Η Beat επιβραβεύει τους Έλληνες οδηγούς ταξί που στρέφονται στην ηλεκτροκίνηση

Ακούστε το άρθρο

Με αφορμή τη συμπλήρωση 10 ετών από την έναρξη λειτουργίας, το νέο σύστημα της Beat δίνει προτεραιότητα μέσω της εφαρμογής της στα ηλεκτρικά οχήματα, ως βασικό κίνητρο προς τους συνεργάτες οδηγούς της, προκειμένου να αντικαταστήσουν τα οχήματά με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Παράλληλα, από το 2025 η BEAT στοχεύει να εγγράφει στην πλατφόρμα της αποκλειστικά αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα.

Μέσω ενός νέου, καινοτόμου συστήματος Έξυπνης Ανάθεσης Διαδρομών, τα ηλεκτρικά οχήματα θα έχουν προτεραιότητα στο να λαμβάνουν διαδρομές σε σχέση με τα οχήματα θερμικής καύσης.

Το συγκεκριμένο σύστημα έχει δημιουργηθεί στην Ελλάδα και θα δοκιμαστεί από τον όμιλο της Free Now, την κοινοπραξία της BMW και της Daimler στην οποία ανήκει η Beat, για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά.

Διαβάστε επίσης: Τα επικρατέστερα σενάρια για το τέλος των κινητήρων εσωτερικής καύσης

Όπως επεσήμανε ο γενικός διευθυντής της Beat στην Ελλάδα, Βασίλης Ντάνιας, πρόκειται για ένα σύστημα προτεραιότητας, το οποίο, στοχεύει να προσφέρει καλύτερη εμπειρία μετακίνησης για τον επιβάτη, επιβράβευση, με περισσότερα έσοδα για τον επαγγελματία οδηγό ταξί, αλλά και να βοηθήσει στην επίτευξη των στόχων βιωσιμότητας.

Taxi Beat

Το σύστημα αυτό, μέσω του αλγόριθμού του, θα επιλέγει μεταξύ των κοντινών στον επιβάτη οχημάτων, εκείνο με τους μηδενικούς ή τους λιγότερους δυνατούς ρύπους συνυπολογίζοντας και άλλες παραμέτρους, όπως την ηλικία και τους ρύπους του οχήματος, το χρόνο αναμονής του επιβάτη, αλλά και τη βαθμολογία που έχουν συγκεντρώσει οι οδηγοί από τους επιβάτες του BEAT.

Όπως ανέφερε ο κ. Ντάνιας, οι κλήσεις έχουν πλέον επιστρέψει σε επίπεδα προ την εφαρμογή των μέτρων αντιμετώπισης της πανδημίας της COVID-19 και όσον αφορά την προώθηση της ηλεκτροκίνησης ανέφερε ότι μπορεί να μεγιστοποιήσει τη χρήση των οχημάτων σε απόδοση και πληρότητα, κάτι το οποίο αποτελεί κλειδί για τη βιωσιμότητα.

Διαβάστε επίσης: Πόσο “πράσινα” είναι τελικά τα ηλεκτρικά οχήματα;

Η στρατηγική αυτή στο σύνολό της, εκτός από τα περιβαλλοντικά πλεονεκτήματα θα οδηγήσει ταυτόχρονα σε όφελος για τους συνεργαζόμενους οδηγούς, με αύξηση των εσόδων τους.

Υπολογίζεται, ότι ένας οδηγός ηλεκτρικού οχήματος, συνεργαζόμενος με τη Βeat και έχοντας τη δυνατότητα να φορτίσει το ηλεκτρικό του όχημα στο σπίτι του, θα κερδίζει 2.000 – 6.000 ευρώ περισσότερα ανά έτος σε σχέση με ένα μέσο ταξί, παύοντας παράλληλα να επιβαρύνει το περιβάλλον με 13 τόνους CO2 ετησίως.

abb_img