Το Τμήμα Μεταφορών της Ιντιάνα, των ΗΠΑ και το Πανεπιστήμιο Purdue ανακοίνωσαν πρόσφατα, τα σχέδιά τους για την ασύρματη φόρτιση. Πιο συγκεκριμένα, τα σχέδια αφορούν την ανάπτυξη του πρώτου στον κόσμο τμήματος αυτοκινητόδρομου με δυνατότητα ασύρματης φόρτισης για EV.
Το έργο θα χρησιμοποιήσει ένα καινοτόμο είδος σκυροδέματος που ανέπτυξε η γερμανική startup Magment GmbH. Επιτρέποντας την ασύρματη φόρτιση των ηλεκτρικών οχημάτων κατά την οδήγησή τους.
Η Sprint Power αναπτύσσει τεχνολογία ασύρματης φόρτισης για οχήματα στόλου
Ο κυβερνήτης της Ιντιάνα Eric J. Holcomb δήλωσε:
“Η Ιντιάνα είναι γνωστή ως το Σταυροδρόμι της Αμερικής και δεσμευόμαστε να ενισχύσουμε τη θέση μας ως ηγέτη στις μεταφορές καινοτομώντας για να υποστηρίξουμε την αναδυόμενη τεχνολογία για τα οχήματα”.
Αυτή η συνεργασία για την ανάπτυξη τεχνολογίας ασύρματης φόρτισης για αυτοκινητόδρομους στέλνει το μήνυμα ότι η Ιντιάνα είναι στην πρώτη γραμμή στην παροχή της υποδομής που απαιτείται για να υποστηρίξει την υιοθέτηση των ηλεκτρικών οχημάτων».
Επίσης, ο επίτροπος της INDOT, Joe McGuinness δήλωσε:
“Καθώς τα ηλεκτρικά οχήματα χρησιμοποιούνται όλο και περισσότερο, η ζήτηση για αξιόπιστη και βολική υποδομή φόρτισης συνεχίζει να αυξάνεται και η ανάγκη για καινοτομία είναι σαφής.
Με τις Purdue και Magment θα διερευνήσουμε την δυνατότητα ενσωμάτωσης της τεχνολογίας ασύρματης φόρτισης στην υποδομή των αυτοκινητοδρόμων.”
Το έργο αποτελεί μέρος της Πρωτοβουλίας Advancing Sustainability through Power Infrastructure for Road Electrification (ASPIRE). Ενός Κέντρου Μηχανικής Έρευνας που χρηματοδότησε το NSF, το Εθνικό Ιδρυμα Επιστημών. Αυτό περιλαμβάνει τη συνεργασία πανεπιστημίων, κυβερνητικών εργαστηρίων, επιχειρήσεων. Όπως επίσης και άλλω ενδιαφερομένων για τη νέα γενιά τεχνολογιών φόρτισης για την ηλεκτροκίνηση οχημάτων που ανήκουν σε όλες τις κατηγορίες.
Τα έργα που θα φέρουν την ασύρματη φόρτιση
Οι φάσεις 1 και 2 του έργου θα περιλαμβάνουν δοκιμές οδοστρώματος, ανάλυση και βελτιστοποίηση. Θα λάβουν χώρα στην πανεπιστημιούπολη Purdue’s West Lafayette, από το Joint Transportation Research Program (JTRP)
Στη φάση 3, η INDOT θα κατασκευάσει μια δοκιμαστική υποδομή μήκους 6,5 χιλιομέτρων . Η τοποθεσία που δεν έχει ακόμη προσδιοριστεί. Εκεί οι μηχανικοί θα δοκιμάσουν την ικανότητα του καινοτόμου σκυροδέματος για φόρτιση βαρέων φορτηγών υψηλής ισχύος. Δηλαδή, 200 κιλοβάτ και άνω.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση των δοκιμών και των τριών φάσεων, η INDOT θα χρησιμοποιήσει τη νέα τεχνολογία. Μέσω αυτής θα εξηλεκτρίσει ένα ακόμη μη προσδιορισμένο τμήμα του κρατικού αυτοκινητόδρομου εντός της Ιντιάνα.
“Αυτό το έργο αποτελεί ένα βήμα προς το μέλλον της ασύρματης φόρτισης το οποίο αναμφίβολα θα θέσει τα πρότυπα για προσιτή, βιώσιμη και αποδοτική φόρτιση των ηλεκτρικών οχημάτων“. Αυτά, δήλωσε ο Mauricio Esguerra, Διευθύνων Σύμβουλος της Magment.
Επιτυχής δοκιμή ασύρματης φόρτισης ηλεκτρικού λεωφορείου στο Ισραήλ
Τέλος, το έργο θα περιλαμβάνει τρεις φάσεις και θα ξεκινήσει αργότερα μέσα στο καλοκαίρι.