Η Porsche Taycan με μεγαλύτερη αυτονομία!

Η Porsche αναβάθμισε την ηλεκτρική Taycan για το 2023, η αυτονομία της οποίας ξεπερνά πλέον τα 330 χιλιόμετρα με μία μόνο φόρτιση.

Ακούστε το άρθρο

Η Porsche αναβάθμισε την αμιγώς ηλεκτρική Taycan και το μοντέλο του 2023 παρουσιάζει αυξημένη αυτονομία σχεδόν σε κάθε έκδοση του. Μάλιστα, η γερμανική φίρμα προχώρησε σε ανακοίνωση των στοιχείων κατανάλωσης ενέργειας της ανανεωμένης Taycan.

Ουσιαστικά, η αυξημένη αυτονομία προήλθε από τις σταδιακά αυξανόμενες βελτιώσεις στο αρχικό λογισμικό. Επιπλέον, οι αναβαθμίσεις του λογισμικού σε μοντέλα που κατασκεύασε από το 2020 έως το 2022, θα πετύχουν τη λειτουργία τους ως ένα όχημα του 2023.

Διέσχισαν 14 χώρες σε 24 ώρες με Pοrsche Taycan!

Ποιες εκδόσεις παρουσιάζουν τη μεγαλύτερη αύξηση αυτονομίας;

Αρχικά, η Porsche Taycan Turbo Cross Turismo παρουσιάζει αύξηση αυτονομίας της τάξης του 14,2%. Πιο συγκεκριμένα, το γερμανικό μοντέλο καλύπτει πλέον 375 χιλιόμετρα μεταξύ 2 φορτίσεων.

Παρόμοια αύξηση στην αυτονομία τους παρουσιάζουν η Taycan Turbo Sedan και η Turbo S Sedan. Μάλιστα, η Taycan Turbo Sedan παρουσιάζει αυξημένη αυτονομία κατά 12,2% και καλύπτει 383 χιλιόμετρα. Επιπλέον, η Turbo S Sedan καλύπτει πλέον 357 χιλιόμετρα και η αυτονομία της είναι αυξημένη κατά 10,4%.

Αντίθετα, η αυτονομία παρέμεινε στα ίδια επίπεδα για την Porsche Taycan GTS Sedan και την GTS Sport Turismo. Συγκεκριμένα η αυτονομία της πρώτης φτάνει τα 396 χιλιόμετρα και της δεύτερης τα 375. Τέλος, η Porsche βελτίωσε την αυτονομία της Taycan του 2023 κατά 6,7%.

Pοrsche Taycan: Μία έκδοση… έργο τέχνης!

Σημαντικές οι βελτιώσεις του λογισμικού της Porsche Taycan

Η Porsche προχώρησε σε γενικές βελτιώσεις του λογισμικού ελέγχου για την Taycan του 2023. Συγκεκριμένα, οι βελτιώσεις του λογισμικού ελέγχου αφορούν τόσο το σύστημα ηλεκτροκίνησης όσο και τα ηλεκτρονικά συστήματα. Η γερμανική φίρμα προχώρησε σε βελτίωση της θερμικής διαχείρισης της μπαταρίας, η οποία προσφέρει ευκολότερη και ταχύτερη φόρτιση.

Η Porsche Boxster γίνεται ηλεκτρική!

Επιπλέον, το ανανεωμένο λογισμικό ενεργοποιεί τον εμπρός κινητήρα στα οδηγικά προφίλ Range και Normal. Πετυχαίνει δηλαδή, τον περιορισμό του «παρασιτικού φορτίου». Ακόμη, παρατηρούμε τη διατήρηση των ρυθμίσεων ανάκτησης ενέργειας από την πέδηση ακόμη και κατά την αλλαγή των Driving Modes. Τέλος, σύντομα οι εν λόγω βελτιώσεις θα είναι διαθέσιμες και σε μοντέλα προηγούμενων ετών.

abb_img