Η Στέλλα Λι, αντιπρόεδρος της BYD, ανακοίνωσε σε δημοσιογράφους στις Βρυξέλλες, ότι η εταιρεία σχεδιάζει να αναπτύξει ένα νέο δίκτυο φορτιστών μεγαβάτ για ηλεκτρικά οχήματα (EV) στην Ευρώπη. Η BYD διαθέτει ήδη ένα ταχέως αναπτυσσόμενο δίκτυο τέτοιων φορτιστών στην Κίνα, όπου έχει προγραμματιστεί η επέκτασή του από τις ήδη σχεδιασμένες 4.000 μονάδες σε επιπλέον 15.000.
Σύμφωνα με το CNEV Post, οι πρώτοι φορτιστές μεγαβάτ στην Κίνα λειτουργούν ήδη, με 500 μονάδες σε περισσότερες από 200 πόλεις. Το δίκτυο ανακοινώθηκε για πρώτη φορά τον Μάρτιο, λίγο πριν από την κυκλοφορία των ηλεκτρικών Han L και Tang L, δύο μοντέλων της BYD, που υποστηρίζουν εξαιρετικά ταχείες φορτίσεις, αγγίζοντας μόλις τα 5 λεπτά.
Στην ευρωπαϊκή αγορά, η BYD καταγράφει μηνιαία αύξηση πωλήσεων της τάξεως του 10%. Όπως δήλωσε η Λι, η εταιρεία έχει μακροπρόθεσμη στρατηγική για την Ευρώπη, προετοιμάζοντας την εγκατάσταση φορτιστών και την κατασκευή νέων μονάδων παραγωγής. «Ήρθαμε για να μείνουμε», τόνισε χαρακτηριστικά.
Οι σταθμοί φόρτισης μεγαβάτ, θα εγκατασταθούν κυρίως στις αντιπροσωπείες της εταιρείας, με τη BYD να βρίσκεται ήδη σε συνομιλίες με τοπικούς συνεργάτες, για την υλοποίηση του σχεδίου εντός των επόμενων 12 μηνών.
Ωστόσο, υπάρχουν τεχνικές προκλήσεις: Σύμφωνα με το Car News China, οι φορτιστές μεγαβάτ απαιτούν μεγάλη ισχύ από το ηλεκτρικό δίκτυο και δεν μπορούν να εγκατασταθούν αυθαίρετα. Η υψηλή κατανάλωση ενέργειας, μπορεί να περιορίσει τη δυνατότητα επίτευξης των θεωρητικών ταχυτήτων φόρτισης. Πραγματικά παραδείγματα δείχνουν ότι ακόμη και οχήματα που διαφημίζονται με δυνατότητα φόρτισης 80% σε 15 λεπτά, χρειάζονται συχνά 30 λεπτά ή και περισσότερο, υπό πραγματικές συνθήκες.
Η BYD φαίνεται αποφασισμένη να ξεπεράσει αυτές τις προκλήσεις, φέρνοντας στην Ευρώπη την εμπειρία και την τεχνολογία της από την Κίνα, με στόχο την καθιέρωση ενός νέου, γρήγορου και αποδοτικού μοντέλου ηλεκτροκίνησης.
Πηγή: belganewsagency.eu