Η NIO απαιτεί πλέον τεστ πριν χρησιμοποιηθεί η λειτουργία υποβοηθούμενης οδήγησης (NOP)

Η NIO εισήγαγε ένα νέο τεστ στην εφαρμογή της που απαιτείται για όλους τους οδηγούς, ώστε να ξεκλειδώσει η δυνατότητα χρήσης του Navigate on Pilot (NOP), η λειτουργίας της υποβοηθούμενης οδήγησης.

Διαβάστε επίσης: Η Nio ξεκινά τις πωλήσεις αυτοκινήτων, φορτιστών και τη λειτουργία “σταθμών ανταλλαγής ισχύος” στην ΕΕ

Τα απαιτούμενα τεστ προέκυψαν μετά από ένα θανατηφόρο δυστύχημα το οποίο συνέβη  στις αρχές του μήνα με θύμα έναν άνδρα που οδηγούσε το NIO ES8 χρησιμοποιώντας NOP στη Νοτιοανατολική Κίνα.

Πως προέκυψε η απαίτηση για το συγκεκριμένο τεστ από τη Nio

Nio

Η NIO είναι μια κορυφαία αυτοκινητοβιομηχανία EV που ιδρύθηκε στη Σαγκάη το 2014. Ενώ η NIO ήταν αρχικά γνωστή για τα ηλεκτρικά της SUV όπως το ES8, η αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε το πρώτο της πολυτελές sedan, το ET7, προκειμένου να ανταγωνιστεί EVs, όπως είναι το Tesla Model S.

Τον περασμένο Μάιο, η NIO ανακοίνωσε ότι θα επεκταθεί στην Ευρώπη, ξεκινώντας από τις πωλήσεις στη Νορβηγία και γρήγορα ακολούθησε η είδηση ​​ότι είχε εγκριθεί για μαζική παραγωγή του ES8 SUV σε όλη την Ευρώπη.

Και ενώ η επέκταση της NIO στη Νορβηγία είχε λάβει αρκετά θετικές προεκτάσεις στα ΜΜΕ, ένα ατύχημα στην Κίνα κέντρισε την προσοχή με αρνητικό τρόπο αναφορικά με τους πιθανούς κινδύνους που φέρει η τεχνολογία της υποβοηθούμενης οδήγησης.

Ένας 31χρονος άνδρας σκοτώθηκε όταν το NIO ES8 συνετρίβη, ενώ λειτουργούσε κάτω από την υποβοηθούμενη οδήγηση με EV NV.

Έτσι, προκειμένου να αποφευχθούν μελλοντικά τραγικά γεγονότα που σχετίζονται με την τεχνολογία της υποβοηθούμενης οδήγησης, η NIO έχει εφαρμόσει το τεστ ως προαπαιτούμενο στην εφαρμογή της από το οποίο πρέπει να περάσουν όλοι οι οδηγοί, προτού χρησιμοποιήσουν οποιαδήποτε λειτουργία της υποβοηθούμενης οδήγησης.

Τι περιλαμβάνει το τεστ για την υποβοηθούμενη οδήγηση της NIO

Nio

Η νέα αυτή ενημέρωση ακολουθείται από ένα ενημερωτικό βίντεο διάρκειας έξι λεπτών και ένα κουίζ πολλαπλών επιλογών με 10 ερωτήσεις.

Το βίντεο παρουσιάζει και εξηγεί τα βασικά χαρακτηριστικά του NIO Pilot και τονίζει ξανά ότι το NOP πρόκειται για λειτουργία υποβοηθούμενης και όχι ως αυτόνομης οδήγησης.

Το βίντεο επισημαίνει επίσης ότι το NOP είναι μια λειτουργία υποβοηθούμενης οδήγησης που δημιουργήθηκε, προκειμένου να βοηθήσει τον οδηγό να ελέγξει το όχημα και να διανύσει αποστάσεις πιο άνετα. 

Ο οδηγός, δηλαδή, θα πρέπει σε κάθε περίπτωση να παραμείνει σε εγρήγορση και να ελέγχει ο ίδιος το όχημα.

Όταν ολοκληρωθεί το βίντεο, οι χρήστες της εφαρμογής πρέπει να απαντήσουν σωστά και στις 10 ερωτήσεις, προκειμένου να αποκτήσουν πρόσβαση στη λειτουργία της υποβοηθούμενης οδήγησης.

Διαβάστε επίσης: Το ηλεκτρικό σεντάν της NIO θα υποστηρίζει αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 4

Αυτή βέβαια δεν πρόκειται για την πρώτη προσπάθεια καταπολέμησης της κατάχρησης της υποβοηθούμενης οδήγησης.

Την περασμένη άνοιξη, ο ανταγωνιστής της NIO, η XPeng εισήγαγε ένα παρόμοιο τεστ προτού οι οδηγοί του χρησιμοποιήσουν τη λειτουργία πλοήγησης οδηγού (NGP).