οδεύει επιτυχώς προς την ηλεκτροκίνηση με στόχο της ανακήρυξη της σε παγκόσμιο ηγέτη στην παραγωγή EVs. Επιπρόσθετα, η εταιρεία παρέχει λύσεις κινητικότητας μέσω προηγμένων τεχνολογιών τόσο σε υλικό επίπεδο όσο και επίπεδο λογισμικού.

Editorial

newsletter-graphic-carselectric.gr
Οι ειδήσεις μας κατευθείαν στο inbox σας!