Η μείωση της κατανάλωσης ενέργειας σε πρώτο πλάνο!

Η μείωση της κατανάλωσης ενέργειας κατά την παραγωγή οχημάτων, αποτελεί έναν από τους στόχους της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας.

Ακούστε το άρθρο

Η μείωση της κατανάλωσης ενέργειας αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους στόχους της αυτοκινητοβιομηχανίας. Πιο συγκεκριμένα, οι κατασκευαστές από το 2006 πέτυχαν την μείωση της κατανάλωσης ενέργειας κατά την παραγωγή αυτοκινήτων σε ποσοστό 23%.

Ωστόσο, πλέον εξοπλίζουν τα μοντέλα με στοιχεία, τα οποία εξασφαλίζουν ότι τα αυτοκίνητα είναι ασφαλέστερα, εξυπνότερα και «καθαρότερα». Τα εν λόγω χαρακτηριστικά διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην ζήτηση της ενέργειας.

Το «χρυσό υδρογόνο» είναι φθηνότερο!

Άλλωστε, τα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα οδηγούν σε μείωση της παραγωγής. Συγκεκριμένα, η έλλειψη ημιαγωγών διαταράσσει τις παγκόσμιες μεταποιητικές δραστηριότητες. Παράλληλα, η έλλειψη των πρώτων υλών σε συνδυασμό με τα προβλήματα γύρω από το φυσικό αέριο, μεγενθύνουν το πρόβλημα.

Επομένως, τα προαναφερθέντα προβλήματα προκαλούν πολύμηνη καθυστέρηση των νέων μοντέλων. Μάλιστα, η καθυστέρηση αυτή αποτρέπει τους υποψήφιους αγοραστές από την αγορά νέων αυτοκινήτων.

Αλουμίνιο: Είναι η λύση στην αποθήκευση ενέργειας;

Η πρόβλεψη για το 2023

Σύμφωνα με την πρόβλεψη της S&P Global Mobility, οι απώλειες στα εργοστάσια παραγωγής θα ξεπεράσουν το 1.000.000 οχήματα ανά τρίμηνο. Μάλιστα, η εν λόγω πρόβλεψη αφορά την Ευρώπη και ξεκινά από το τέταρτο τρίμηνο του 2022 έως ολόκληρο το 2023. Ουσιαστικά, η παραγωγή οχημάτων στην Ευρώπη θα κινηθεί μεταξύ 4-4,5 εκατομμυρίων μονάδων ανά τρίμηνο.

Το υδρογόνο μειώνει τους ρύπους των αυτοκινήτων

Η μείωση της κατανάλωσης ενέργειας θα δώσει τη λύση

Σύμφωνα με τον ACEA, η μείωση της κατανάλωσης ενέργειας, θα συμβάλλει στην καταπολέμηση στα περισσότερα από τα προαναφερθέντα προβλήματα. Πρώτο βήμα είναι η αντικατάσταση των σταθμών συνδυασμένης παραγωγής θερμότητας και ηλεκτροπαραγωγής, οι οποίοι χρησιμοποιούν φυσικό αέριο, με «πράσινη» ηλεκτρική ενέργεια.

Μάλιστα, η αυτοκινητοβιομηχανία θα πετύχει κάτι τέτοιο με χρήση πιλοτικών σταθμών θέρμανσης και με τη μεταφορά υδρογόνου σε μονάδες παραγωγής. Παράλληλα, οι κατασκευαστές εξετάζουν τη χρήση ηλιακών συλλεκτών.

Τέλος, στη λύση του προβλήματος θα συμβάλλουν η μετατόπιση και η ανακατανομή της παραγωγής αυτοκινήτων σε παράκτιες ζώνες της Ευρώπης. Εκεί, οι εταιρείες θα έχουν πρόσβαση σε προμήθειες αερίου μέσω θαλάσσης.

abb_img