Ασύρματη λύση φόρτισης EV για αυτοκινητόδρομους στην Ιντιάνα των ΗΠΑ

Το Τμήμα Μεταφορών της Ιντιάνα και το Πανεπιστήμιο Purdue ανακοίνωσαν πρόσφατα, σχέδια για την ανάπτυξη του πρώτου στον κόσμο τμήματος αυτοκινητόδρομου που θα διαθέτει τη δυνατότητα ασύρματης φόρτισης για EV.

Διαβάστε επίσης: Η Sprint Power αναπτύσσει τεχνολογία ασύρματης φόρτισης για οχήματα στόλου

Το έργο θα χρησιμοποιήσει ένα καινοτόμο είδος σκυροδέματος που αναπτύχθηκε από τη γερμανική startup Magment GmbH επιτρέποντας την ασύρματη φόρτιση των ηλεκτρικών οχημάτων κατά την οδήγησή τους.

Οι μεταφορές βρίσκονται εν μέσω ενός μετασχηματισμού που ο τομέας δεν έχει βιώσει από την εφεύρεση του αυτοκινήτου”

Η Ιντιάνα είναι γνωστή ως το Σταυροδρόμι της Αμερικής και δεσμευόμαστε να ενισχύσουμε τη θέση μας ως ηγέτη στις μεταφορές καινοτομώντας για να υποστηρίξουμε την αναδυόμενη τεχνολογία για τα οχήματα”, δήλωσε ο κυβερνήτης Eric J. Holcomb και συνέχισε λέγοντας: «Αυτή η συνεργασία για την ανάπτυξη τεχνολογίας ασύρματης φόρτισης για αυτοκινητόδρομους στέλνει το μήνυμα ότι η Ιντιάνα βρίσκεται στην πρώτη γραμμή στην παροχή της υποδομής που απαιτείται για να υποστηρίξει την υιοθέτηση των ηλεκτρικών οχημάτων».

Καθώς τα ηλεκτρικά οχήματα χρησιμοποιούνται όλο και περισσότερο, η ζήτηση για αξιόπιστη και βολική υποδομή φόρτισης συνεχίζει να αυξάνεται και η ανάγκη για καινοτομία είναι σαφής“, δήλωσε ο Επίτροπος της INDOT, Joe McGuinness και συνέχισε επισημαίνοντας: “Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με τις Purdue και Magment για να διερευνήσουμε την δυνατότητα ενσωμάτωσης της τεχνολογίας ασύρματης φόρτισης στην υποδομή των αυτοκινητοδρόμων.

Οι μεταφορές βρίσκονται εν μέσω ενός μετασχηματισμού που ο τομέας δεν έχει βιώσει από την εφεύρεση του αυτοκινήτου”, δήλωσε η Νάντια Γκρίτζα, καθηγήτρια Πολιτικών Μηχανικών και Γεωργικής και Βιολογικής Μηχανικής και Διευθύντρια του ASPIRE Campus στο Πανεπιστήμιο Purdue.

«Μέσα από αυτήν την έρευνα, οραματιζόμαστε ευκαιρίες για τη μείωση των εκπομπών ρύπων καθώς και της έκθεσης σε ρύπους κοντά στους δρόμους, σε συνδυασμό με άλλες καινοτομίες στις μεταφορές που θα διαμορφώσουν πολιτικές βασισμένες σε δεδομένα που ενθαρρύνουν την πρόοδο».

Το έργο αποτελεί μέρος της Πρωτοβουλίας Advancing Sustainability through Power Infrastructure for Road Electrification (ASPIRE), ενός Κέντρου Μηχανικής Έρευνας που χρηματοδοτήθηκε από το NSF, το Εθνικό Ιδρυμα Επιστημών και περιλαμβάνει τη συνεργασία πανεπιστημίων, κυβερνητικών εργαστηρίων, επιχειρήσεων και άλλων ενδιαφερομένων για τη νέα γενιά τεχνολογιών φόρτισης για την ηλεκτροκίνηση οχημάτων που ανήκουν σε όλες τις κατηγορίες.

https://www.magment.co/

Οι φάσεις 1 και 2 του έργου θα περιλαμβάνουν δοκιμές οδοστρώματος, ανάλυση και βελτιστοποίηση που θα πραγματοποιηθούν από το Joint Transportation Research Program (JTRP) στην πανεπιστημιούπολη Purdue’s West Lafayette.

Στη φάση 3, η INDOT  κατασκευάσει μια δοκιμαστική υποδομή μήκους 6,5 χιλιομέτρων σε μια τοποθεσία που δεν έχει ακόμη προσδιοριστεί, όπου οι μηχανικοί θα δοκιμάσουν την ικανότητα του καινοτόμου σκυροδέματος να φορτίζει βαρέα φορτηγά υψηλής ισχύος (200 κιλοβάτ και άνω).

Με την επιτυχή ολοκλήρωση των δοκιμών και των τριών φάσεων, η INDOT θα χρησιμοποιήσει τη νέα τεχνολογία για να εξηλεκτρίσει ένα ακόμη μη προσδιορισμένο τμήμα του κρατικού αυτοκινητόδρομου εντός της Ιντιάνα.

Αυτό το έργο αποτελεί ένα βήμα προς το μέλλον της ασύρματης φόρτισης το οποίο αναμφίβολα θα θέσει τα πρότυπα για προσιτή, βιώσιμη και αποδοτική φόρτιση των ηλεκτρικών οχημάτων“, δήλωσε ο Mauricio Esguerra, Διευθύνων Σύμβουλος της Magment.

Διαβάστε επίσης: Επιτυχής δοκιμή ασύρματης φόρτισης ηλεκτρικού λεωφορείου στο Ισραήλ

Το έργο θα περιλαμβάνει τρεις φάσεις και αναμένεται να ξεκινήσει αργότερα μέσα στο καλοκαίρι.