Η Geely πλησιάζει στην Ευρώπη!

Η Geely καταφθάνει πολύ σύντομα στην Ευρώπη, καθώς ανακοίνωσε την εξαγωγή των μοντέλων της σε 3 ευρωπαϊκές χώρες.

Ακούστε το άρθρο

Η Geely ετοιμάζει την είσοδο της στην ευρωπαϊκή αγορά. Ουσιαστικά, η κινέζικη φίρμα θα προχωρήσει σε συνεργασία με την ουγγρική εταιρεία Grand Automotive Central Europe, η οποία λειτουργεί ως αντιπρόσωπος της Nissan.

Μάλιστα, το πρώτο μοντέλο της φίρμας, το οποίο θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη, είναι το Geometry C. Το εν λόγω μοντέλο θα το απολαύσουν οι αγορές της Ουγγαρίας, της Τσεχίας και της Σλοβακίας.

Νέο μοντέλο από τη Renault και τη Geely!

Με 200 ίππους το Geometry C της Geely

Το Geometry C είναι το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Geely, το οποίο θα δούμε στην Ευρώπη. Μάλιστα, το λανσάρισμα του στην Ουγγαρία, την Τσεχία και τη Σλοβακία, θα λάβει χώρα κατά το πρώτο εξάμηνο του 2023.

Ουσιαστικά, το Geometry C αποτελεί ένα 5θυρο crossover με απόδοση 200 ίππων και κυκλοφορεί με μπαταρία με χωρητικότητα 53 ή 70 kWh. Η έκδοση με τη μικρότερη μπαταρία προσφέρει αυτονομία 400 χιλιομέτρων, ενώ η μπαταρία των 70 kWh χαρίζει αυτονομία 550 χιλιομέτρων.

Zeekr 009: Από την Κίνα με αγάπη!

Άνοδος των ηλεκτρικών στην Ευρώπη

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη είναι ιδιαίτερα δημοφιλή στο καταναλωτικό κοινό. Μάλιστα, η εμπορική τους επιτυχία αυξάνει με ταχείς ρυθμούς. Επομένως, αυτή η τάση θα δώσει την ώθηση τόσο στη Geely όσο και στην Grand Automotive Central Europe, να εξερευνήσουν καλύτερα την αγορά των των ηλεκτρικών οχημάτων.

Νέα συνεργασία της Renault με τη Geely!

Η συνεργασία της Geely με τη Renault

Το πρώτο μοντέλο της συνεργασίας μεταξύ της Renault και της Geely είναι ένα υβριδικό SUV, το οποίο θα κυκλοφορήσει το 2024. Δεν υπάρχουν πολλές πληροφορίες για το νέο μοντέλο παρά μόνο μία φωτογραφία.

Σε αυτή, διακρίνουμε τα λεπτά φωτιστικά σώματα και τις έντονες πτυχές στο καπό και τα μπροστινά φτερά. Επιπλέον, ξεχωρίζει η κομψή γραμμή της οροφής και η διακριτική αεροτομή.

Σχετικά με το κινητήριο σύνολο, το SUV θα διαθέτει ένα υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης και ανήκει στην κατηγορία D. Επιπλέον, θα χρησιμοποιεί την πλατφόρμα CMA (Compact Module Architecture) της Volvo. Μάλιστα, στην ίδια πλατφόρμα πατάνε τα Volvo XC40 και Lynk & Co 01.

abb_img