Η ιταλική DR εξελίσσεται σε σημαντικό παίκτη της αγοράς αυτοκινήτου

Η ταχέως αναπτυσσόμενη μάρκα έχει σήμερα ένα χαρτοφυλάκιο 17 μοντέλων και εγκαταστάσεις για την κατασκευή αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων.

Η ταχέως αναπτυσσόμενη DR έχει σήμερα ένα χαρτοφυλάκιο 17 μοντέλων και εγκαταστάσεις πρόσφατα εξοπλισμένες για την κατασκευή αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων.

Πολλοί λίγοι την ξέρουν, όμως η ιταλική εταιρεία DR φαίνεται ότι θα γίνει σύντομα ένας σημαντικός παράγοντας στην Ευρώπη. Μάλιστα έχει ήδη ξεπεράσει την MG, την Alfa Romeo, τη Mini, την Cupra, την Tesla και τη Volvo στην εγχώρια αγορά της το 2023.

Η DR μπήκε στις 20 κορυφαίες μάρκες της Ιταλίας το 2023. Όταν πούλησε 32.650 νέα αυτοκίνητα και πέτυχε μερίδιο αγοράς 2,1%, που αντιπροσωπεύει ετήσια αύξηση 34%. Η ανοδική πορεία ήταν σχεδόν βέβαιη, ήδη από το 2022, που είχε αύξηση κατά 193%. Έτσι επεκτάθηκε στο εξωτερικό. Και συγκεκριμένα στη Βουλγαρία, στη Γαλλία και στην Ισπανία.

Η μικρή αλλά σημαντική ιστορία της DR

Η μάρκα έχει έτος ίδρυσης το 2006, στην περιφέρεια Molise της κεντρικής Ιταλίας. Ο ιδρυτής, που ήταν παλαιότερα αντιπρόσωπος της Fiat , ονομάζεται Massimo Di Risio. Η μάρκα, που ονομάστηκε από τα αρχικά του ιδρυτή, έχει στόχο να αξιοποιήσει την αυξανόμενη παραγωγή φθηνών αυτοκινήτων στην Κίνα.

Αρχικά επανέφερε τα αυτοκίνητα Chery στην εγχώρια αγορά και έκτοτε έχει δημιουργήσει σχέσεις με την JAC και την BAIC. Αυτή η αυξανόμενη εξέλιξη επέτρεψε στην DR να λανσάρει τρεις θυγατρικές μάρκες τα τελευταία τρία χρόνια. Την Evo στο χαμηλό επίπεδο, τη Sportequipe πιο ψηλά και τις DR και Ickx στην κορυφή.

Στο χαμηλότερο άκρο, η εστίαση είναι στην προσιτή τιμή, φυσικά με την ποιότητα που ζητούν οι Ιταλοί αγοραστές αυτοκινήτων. Σε όλες τις μάρκες, υπάρχουν συνολικά 17 μοντέλα σήμερα. Από ένα μικρό hatchback μέχρι crossover και SUV, καθώς και ένα off-road και ένα pick-up, τα οποία έχουν διάφορους κινητήρες βενζίνης, LPG διπλού καυσίμου, plug-in υβριδικούς και αμιγώς ηλεκτρικούς.

Στην DR ανήκει επίσης η Osca, μια μάρκα σπορ αυτοκινήτων που δημιουργήθηκε από τους αδελφούς Maserati το 1947 για αγωνιστικούς λόγους και είναι σε διαδικασία αναβίωσης.

Η εταιρεία επέκτεινε πέρυσι τις εγκαταστάσεις παραγωγής της για να συμπεριλάβει τέσσερις γραμμές συναρμολόγησης με ετήσια δυναμικότητα άνω των 50.000 αυτοκινήτων. Πρόσθεσε τη δυνατότητα παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων, αναβάθμισε τα κέντρα έρευνας, ανάπτυξης και σχεδίασης και κατασκεύασε μια νέα αποθήκη ανταλλακτικών.

Ωστόσο, τον Οκτώβριο του περασμένου έτους η ιταλική εποπτική αρχή ανταγωνισμού άρχισε έρευνα για την DR. Δηλώνοντας ότι: «Σε ορισμένες περιπτώσεις, (η εταιρεία) παραλείπει σχετικές πληροφορίες σχετικά με την προέλευση (των αυτοκινήτων της), υποδηλώνοντας ότι παράγονται εξ ολοκλήρου στην Ιταλία, ενώ φαίνεται να είναι κινεζικής παραγωγής». Μια άλλη επιπλοκή μπορεί να έρθει από την Chery, που αρχίζει πωλήσεις των αυτοκινήτων στην Ευρώπη με τις μάρκες Omoda και Jaecoo.

Διαβάστε ακόμα:Donfeng eπ 007: Από την Κίνα με αγάπη!

Πηγή: autocar.co.uk

 

abb_img
spot_img