Η Foxconn παρουσίασε τρία νέα ηλεκτρικά οχήματα

Δύο από τα οχήματα βασίζονται στην ηλεκτρική πλατφόρμα MIH της εταιρείας, την οποία παρουσίασε η Hon Hai στο Tech Day 2020.

Ακούστε το άρθρο

H Foxconn αποκάλυψε τρία πρωτότυπα ηλεκτρικά οχήματα που ανέπτυξε και συγκεκριμένα τo μοντέλo C SUV, το μοντέλο E sedan και το αστικό λεωφορείο Model T, τα οποία κυκλοφορούν όλα με τη μάρκα Foxtron.

Η γνωστή διεθνώς ως Foxconn (Hon Hai Technology Group) αποκάλυψε τα τρία οχήματα στην ημέρα “Hon Hai Tech” της εταιρείας, όπου στοχεύει να δείξει τις δυνατότητες έρευνας και ανάπτυξης και κατασκευής.

Δύο από τα οχήματα βασίζονται στην ηλεκτρική πλατφόρμα MIH της εταιρείας, την οποία παρουσίασε η Hon Hai στο Tech Day 2020.

Η Foxtron, με τη σειρά της, είναι μια κοινοπραξία μεταξύ της Hon Hai και της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας Yulon Motor, εν μέρει γνωστή ως Yue Loong.

Το Model C

Model C Foxconn

Το Model C είναι ένα ηλεκτρικό SUV μήκους 4,64 μέτρων, με μεταξόνιο 2,86 μέτρων. Αυτό θέτει το Model C σε ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό, αλλά και περιζήτητο τμήμα της αγοράς, αφού πολλοί κατασκευαστές διαθέτουν ήδη μοντέλα αυτής της κατηγορίας μεγέθους. Αν και το Model C είναι έντεκα εκατοστά μικρότερο από ένα Tesla Model Y, θα προσφέρεται επίσης σε έκδοση ως 5+2 θέσεων.

Παρά τη σχετικά υψηλή του τιμή, θα πρέπει να αξιολογήσει κανείς το γεγονός ότι η εμβέλεια του μπορεί να φτάσει έως και τα 700 χιλιόμετρα.

Ο Hon Hai αναμένει ότι η πλατφόρμα MIH θα προσφέρει στους πελάτες ένα ηλεκτρικό SUV «με υψηλή απόδοση, υψηλή ευφυΐα, χαμηλή κατανάλωση ενέργειας και άφθονο χώρο σε λογική τιμή».

Το Model E

Ενώ δεν έχουν γίνει γνωστές περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα δεδομένα απόδοσης για το Model C, η εταιρεία είναι λίγο πιο γενναιόδωρη σχετικά με τις πληροφορίες που αφορούν στο Model E.

Το «τεχνολογικά πρωτοποριακό πολυτελές  sedan» λέγεται ότι έχει απόδοση «περίπου 750 ίππων» (περίπου 550 kW) και μπορεί να επιταχύνει από συνθήκες στάσης στα 100 χλμ./ώρα μέσα σε 2,8 δευτερόλεπτα.

Η Foxtron δίνει την αυτονομία ως τα 750 χιλιόμετρα, αλλά και πάλι χωρίς να προσδιορίζει τον κύκλο ή το μέγεθος της μπαταρίας.

Διαβάστε επίσης: Stellantis και Foxconn δημιουργούν την Mobile Drive για την εξέλιξη έξυπνων ψηφιακών λύσεων στην αυτοκινητοβιομηχανία

Το Model E, σχεδιασμένο σε συνεργασία με την Pininfarina, προορίζεται να «καλύψει τις ανάγκες των καταναλωτών μεσαίας και υψηλής κατηγορίας», σύμφωνα με την εταιρεία.

Τα πίσω καθίσματα μπορούν να μετατραπούν έτσι, ώστε να χρησιμεύουν ως ένα κινητό γραφείο και έχουν ανακοινωθεί πολύ ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά, όπως είναι το άνοιγμα της πόρτας με αναγνώριση προσώπου.

Το Model T

Το Model T, είναι ένα «κομψό αστικό λεωφορείο», το οποίο παρουσιάστηκε ως το τρίτο μοντέλο.

Το Model T εκτιμάται ότι ανήκει στην κατηγορία των 12 μέτρων και, σύμφωνα με τον κατασκευαστή, θα πληροί τους κανονισμούς και τα πρότυπα της Federal Transit Administration (FTA) σχετικά με τις προδιαγραφές του αμαξώματος.

Το λεωφορείο έχει αυτονομία μεγαλύτερη από 400 χιλιόμετρα και τελική ταχύτητα 120 χλμ./ώρα. Η χωρητικότητα των επιβατών, ωστόσο, δεν αναφέρεται.

Μια είδηση του πρακτορείου AFP αναφέρει ότι το Model C θα λανσαριστεί στην Ταϊβάν στις αρχές του 2023 σε τιμές που ξεκινούν από 30.000 ευρώ.

Το Model T θα μπορούσε να κυκλοφορήσει ήδη από το 2022 εάν το Υπουργείο Μεταφορών του χορηγήσει έγκριση, ανέφερε το AFP.

Ωστόσο, όπως τόνισε ο Chi-Sen Tso, αντιπρόεδρος της Foxtron στην Tech Day ότι η Hon Hai έχει κάνει σημαντικά επιτεύγματα στην ανάπτυξη ηλεκτρικών οχημάτων τον περασμένο χρόνο, συμπεριλαμβανομένων ορισμένων συνεργασιών.

Στις αρχές Οκτωβρίου, για παράδειγμα, ανακοινώθηκε ότι η Foxconn θα αγόραζε το εργοστάσιο Lordstown Motors στις ΗΠΑ.

Τον Σεπτέμβριο, ιδρύθηκε μια κοινή επιχείρηση ηλεκτρικών αυτοκινήτων με την ταϊλανδέζικη ενεργειακή εταιρεία PTT. Ωστόσο, η συνεργασία με την Byton, όπως όλα δείχνουν, δεν πάει καλά.

Διαβάστε επίσης:Stellantis και Foxconn δημιουργούν την Mobile Drive για την εξέλιξη έξυπνων ψηφιακών λύσεων στην αυτοκινητοβιομηχανία – Cars Electric

Στον δρόμο για τη σειρά παραγωγής, ωστόσο, η Foxtron πιθανότατα θα πρέπει να κάνει μια σημαντική αλλαγή που αφορούν στις ονομασίες των μοντέλων της.

Όπως είναι γνωστό, το Tesla Model 3 έπρεπε αρχικά να ονομαστεί Model E, αλλά η Ford διατηρεί τα δικαιώματα της συγκεκριμένες ονομασίας. Κάποια συμφωνία μεταξύ Ford και Foxtron δεν έχει γίνει ακόμη γνωστή.

abb_img