Η Mahle και η Valeo συνεργάζονται για την ανάπτυξη ηλεκτροκινητήρων

Η Valeo και η Mahle επεκτείνουν από κοινού τα χαρτοφυλάκια προϊόντων τους, για ηλεκτρικούς κινητήρες χωρίς μαγνήτες

Ακούστε το άρθρο

Η Valeo και η Mahle επεκτείνουν από κοινού τα χαρτοφυλάκια προϊόντων τους, για ηλεκτρικούς κινητήρες χωρίς μαγνήτες (ηλεκτρικά διεγερμένη σύγχρονη μηχανή, EESM). Συγκεκριμένα, οι δύο προμηθευτές, θέλουν να αναπτύξουν ένα ηλεκτρικό σύστημα άξονα με ισχύ έως και 475 PS.

Βασισμένη σε μια επιτυχημένη αναπτυξιακή συνεργασία μεταξύ της Valeo και μιας ευρωπαϊκής κατασκευαστικής εταιρείας οχημάτων στον τομέα αυτό, η Valeo θέλει να αξιοποιήσει τις ανώτερες κατηγορίες ηλεκτρικών οχημάτων μαζί με τη Mahle, σύμφωνα με το δελτίο τύπου. Για το σκοπό αυτό, οι δύο εταιρείες ενώνουν τις δυνάμεις τους για να αναπτύξουν από κοινού, έναν καινοτόμο ηλεκτρονικό άξονα χωρίς μαγνήτες, για χρήση σε ηλεκτρικά οχήματα με μέγιστη ισχύ από 300 έως 475 PS.

Οι δύο εταιρείες έχουν θέσει έναν φιλόδοξο στόχο: Δεν θέλουν τίποτα λιγότερο από το να «καθιερώσουν την απόδοση και την αποδοτικότητα των ηλεκτροκινητήρων χωρίς μαγνήτες». Τα στοχευμένα δεδομένα απόδοσης είναι γνωστά, αλλά η Mahle δεν αναφέρει συγκεκριμένους στόχους απόδοσης στην ανακοίνωση. 

Ωστόσο, αναφέρει ότι «το αποτύπωμα άνθρακα αναμένεται να μειωθεί περισσότερο από 40%, έναντι ενός ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη ισοδύναμης ισχύος». Επιπλέον, το αποτύπωμα CO2 θα μειωθεί κατά 30%, σε σύγκριση με τους ηλεκτροκινητήρες μόνιμου μαγνήτη και η πυκνότητα ισχύος θα αυξηθεί κατά 30%, σε σύγκριση με τους κινητήρες των σημερινών οχημάτων.

Οι εργασίες έχουν ήδη ξεκινήσει στο παρασκήνιο, με τις δοκιμές των πρώτων πρωτοτύπων να έχουν προγραμματιστεί να ολοκληρωθούν μέχρι το τέλος του 2024. Μια νέα ιδέα ψύξης, πρόκειται επίσης να αναπτυχθεί για τη νέα γενιά EESM, για την επίτευξη μιας «εξαιρετικής συνεχούς αναλογίας ισχύος αιχμής», ανακοίνωσε η Μάλε. 

Μεταξύ άλλων, η Valeo θα συνεισφέρει τους εξαιρετικά αποδοτικούς μετατροπείς της, στην αναπτυξιακή συνεργασία, ενώ ο Γερμανός προμηθευτής, θα παρέχει την τεχνολογία «Mahle Contactless Transmitter» (MCT) για ρότορες χωρίς μαγνήτες. «Αυτή η συνεργασία με τη MAHLE ταιριάζει απόλυτα. Η MAHLE αναπτύσσει τον ρότορα EESM και το σύστημα διέγερσής τους, χωρίς ψήκτρες. 

Με βάση την τεχνογνωσία μας στα ηλεκτρονικά ισχύος, η Valeo παρέχει έναν αποκλειστικό έλεγχο αυτού του ηλεκτροκινητήρα και του συστήματος χωρίς ψήκτρες, που είναι ενσωματωμένο στον μετατροπέα μας», δήλωσε ο Xavier Dupont, Διευθύνων Σύμβουλος της Valeo Power Division. «Αυτή η συνεργασία επιτρέπει στη Valeo να ολοκληρώσει το χαρτοφυλάκιό της EESM προς την ανώτερη κατηγορία και είναι το κλειδί για την υποστήριξη της εξέλιξης της αυτοκινητοβιομηχανίας, προς πιο καινοτόμες βιώσιμες λύσεις».

«Σε αυτό το έργο δύο πρωτοπόροι της ηλεκτροκίνησης ενώνουν τις δυνάμεις τους. Ο νέος e-άξονας, θα επωφεληθεί από την τεχνογνωσία της MAHLE στην τεχνολογία ανεπαφικών πομπών. Μαζί θα θέσουμε ένα νέο σημείο αναφοράς στη συσκευασία και την αποτελεσματικότητα για τους ηλεκτρονικούς άξονες που βασίζονται στην EESM και θα κάνουμε το επόμενο βήμα, για τους πελάτες μας προς τη μελλοντική κινητικότητα», δήλωσε ο Martin Wellhoeffer, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Ομίλου MAHLE.

Πηγή: mahle.com

abb_img