Η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση της νέας γενιάς Opel Astra θα είναι διαθέσιμη το 2023

Καθώς η Opel ετοιμάζεται να εγκαταλείψει τα αυτοκίνητα που λειτουργούν με κινητήρες εσωτερικής καύσης, η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση της νέας γενιάς Astra, που θα ονομάζεται Astra-e, αναμένεται να ανεβάσει τη γκάμα των ηλεκτρικών επιβατικών αυτοκινήτων της μάρκας σε τρία έως το 2023.

Διαβάστε επίσης: Η Opel παρουσίασε το νέο ηλεκτρικό όχημα Rocks-e για μία νέα εποχή στην αστική μετακίνηση

Η Opel έχει κυκλοφορήσει ήδη στην αγορά ηλεκτρικές εκδόσεις του μικρού SUV Mokka καθώς και του μικρού αυτοκινήτου Corsa. Η μάρκα πωλεί επίσης ηλεκτρικά φορτηγά, σε επιβατικές αλλά και σε εμπορικές εκδόσεις.

Η Opel  θα έχει “εξηλεκτριστεί” πλήρως στην Ευρώπη έως το 2028

Opel Astra-e

Η Opel δήλωσε τον Ιούλιο ότι θα έχει “εξηλεκτριστεί” πλήρως στην Ευρώπη έως το 2028. Ο CEO της Opel, Uwe Hochgeschurtz, πρώην στέλεχος της Ford, της VW και της Renault, διαδέχτηκε πολύ πρόσφατα τον Michael Lohscheller, ο οποίος είναι τώρα διευθύνων σύμβουλος στην VinFast Global, τον κλάδο αυτοκινήτων του βιετναμέζικου ομίλου Vingroup.

Το νέο ηλεκτρικό Astra θα είναι διαθέσιμο για παραγγελία τον Σεπτέμβριο με δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις, απόδοσης 222 ίππων ή 148 ίππων. Οι τιμές θα ξεκινούν από 22.465 ευρώ στη Γερμανία.

Opel Astra-e

Η ευρύτερη γκάμα επιλογών κινητήρων θα βοηθήσει το Astra να ανταγωνιστεί καλύτερα τον ηγέτη της κατηγορίας, το Volkswagen Golf, το οποίο προσφέρει επίσης ένα plug-in hybrid.

Η VW δεν έχει λανσάρει κάποια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του Golf. Η ηλεκτρική έκδοση του Astra έτσι στην ουσία θα ανταγωνιστεί το VW ID3 και μια ηλεκτρική έκδοση, του Peugeot 308.

Ωστόσο δεν υπάρχουν ακόμα διαθέσιμες περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τα χαρακτηριστικά του νέου EV.

Opel Astra-e

Τα μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης του Astra συμπεριλαμβανομένου του plug-in υβριδικού θα βασιστούν στην πλατφόρμα EMP2 της Stellantis στην οποία βασίζονται επίσης οχήματα όπως το νέο Peugeot 308.

Ωστόσο, η πλατφόρμα δεν έχει σχεδιαστεί για αμιγώς ηλεκτρικά συστήματα μετάδοσης της κίνησης, οδηγώντας σε εικασίες ότι το ηλεκτρικό Astra θα βασιστεί στην επερχόμενο e-VMP, μια ηλεκτρική προσαρμογή του EMP2 που θα εμφανιστεί για πρώτη φορά στην επόμενη γενιά Peugeot 3008 compact, που αναμένεται να λανσαριστούν έως το 2023.

Η παραγωγή θα ξεκινήσει αυτό το φθινόπωρο στο εργοστάσιο της Opel στο Ruesselsheim της Γερμανίας, με τις πρώτες παραδόσεις να αναμένονται στις αρχές του 2022.

Το νέο Astra hatchback είναι 4 mm μεγαλύτερο από το προηγούμενο μοντέλο στα 4.374 mm, αλλά το μεταξόνιο είναι 13 mm μεγαλύτερο στα 2.675 mm, αυξάνοντας τον εσωτερικό χώρο. Ο χώρος του πορτμπαγκάζ αυξάνεται επίσης στα 422 λίτρα έναντι 370 για το απερχόμενο μοντέλο.

Tο πλήρως ψηφιακό πιλοτήριο

Opel Astra e

Το Astra είναι το δεύτερο Opel μετά το νέο Mokka που διαθέτει το πλήρως ψηφιακό πιλοτήριο Pure Panel.

Διαθέτει δύο οθόνες 10 ιντσών, μια κεντρική οθόνη και τον πίνακα οργάνων, τοποθετημένες δίπλα-δίπλα. Το πιλοτήριο διατηρεί φυσικά κουμπιά για ορισμένες λειτουργίες, για παράδειγμα την ψύξη και την θέρμανση.

Στα ενεργά χαρακτηριστικά ασφαλείας συμπεριλαμβάνεται και μια λειτουργία που επιτρέπει την ημι-αυτόνομη αλλαγή λωρίδας.

Διαβάστε επίσης: Το νέο Opel Astra εξηλεκτρίζεται για πρώτη φορά και αποκτά δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις

Ανάλογα με τις προδιαγραφές, το αυτοκίνητο επιβραδύνει επίσης αυτόματα στις απότομες στροφές και στην αυτόματη έκδοση, το αυτοκίνητο μπορεί να σταματήσει χωρίς παρέμβαση.

Οι προαιρετικές λειτουργίες περιλαμβάνουν ι έξυπνα φώτα με 84 LED σε κάθε προβολέα που μπορούν να αντιδράσουν ανάλογα με την κυκλοφορία, με ειδικούς λαμπτήρες που μπορούν να μειώσουν αυτόματα την λάμψη.