Το νέο Ami, το οποίο ανακοινώθηκε πέρυσι, θα ξεκινά από 7.990 ευρώ, την ίδια βασική τιμή με το προηγούμενο μοντέλο. Η Citroën παρουσίασε επίσης το Ami Buggy στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού, με τιμή εκκίνησης 9.590 ευρώ. Τόσο η αναβαθμισμένη έκδοση Ami, όσο και η νέα έκδοση Buggy, θα είναι διαθέσιμες για παραγγελία στην Ευρώπη, από τις 6 Μαΐου και μετά, με τις πωλήσεις να ξεκινούν τον Αύγουστο.
Το νέο Ami προσφέρει αυτονομία 75 χιλιομέτρων με χρόνο επαναφόρτισης 4 ωρών μέσω AC και διατίθεται σε τρία νέα πακέτα χρωμάτων «Spicy», «Icy» και «Minty». Στη Γαλλία, το όχημα μπορεί να οδηγηθεί από την ηλικία των 14 ετών χωρίς πλήρη άδεια οδήγησης, αλλά στο Ηνωμένο Βασίλειο και αλλού, απαιτείται άδεια οδήγησης μοτοποδηλάτου AM (την οποία μπορούν να αποκτήσουν άτομα 16 ετών και άνω) ή πλήρη άδεια οδήγησης.
Η Citroën επεκτείνει επίσης την προσφορά μικροκινητικότητας με τη νέα έκδοση «Buggy» του Ami. Χωρίς πόρτες ή οροφή, έχει σχεδιαστεί κυρίως για χρήση σε εξωτερικούς χώρους αναψυχής (χρησιμοποιεί «μαύρους μεταλλικούς κρίκους τοποθετημένους σε μεντεσέδες» αντί για πόρτες). Οι πελάτες, ωστόσο, θα μπορούν να αγοράσουν καλύμματα θυρών με φερμουάρ ως επιπλέον αξεσουάρ, τα οποία μπορούν να τυλιχτούν και να αποθηκευτούν όταν δεν χρησιμοποιούνται. Η ηλιοροφή διαθέτει μαλακή οροφή. Σε αντίθεση με το στάνταρ Ami, διαθέτει μαύρη αεροτομή και ζάντες αλουμινίου 14 ιντσών με χρυσό φινίρισμα.
Και τα δύο οχήματα διαθέτουν μια γκάμα εσωτερικού εξοπλισμού, όπως 3 κουτιά αποθήκευσης, 1 γάντζο τσάντας, 2 υποπόδια, 2 πατάκια πόρτας, 1 κεντρικό διαχωριστικό δίχτυ, θήκη smartphone και ένα «My Connect Box» για τη σύνδεση συσκευών στο όχημα. Διατίθεται σε κίτρινη χρωματική συσκευασία «Palmeira».
Η Citroën προσφέρει επίσης ένα αρθρωτό κιτ φόρτωσης, για να απλοποιήσει την επέκταση του χώρου αποθήκευσης. Μπορεί να διαχωρίσει τους χώρους οδηγού και συνοδηγού, καθώς και να δημιουργήσει μια επιφάνεια φόρτωσης από το κάθισμα του συνοδηγού, κάτι που, σύμφωνα με την Citroën, προσθέτει έως και 340 λίτρα αποθηκευτικού χώρου για πράγματα όπως παραδόσεις δεμάτων. Και πάλι, αυτό μπορεί να διπλωθεί και να αποθηκευτεί όταν δεν χρειάζεται, αποκαθιστώντας την πρόσβαση και στα δύο καθίσματα.
Πηγή: stellantis.com