Η BMW ξεκινά την παραγωγή του iX1 LWB στην Ινδία

Η BMW πουλά το iX1 LWB στην Ινδία σε μια νέα έκδοση «eDrive20L» αντί για τις εκδόσεις eDrive25L και eDrive30L που προσφέρει στην Κίνα.

Ακούστε το άρθρο

Η BMW έχει αρχίσει να συναρμολογεί ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ινδία, για να τα προσφέρει εκεί, σε πιο ελκυστικές τιμές. Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, λάνσαρε το iX1 LWB ως το πρώτο τοπικά συναρμολογημένο μοντέλο της.

Η BMW ξεκινά την παραγωγή του iX1 LWB στην Ινδία

Η Ινδία είναι η πρώτη δεξιοτίμονη αγορά παγκοσμίως, όπου η BMW λάνσαρε το iX1 LWB. Η εταιρεία πιθανότατα εισάγει τα knock-down κιτ της, από το εργοστάσιο κοινοπραξίας BMW Brilliance στο Tiexi στην Shenyang (επαρχία Liaoning) της Κίνας και πραγματοποιεί την τελική συναρμολόγηση, στο εξ ολοκλήρου ιδιόκτητο εργοστάσιό της στο Chennai στην ανατολική Ινδία. Η Ινδία επιβάλλει τελωνειακό δασμό 15% στα τοπικά συναρμολογούμενα αυτοκίνητα, σε σύγκριση με το εκπληκτικό 110% στις εισαγωγές πλήρως κατασκευασμένων μονάδων (CBU).

Η BMW ξεκινά την παραγωγή του iX1 LWB στην Ινδία

Στα 4.616 χλστ, το iX1 LWB είναι 116 χλστ μακρύτερο από το κανονικό iX1 και χρησιμοποιεί 108 χλστ αυτού του επιπλέον μήκους, για ένα εκτεταμένο μεταξόνιο 2.800 χλστ. Όπως και στην Κίνα, οι πελάτες στην Ινδία, δίνουν μεγάλη σημασία στον χώρο και την άνεση των πίσω καθισμάτων και εκεί το iX1 LWB προσφέρει ουσιαστική βελτίωση, προσφέροντας στους επιβάτες, σημαντικά καλύτερο χώρο για τα πόδια.

Η BMW ξεκινά την παραγωγή του iX1 LWB στην Ινδία

Η BMW πουλά το iX1 LWB στην Ινδία σε μια νέα έκδοση «eDrive20L» αντί για τις εκδόσεις eDrive25L και eDrive30L που προσφέρει στην Κίνα. Ωστόσο, όπως η έκδοση eDrive25L, το eDrive20L, διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα στον μπροστινό άξονα, που παράγει 204 PS και 250 Nm ροπής και επιτρέπει στο EV να επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ/ώρα, σε 8,6 δευτερόλεπτα.

Η BMW ξεκινά την παραγωγή του iX1 LWB στην Ινδία

Μια μπαταρία χωρητικότητος 64,8 kWh τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα και υποστηρίζει φόρτιση έως και 11 kW AC και έως 130 kW DC. Οι πελάτες μπορούν να το φορτίσουν από 0 έως 100% SoC σε φορτιστή AC σε έξι ώρες και 45 λεπτά και από 10-80% SoC σε φορτιστή DC σε 32 λεπτά. Το iX1 LWB καταναλώνει 15,5 kWh ανά 100 χλμ και διανύει 531 χλμ με πλήρη φόρτιση στην έκδοση eDrive20L, και τα δύο σύμφωνα με το Modified Indian Driving Cycle (MIDC).

Η BMW ξεκινά την παραγωγή του iX1 LWB στην Ινδία

BMW iX1 LWB (eDrive20L)
Κίνηση FWD
Ισχύς 150 kW
Ροπή 250 Nm
Επιτάχυνση 8,6 δευτ
Αυτονομία 531 χλμ
Μπαταρία 66,5 kWh
Δυνατότητα φόρτισης DC 130 kW
Χρόνος φόρτισης DC 32 λεπτά
Τιμή 4.900.000 INR – 54.470 €

Η BMW ξεκινά την παραγωγή του iX1 LWB στην Ινδία

Η BMW προσφέρει το iX1 LWB στην Ινδία με τιμή γνωριμίας 4,9 εκατομμύρια ινδικές ρουπίες (περίπου 54.500 ευρώ). Μαζί με την κυκλοφορία του iX1 LWB, η εταιρεία διέκοψε το παγκόσμιο iX1 (SWB), το οποίο εισήγαγε ως CBU, πιθανώς από το εργοστάσιο του Regensburg στη Γερμανία. Παλαιότερα προσέφερε το κανονικό iX1, στην έκδοση xDrive30 με διπλό μοτέρ AWD σε τιμή 6,69 εκατομμυρίων ινδικών ρουπιών (περίπου 74.700 ευρώ). Χάρη στην τοπική συναρμολόγηση το iX1 LWB είναι σχεδόν 20.000 ευρώ φθηνότερο από το iX1.

Η BMW ξεκινά την παραγωγή του iX1 LWB στην Ινδία

«Σήμερα, η BMW πρωτοστάτησε σε μια «αναταραχή» στην ινδική κατηγορία αυτοκινήτων premium, λανσάροντας την πρώτη X1 Long Wheelbase All Electric», δήλωσε ο Vikram Pawah, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του BMW Group India. «Αποπνέοντας χώρο, άνεση και ευελιξία, είναι το τέλειο premium SUV. Ως το πρώτο EV «Made in India» της BMW, η X1 Long Wheelbase, σηματοδοτεί μια νέα εποχή καινοτομίας και αριστείας».

Διαβάστε ακόμη: BMW iX: Ηλεκτρική επανάσταση με μεγαλύτερη αυτονομία και ισχύ

abb_img