Η VoltAero εγκαινίασε μια νέα εγκατάσταση εργοστασίου συναρμολόγησης 2.400 τετραγωνικών μέτρων, για την παραγωγή και παράδοση της σειράς αεροσκαφών Cassio. Βρίσκεται στο Saint Agnant στο διαμέρισμα Charente-Maritime στην ανατολική Γαλλία, ενώ το εργοστάσιο θα έχει ετήσια δυναμικότητα 150 αεροπλάνων. Σύμφωνα με την εταιρεία, η Cassio, δραστηριοποιείται σε περιφερειακές εμπορικές δραστηριότητες, όπως μεταφορές διαφόρων φορτίων, ταχυδρομικών παραδόσεων, καθώς και ιατρικών εκκενώσεων (Medevac).
Η VoltAero λέει, ότι η εγκατάσταση διευκολύνει επίσης τις βιώσιμες περιφερειακές αεροπορικές μεταφορές, καθώς έχει συνδέσεις με το αεροδρόμιο Rochefort, το οποίο διαθέτει διάδρομο μήκους 2.280 μέτρων και πλάτους 45 μέτρων, αλλά και λιμάνια σιδηροδρομικών και θαλάσσιων μεταφορών.
Ο Jean Botti, Διευθύνων Σύμβουλος και Διευθύνων Σύμβουλος Τεχνολογίας της εταιρείας, λέει: «Αντιμετωπίζουμε τη βασική απαίτηση της αγοράς, για τη σύνδεση χιλιάδων κοινοτήτων και περιοχών σε όλο τον κόσμο, με πραγματικά βιώσιμη και αποτελεσματική προηγμένη, περιφερειακή, αεροπορική κινητικότητα.
Η οικογένεια των αεροσκαφών Cassio, θα διαθέτει ηλεκτρικούς κινητήρες Safran ENGINeUS για εξ ολοκλήρου ηλεκτρική ισχύ, κατά τη διάρκεια της απογείωσης, της κύριας πτήσης και της προσγείωσης. Επιπλέον, η Kawaskai Motors, θα προμηθεύει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης του αεροσκάφους. Η υβριδική ισχύς πρόωσης, επιτρέπει στο αεροσκάφος να λειτουργεί ως επέκταση της αυτονομίας, επαναφορτίζοντας τις μπαταρίες κατά την πτήση.
Η ολοκλήρωση της εγκατάστασης, έφερε τη VoltAero σε θέση να παράγει τη σειρά αεροσκαφών Cassio και η εταιρεία σχεδιάζει να λανσάρει την πρώτη έκδοση αεροσκάφους που ονομάζεται «Cassio 330». Το πενταθέσιο Cassio 330, θα χρησιμοποιεί το πατενταρισμένο «ηλεκτρικό-υβριδικό σύστημα πρόωσης» της εταιρείας, με ονομαστική ισχύ 450 PS.
Στη συνέχεια, η εταιρεία θα αναπτύξει ένα εξαθέσιο «Cassio 480» με ονομαστική ισχύ 650 PS. Μετά από αυτό, η εταιρεία σχεδιάζει να κατασκευάσει το δωδεκαθέσιο «Cassio 600», το οποίο θα διαθέτει ηλεκτρική-υβριδική ισχύ 815 PS. Η εταιρεία λέει ότι το ηλεκτρικό-υβριδικό σύστημα πρόωσης, χρησιμεύει ως εφεδρικό σε περίπτωση προβλήματος με την ηλεκτρική πρόωση, διασφαλίζοντας τη σωστή λειτουργικότητα με ασφάλεια.
Πηγή: voltaero.aero