Η Audi αναδεικνύει την έννοια της διαφορετικότητας

Η Audi ανέδειξε τις έννοιες της Διαφορετικότητας και της Ένταξης στην εκδήλωση «Εμείς. Μαζί», με αφορμή τον Ευρωπαϊκό Μήνα Διαφορετικότητας.

Ακούστε το άρθρο

Η Audi γιόρτασε τον Ευρωπαϊκό Μήνα Διαφορετικότητας με την διαδικτυακή εκδήλωση, «Εμείς. Μαζί.» για τους εργαζομένους της σε ολόκληρο τον κόσμο. Η ψηφιακή εκδήλωση ανέδειξε την υψηλή θέση στην οποία τοποθετεί την διαφορετικότητα και την ένταξη, η διεθνής οικογένεια της γερμανικής φίρμας.

Η διαφορετικότητα για την Audi είναι κάτι επιβεβλημένο και όχι απλά μία επιλογή. Την επιτυχία φέρνουν οι διαφορετικοί τρόποι σκέψης, δεξιότητες, κουλτούρες και ικανότητες των εργαζομένων της, όταν συνεργάζονται για έναν κοινό σκοπό. Εν μέσω ενός γενικότερου μεγάλου μετασχηματισμού για την Audi, η διαφορετικότητα είναι πιο επιδραστική από ποτέ.

Η Audi επίσημος χορηγός στο Παγκόσμιο Οικονομικό Forum του Νταβός

Σημαντική η διαφορετικότητα για την Audi

Εξάλλου, η διαφορετικότητα είναι βασική προϋπόθεση για την προσωπική ανάπτυξη του καθενός. Αλλά και το άνοιγμα σε νέες μορφές συνεργασίας και αναβαθμισμένες προσδοκίες από τους καταναλωτές. Η διαφορετικότητα θα έχει σημαντικό αντίκτυπο, αν εφαρμόζεται ολιστικά, με βάση την εταιρική δομή και τη διαρκή και ενεργή διαχείρισή της.

Τη διαχείριση της διαφορετικότητας, εκπροσωπεί μία ειδική και αποκλειστική μονάδα, στο τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού και Οργάνωσης της εταιρείας από το 2017. Μια ομάδα ειδικών καθορίζει την κεντρική ιδέα πίσω από τις επαφές και τις συμβουλές που προκύπτουν.

Η ομάδα αυτή οργανώνει το στρατηγικό περιεχόμενο και τους στόχους, ενώ παράλληλα εξελίσσει νέα εργαλεία, μεθόδους και διαδικασίες ενισχύοντας την έννοια της διαφορετικότητας μέσα στη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία.

Το Apple Music διαθέσιμο σε μοντέλα της Audi

Eμείς. Μαζί. : Η Audi αναδεικνύει την έννοια της διαφορετικότητας

Διαφορετικότητα και Ένταξη: Εμείς μαζί

Η «πολυχρωμία» του κόσμου της εταιρείας στις μέρες μας και η δυνατότητα βελτίωσης στο μέλλον, ήταν το βασικό θέμα του «Εμείς. Μαζί», το οποίο έλαβε χώρα μεταξύ 23 και 31 Μαΐου.

Η γερμανική εταιρεία διοργάνωσε την εκδήλωση σε συνεργασία με μία ομάδα από εξειδικευμένους διεθνείς συνεργάτες της: Bentley, Ducati, Italdesign και Lamborghini.

Μαζί με σημεία παραγωγής όπως η Audi Βρυξελών, Ουγγαρίας και Μεξικού. Επίσης, συμμετείχαν μεγάλες εταιρείες πώλησης όπως η Audi Αμερικής, Κίνας και Σιγκαπούρης.

Η Audi συνεργάζεται με τη 4.screen!

Ένα πολύχρωμο μείγμα από διαλέξεις και εργαστήρια

Οι συμμετέχοντες απόλαυσαν ένα πολύ συναρπαστικό πρόγραμμα από 78 διαδικτυακές συνεδρίες, σε εννέα γλώσσες. Ο κάθε συμμετέχων επέλεγε ελεύθερα να συνθέσει όποιον συνδυασμό διαλέξεων και εργαστηρίων επιθυμούσε. Και μάλιστα σε μορφή διαλόγου.

Audi: Νέο πιλοτικό πρόγραμμα ανακύκλωσης κρυστάλλων!

Το πρόγραμμα αφορούσε καινοτόμα μοντέλα εργασίας με παράλληλη συνεισφορά του συμμετέχοντα σε μία σειρά από θέματα. Όπως οι συμμαχίες, η LGBTQIA+ κοινότητα, η υγεία, το πολιτιστικό υπόβαθρο, η ένταξη και το φύλο.

abb_img