Η «Αχίλλειος πτέρνα» ενός πολυταξιδεμένου Tesla

Ένας ιδιοκτήτης Tesla Model S έχει διανύσει 1,7 εκατομμύρια χιλιόμετρα και αποκάλυψε ποιο εξάρτημα χρειάστηκε... 11 αλλαγές.

Ακούστε το άρθρο

Ο Hansjörg von Gemmingen-Hornberg έχει στην κατοχή του ένα Tesla Model S εδώ και 9 χρόνια, έχοντας διανύσει με αυτό 1,7 εκατομμύρια χιλιόμετρα. Ο αριθμός είναι εντυπωσιακός, δείχνοντας ξεκάθαρα ότι ο ιδιοκτήτης του έχει χαρεί και με το παραπάνω, το ηλεκτρικό του αυτοκίνητο.

Πολλοί, στο άκουσμα των χιλιομέτρων θα θεωρούσαν ότι το ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα είναι «ταλαιπωρημένο» με πολλά από τα εξαρτήματά του να έχουν φθαρεί. Παραδόξως, αυτό δεν ισχύει.

Tesla Model S «κοκκαλώνει» και προκαλεί καραμπόλα!

Ένοχος ο… ηλεκτροκινητήρας

Το ηλεκτρικό μοντέλο παρά το γεγονός ότι έχει κάνει περισσότερα χιλιόμετρα και από ταξί 20ετίας έχει αντέξει και με το παραπάνω. Ωστόσο, ένα μέρος του ταλαιπώρησε αρκετά τον ιδιοκτήτη. Όσοι σκεφτήκατε την μπαταρία, κάνετε λάθος.

Πιο συγκεκριμένα, το βασικό πρόβλημα ήταν ο ηλεκτρικός κινητήρας, τον οποίο ο Hansjörg άλλαξε όχι μία, ούτε δύο άλλα 11 φορές! Ο λόγος της αλλαγής ήταν ένα περίεργος θόρυβος που άκουγε και σε καμία περίπτωση η απόδοση ή η λειτουργία του.

Ένα Tesla Model S Plaid αφήνει πίσω 3 ιταλικά supercars!

Οι… μπαταρίες του Tesla Model S τα κατάφεραν περίφημα

Ο προβληματισμός των περισσότερων για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχει να κάνει με την μπαταρία και με τη διάρκεια ζωής της. Ωστόσο, στην προκειμένη περίπτωση η μπαταρία επέδειξε εκπληκτική αντοχή και άντεξε τόσο στο χρόνο όσο και στα χιλιόμετρα.

Για τους… κακοπροαίρετους, να σημειώσουμε ότι ο Hansjörg φυσικά και άλλαξε την μπαταρία του σε αυτά τα 9 χρόνια. Και μάλιστα, 2 φορές. Η πρώτη ήταν μετά από 668.000 χιλιόμετρα και η δεύτερη μετά από άλλα 550.000 χιλιόμετρα. Το οικονομικό βάρος ήταν μηδενικό αφού τον κάλυπτε η 8ετής εγγύηση.

«Τούμπανο» το Tesla Model S στη SEMA

Τρίτη και φαρμακερή (;)

Πλέον, ήρθε η ώρα να την αλλάξει και τρίτη φορά, καθώς ένα πρόβλημα έχει αυξήσει τον χρόνο φόρτισής της. Ωστόσο, αυτή τη φορά θα πρέπει να πληρώσει και μάλιστα κάπως ακριβά, αφού τα 8 χρόνια από την αγορά του Model S έχουν περάσει.

Ειδικότερα, η νέα μπαταρία θα του κοστίσει 20.492 ευρώ, ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό. Ωστόσο, ο ίδιος θεωρεί ότι τον συμφέρει περισσότερο, από το να αγοράσει ένα καινούργιο ηλεκτρικό.

Ακόμη, η νέα μπαταρία θα προσφέρει και μεγαλύτερη χωρητικότητα, δηλαδή 100 kWh αντί για 85 kWh, που σημαίνει και μεγαλύτερη αυτονομία. Επιπλέον, θα διατηρήσει το προνόμιο της δωρεάν φόρτισης στους ταχυφορτιστές της Tesla.

Ένα Tesla Model S α λα… Huracan!

Η συμβουλή του ιδιοκτήτη για τη μπαταρία

Τέλος, ο Hansjörg δίνει συμβουλές σε όσους κατέχουν Tesla, σχετικά με τη μπαταρία. Πιο συγκεκριμένα, συμβουλεύει τον περιορισμό των ταχυφορτίσεων, καθώς και την πλήρη αποφόρτιση της για να είναι σε καλή κατάσταση για πολύ καιρό.

Δεν έχουμε λόγο να τον αμφισβητήσουμε, καθώς μιλάει η… εμπειρία 1,7 εκατομμυρίων χιλιομέτρων.

abb_img