Η Toyota Corolla Cross με υδρογόνο ξεκινάει δοκιμές!

Η Toyota παρουσίασε την Corolla Cross H2 με κινητήρα υδρογόνου, ψάχνοντας και άλλες λύσεις για βιωσιμότητα πέρα από την ηλεκτροκίνηση.

Ακούστε το άρθρο

H Toyota πιστεύει στο υδρογόνο, καθώς πρόσφατα είδαμε το Hilux με υδρογόνο που εξελίσσει στο εργοστάσιό της στη Μεγάλη Βρετανία. Η ιαπωνική φίρμα παρουσίασε άλλο ένα όχημα, την πρωτότυπη Toyota Corolla Cross με θερμικό κινητήρα, η οποία χρησιμοποιεί υδρογόνο ως καύσιμο.

Για την μάρκα η χρήση του υδρογόνου δεν έχει να κάνει μόνο με τη τεχνολογία κυψελών καυσίμου, η οποία απαιτεί φόρτιση της μπαταρίας ενός ηλεκτροκινητήρα. Η τεχνολογία που αναπτύσσουν, χρησιμοποιεί το υδρογόνο ως καύσιμο σε θερμικούς κινητήρες. Έτσι, οι εν λόγω κινητήρες έχουν μία δεύτερη ευκαιρία στη ζωή, φτάνοντας μάλιστα στο επίπεδο μηδενικών ρύπων.

Στα σκαριά Toyota Hilux με υδρογόνο!

Η Toyota Corolla Cross H2 περνάει από δοκιμές

Ειδικότερα, με βάση αυτή τη τεχνολογία, η Toyota παρουσίασε την Corolla Cross με θερμικό κινητήρα που χρησιμοποιεί υδρογόνο αντί για βενζίνη. Διαθέτει 3κύλινδρο turbo κινητήρα 1,6 λίτρων, δανείζεται από τη GR Corolla τεχνολογία κινητήρα άμεσου ψεκασμού υδρογόνου υψηλής πίεσης. Τέλος, έχει τη δυνατότητα μεταφοράς πέντε επιβατών μαζί και με τις αποσκευές τους.

Toyota bZ Compact SUV Concept: Αποκάλυψη τώρα!

Το εν λόγω όχημα περνάει από χειμερινές δοκιμασίες, ενώ η μάρκα συνεχίζει την ψηφιακή του εξέλιξή. Σε ότι έχει να κάνει με το πέρασμα της Corolla Cross H2 στην παραγωγή, η Toyota δηλώνει τα εξής:

«Δεν είναι ακόμη δυνατό να πούμε εάν η τεχνολογία θα ωριμάσει για τα αυτοκίνητα δρόμου, αλλά υπάρχει αναμφίβολα μια σαφή ευκαιρία στον μηχανοκίνητο αθλητισμό».

Ωστόσο, ξεκαθαρίζει ότι είναι περίπου στο 40% της πορείας για το εμπορικό λανσάρισμά του.

Κι άλλα οχήματα με υδρογόνο κυκλοφορούν στο δρόμο

Η Toyota συμμετείχε φέτος σε όλους τους αγώνες του θεσμού Super Taikyu στην Ιαπωνία, μέσω της ομάδας Rookie Racing. Το αυτοκίνητο που την εκπροσώπησε ήταν η GR Corolla H2, που χρησιμοποιούσε κινητήρα εσωτερικής καύσης με υδρογόνο.

Κατά τη διάρκεια της εν λόγω σειράς αγώνων, οι μηχανικοί της αύξησαν την ισχύ του κινητήρα υδρογόνου κατά 24% και τη ροπή του κατά 33%. Επιπλέον, πέτυχαν ταυτόχρονα βελτιωμένη κατά 30% αυτονομία και μικρότερο κατά 5 λεπτά χρόνο ανεφοδιασμού, που πλέον δεν υπερβαίνει το 1,5 λεπτό.

Αυτό είναι το νέο Toyota Prius και είναι μόνο Plug-in Hybrid

Ακόμη, τον περασμένο Αύγουστο, το GR Yaris H2, ένα ακόμη όχημα με κινητήρα υδρογόνου Toyota βγήκε για πρώτη φορά σε ευρωπαϊκούς δημόσιους δρόμους.

Τέλος, η Toyota πιστεύει ότι είναι πολύ νωρίς για να εστιάσει σε μία μόνο λύση μηδενικών εκπομπών. Ως εκ τούτου, αναπτύσσει ταυτόχρονα την τεχνολογία κυψελών καυσίμου υδρογόνου και καύσης υδρογόνου παράλληλα με την ηλεκτρική τεχνολογία μπαταρίας. Όπως φαίνεται, θα πρέπει να περιμένουμε πολλά και διάφορα από την ιαπωνική φίρμα στο μέλλον.

abb_img