Hyundai Ioniq 6 N: Δυναμικό και με… πολλούς ίππους

Η Hyundai ετοιμάζει το νέο αμιγώς ηλεκτρικό επιδόσεων Ioniq 6 N, το οποίο βασίζει στο πρωτότυπο RN22, αλλά με περισσότερους ίππους.

Η Hyundai παρουσίασε το Ioniq 5 N τον περασμένο Ιούλιο στο Goodwood Festival of Speed. Η ισχύς του μας «ηλέκτρισε», καθώς απέδιδε 650 ίππους. Λίγους μήνες αργότερα, η εταιρεία ετοιμάζει και δεύτερη έκδοση επιδόσεων, το αμιγώς ηλεκτρικό Hyunai Ioniq 6 N.

Η μάρκα έχει δώσει μία «γεύση» από την έκδοση N για το Ioniq 6, έχοντας δημιουργήσει το πρωτότυπο RN22e, το οποίο αποδίδει 588 ίππους. Σύμφωνα με πληροφορίες, το Ioniq 6 N θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2025, ωστόσο είναι πιθανό να υπάρξει περαιτέρω καθυστέρηση.

To Hyundai Ioniq 5 N μας κάνει ηλεκτροσόκ!

Με ισχύ μεγαλύτερη των 650 ίππων

Ακόμη, δεν έχουμε τα στοιχεία για να μπορέσουμε να συγκρίνουμε το Ioniq 6 N με το Ioniq 5 N, ωστόσο το πρώτο θα είναι πιο ισχυρό. Σύμφωνα με φήμες που κυκλοφορούν η ισχύς του θα είναι αρκετά μεγαλύτερη, καθώς το Ioniq 6 N θα διαθέτει περισσότερους από 650 ίππους.

Το Hyundai Ioniq 5 N «ηλεκτρίζει» και τον Drift King

Προφανώς είναι πολύ νωρίς για περισσότερες λεπτομέρειες όπως ροπή, καθώς και επιδόσεις και τελική ταχύτητα. Κατά πάσα πιθανότητα θα εφοδιάζεται από 2 ηλεκτρικούς κινητήρες, μία σε κάθε άξονα. Όσο για τη μπαταρία του θα έχει χωρητικότητα μπαταρίας τουλάχιστον 84 kWh.

Hyundai Ioniq 5 N: Έφτασε η μέρα της Αποκάλυψης!

Μέχρι το Hyundai Ioniq 6 N ας θυμηθούμε το Ioniq 5 N

Το Hyundai Ioniq 5 N διαθέτει ηλεκτρικό σύστημα κίνησης με 2 ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε άξονα. Αυτοί αποδίδουν συνδυαστικά 650 ίππους και 770 Nm ροπής. Ωστόσο, αυτό είναι εφικτό με τη χρήση της λειτουργίας N Grin Boost, η οποία είναι διαθέσιμη για 10 δευτερόλεπτα. Σε κανονικές συνθήκες, η συνολική ισχύς δεν απέχει αρκετά, προσφέροντας 609 ίππους και 740 Nm ροπής.

Από πλευράς επιδόσεων, η κατάσταση είναι εκρηκτική, καθώς το Ioniq 5 N επιταχύνει έως τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,5 δευτερόλεπτα. Μάλιστα ο χρόνος αυτός είναι ταχύτερος κατά 0,1 δευτερόλεπτο, με το N Grin Boost. Ανάλογα υψηλή είναι και η τελική ταχύτητα του κορεάτικου μοντέλου, με την ένδειξη να σταματά στα 260 χλμ./ώρα. Ενέργεια στο σύστημα προσφέρει μία μπαταρία 84 kWh, η οποία φορτίζει από το 10% στο 80% σε μόλις 18 λεπτά.

abb_img
spot_img