Η Kia αποκαλύπτει την σχεδίαση του EV4

Το σχέδιο του EV4 ακολουθεί τη φιλοσοφία σχεδιασμού Opposites United της Kia, με έντονες γραμμές και τεχνικές λεπτομέρειες.

Ακούστε το άρθρο

Η Kia ετοιμάζεται να παρουσιάσει μια σειρά από ηλεκτρικά μοντέλα στην εκδήλωση “Ημέρα EV” στα τέλη Φεβρουαρίου. Ανάμεσα σε αυτά θα είναι και το EV4, ένα μεσαίου μεγέθους ηλεκτρικό «σαλούν», το οποίο αποκαλύφθηκε νωρίτερα, για να μην χαθεί ανάμεσα στις άλλες πρεμιέρες. Το EV4 θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις αμαξώματος: ένα σεντάν και ένα hatchback σε στυλ shooting brake. Αυτή η ποικιλία δεν αποτελεί έκπληξη, καθώς πρόσφατα είχαν εντοπιστεί πρωτότυπα με εντυπωσιακό καμουφλάζ, χωρίς να είναι ξεκάθαρο αν πρόκειται για διαφορετικό πίσω μέρος, ή απλώς μια τακτική για να αποσπάσει την προσοχή.

Η Kia αποκαλύπτει την σχεδίαση του EV4

Το σχέδιο του EV4 ακολουθεί τη φιλοσοφία σχεδιασμού Opposites United της Kia, με έντονες γραμμές και τεχνικές λεπτομέρειες. Το μπροστινό μέρος είναι επίπεδο και χαμηλό, ενώ το προφίλ fastback και η αεροτομή οροφής, βελτιώνουν την αεροδυναμική. Η πλαγιά όψη του αυτοκινήτου είναι εντυπωσιακή, με μια μακριά ουρά που ξεκινά από την κολόνα C. Το EV4 θα διατίθεται με ζάντες 19 ιντσών και μια σπορ έκδοση GT-Line, η οποία θυμίζει το σημερινό EV6.

Η Kia αποκαλύπτει την σχεδίαση του EV4

Όσον αφορά την τεχνολογία, το EV4 βασίζεται στην πλατφόρμα E-GMP 400 volt. Η θύρα φόρτισης βρίσκεται στην πλευρά του συνοδηγού, γεγονός που υποδηλώνει ότι δεν πρόκειται για την έκδοση 800 volt, η οποία έχει τη θύρα φόρτισης στο πίσω μέρος. Το εσωτερικό του EV4 αναμένεται να είναι ευρύχωρο, παρόλο που δεν έχουν αποκαλυφθεί ακόμα τα ακριβή στοιχεία για το μήκος του οχήματος.

Δείτε ακόμη: Η Kia αναβαθμίζει δραστικά το top gun EV6 GT με 650 PS και 0-100 σε 3,5”

Η Kia αποκαλύπτει την σχεδίαση του EV4

Όσον αφορά τις επιδόσεις, το EV4 θα προσφέρει δύο εκδόσεις μπαταρίας: μια βασική με 58,3 kWh και μια μεγαλύτερης αυτονομίας με 81,4 kWh. Η αυτονομία αναμένεται να ξεπεράσει τα 605 χιλιόμετρα του EV3, ενώ η βασική έκδοση, θα έχει αυτονομία γύρω στα 450 χιλιόμετρα. Ο κινητήρας ισχύος 204 PS στον μπροστινό άξονα με 283 Nm ροπής, θα είναι η βασική επιλογή, με πιθανότητα και για τετρακίνητη έκδοση. Ωστόσο, το EV4 δεν θα φτάνει τους χρόνους γρήγορης φόρτισης του EV6, καθώς η μέγιστη ισχύς φόρτισης θα είναι 101 kW για τη μικρή μπαταρία και 128 kW για τη μεγάλη.

Η Kia αποκαλύπτει την σχεδίαση του EV4

Η Kia δεν έχει ανακοινώσει ακόμα τις τιμές, αλλά αναμένεται το EV4 να ξεκινά από περίπου 35.990 ευρώ για τη βασική έκδοση και 41.390 ευρώ, για την έκδοση μεγάλης αυτονομίας στη Γερμανία. Στην εκδήλωση στην Ισπανία, η Kia θα παρουσιάσει επίσης τα Concept EV2 και PV5.