Η Polestar θα χρησιμοποιήσει το δίκτυο αντιπροσώπων της Volvo

Ο Lohscheller τόνισε ότι ο στόχος της Polestar να αυξάνει τις πωλήσεις της κατά 30-35% ετησίως από το 2024 έως το 2027

Ακούστε το άρθρο

Η Polestar, η ηλεκτρική μάρκα της Geely, αναπτύσσει μια νέα στρατηγική πωλήσεων που δίνει έμφαση στη συνεργασία με παραδοσιακές αντιπροσωπείες αυτοκινήτων. Εκτός από τις διαδικτυακές πωλήσεις, η εταιρεία σχεδιάζει να αξιοποιήσει το δίκτυο αντιπροσώπων της Volvo για να επιτύχει τους στόχους ανάπτυξής της. Αν και η Volvo μείωσε το μερίδιό της στην Polestar πέρυσι, οι δύο εταιρείες θα συνεργαστούν στενότερα στον τομέα των πωλήσεων. Ο νέος Διευθύνων Σύμβουλος, Michael Lohscheller, ανακοίνωσε ότι η μάρκα θα ξεκινήσει να χρησιμοποιεί το δίκτυο της Volvo σε λίγες ημέρες, με την νέα στρατηγική να ολοκληρώνεται μέχρι τον Μάρτιο.

Δείτε ακόμα: Αυτό είναι το αναβαθμισμένο Polestar 3

Ο Lohscheller τόνισε ότι ο στόχος της εταιρείας να αυξάνει τις πωλήσεις της κατά 30-35% ετησίως από το 2024 έως το 2027 δεν μπορεί να επιτευχθεί μόνο μέσω διαδικτυακών πωλήσεων. Η εταιρεία διαθέτει ήδη ανεξάρτητους χώρους («Polestar Spaces») και εκθεσιακούς χώρους σε αντιπροσωπείες της Volvo, αλλά μέχρι σήμερα αυτοί χρησίμευαν κυρίως για ενημέρωση και πρώτες εντυπώσεις, με τις παραγγελίες να γίνονται διαδικτυακά. Πέρυσι, η Polestar πούλησε σχεδόν 45.000 αυτοκίνητα παγκοσμίως. Η μείωση των πωλήσεων οφείλεται τόσο στην έλλειψη σταθερών αντιπροσωπειών όσο και στο περιορισμένο εύρος μοντέλων, καθώς το Polestar 2 δείχνει σημάδια ηλικίας, ενώ τα νεότερα 3 και 4 μόλις κυκλοφόρησαν.

Η Polestar θα χρησιμοποιήσει το δίκτυο αντιπροσώπων της Volvo

Στη Γερμανία, η νέα στρατηγική θα οδηγήσει σε αύξηση των σημείων παρουσίας της εταιρείας από 9 σε 17, κυρίως μέσω συνεργασίας με αντιπροσωπείες της Volvo. Η Polestar έχει ήδη υιοθετήσει ένα υβριδικό μοντέλο πωλήσεων σε άλλες αγορές, όπου οι αντιπρόσωποι της Volvo διαχειρίζονται τους χώρους της Polestar και έχουν την «εξουσία» να πωλούν τα οχήματα. Ο Lohscheller, που ανέλαβε τη θέση του CEO τον Οκτώβριο, ανακοίνωσε την αναδιοργάνωση του δικτύου πωλήσεων τον Ιανουάριο, με στόχο την ενίσχυση της τοπικής παρουσίας και την προσέλκυση περισσότερων πελατών. Η εταιρεία στοχεύει να επεκτείνει τις περιοχές πωλήσεων στην Ευρώπη από 70 σε 130 και στη Βόρεια Αμερική από 36 σε 57.

Ο Lohscheller ανέφερε ότι οι πρώτες εμπειρίες από το νέο μοντέλο πωλήσεων σε άλλες αγορές ήταν θετικές, με το Ηνωμένο Βασίλειο να είναι η μεγαλύτερη αγορά για την Polestar, όπου οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 200% τον Ιανουάριο χάρη στην ενίσχυση των σταθερών αντιπροσωπειών.