Volvo: Μεγάλη αύξηση πωλήσεων

Η Volvo ανακοίνωσε αύξηση πωλήσεων κατά 8,8% για τους πρώτους 11 μήνες του 2021. Στους δρόμους βρέθηκαν συνολικά 634.257 αυτοκίνητα

Ακούστε το άρθρο

Η Volvo ανακοίνωσε αύξηση πωλήσεων κατά 8,8% για τους πρώτους 11 μήνες του 2021. Στους δρόμους βρέθηκαν συνολικά 634.257 αυτοκίνητα της εταιρείας. Πλέον, είναι ένα βήμα πριν την πραγματοποίηση των υψηλότερων πωλήσεων των τελευταίων χρόνων.

Η σουηδική εταιρεία σημείωσε λιανικές πωλήσεις ύψους 52.793 μονάδων τον Νοέμβριο. Μάλιστα, τα αποτελέσματα επηρέασαν σημαντικά οι συνεχιζόμενες ελλείψεις στον εφοδιασμό, που είχαν αντίκτυπο στην παραγωγή και επομένως στις παραδόσεις.

Η σειρά Recharge 

Η σειρά Recharge είναι η πιο δημοφιλής, ενώ τον Νοέμβριο, ξεκίνησαν και οι παραδόσεις του νέου αμιγώς ηλεκτρικού C40 Recharge.

Το νέο μοντέλο της Vοlvo, C40 Recharge, πρόκειται για ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, το οποίο εμπλουτίζει την γκάμα των αυτοκινήτων μηδενικών ρύπων και συμβάλει στη μείωση της ρύπανσης.

volvo

Στην Ευρώπη, πάνω από το μισό όλων των νέων Volvo που κυκλοφόρησαν στην αγορά τον Νοέμβριο ήταν μοντέλα Recharge. Τον ίδιο μήνα, το μερίδιο των μοντέλων Recharge σε διεθνές επίπεδο αντιπροσώπευε το ένα τρίτο των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας.

Στην Ευρώπη, οι πωλήσεις της Volvo από την αρχή του έτους μέχρι και τον Νοέμβριο έφτασαν τα 264.910 αυτοκίνητα. Τον Νοέμβριο, η εταιρεία διέθεσε στην ευρωπαϊκή ήπειρο 22.415 αυτοκίνητα.

«Το μέλλον της Volvo Cars είναι ηλεκτρικό. Το νέο Volvo C40 Recharge είναι η απόδειξη της δέσμευσης της εταιρείας για ένα μέλλον με μηδενικές εκπομπές ρύπων.»

Το Volvo C40 Recharge έχει όλα τα πλεονεκτήματα ενός SUV. Ωστόσο, έχει με χαμηλότερη και πιο κομψή σχεδίαση, όπως αρμόζει σε ένα crossover.

Βασίζεται στην πλατφόρμα οχημάτων CMA και είναι το πρώτο μοντέλο της μάρκας στην ιστορία, που σχεδιάστηκε αποκλειστικά ως αμιγώς ηλεκτρικό.

«Μετά την εισαγωγή του XC40 Recharge και τώρα του C40 Recharge, η premium φίρμα θα κυκλοφορήσει αρκετά νέα ηλεκτρικά μοντέλα τα επόμενα χρόνια», διευκρίνισαν τα στελέχη της εταιρείας.

Οι στόχοι της Volvo για τον εξηλεκτρισμό των μοντέλων της το 2025 και το 2030

Ήδη μέχρι το 2025, στοχεύει το 50% του παγκόσμιου όγκου πωλήσεών της να περιλαμβάνει αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, με τα υπόλοιπα να είναι υβριδικά. Έως το 2030, σχεδιάζει κάθε αυτοκίνητο που πουλά να είναι καθαρά ηλεκτρικό.

Το πίσω μέρος του Volvo C40 Recharge διαθέτει εντυπωσιακή σχεδίαση, που ταιριάζει με την κάτω γραμμή οροφής, ενώ η νέα μπροστινή σχεδίαση εισάγει μια νέα εμφάνιση για τα ηλεκτρικά Volvo και περιλαμβάνει προβολείς με τεχνολογία pixel τελευταίας γενιάς.

Στο εσωτερικό, παρέχει την υψηλή θέση των καθισμάτων που προτιμούν οι περισσότεροι οδηγοί που επιλέγουν SUV, ενώ κυκλοφορεί με μια ποικιλία χρωμάτων και διακοσμητικών επιλογών ειδικά για αυτό το μοντέλο. Είναι επίσης το πρώτο μοντέλο της μάρκας χωρίς δέρμα.

Όπως το XC40 Recharge, το C40 Recharge διαθέτει ένα από τα καλύτερα συστήματα ψυχαγωγίας στην αγορά.

Παρέχει στους καταναλωτές ενσωματωμένες εφαρμογές και υπηρεσίες Google, όπως οι Χάρτες Google, το Google Assistant και το Google Play Store.

Η πρόωση αποτελείται από δύο ηλεκτρικούς κινητήρες, έναν στον εμπρός και έναν στον πίσω άξονα, που τροφοδοτείται από μπαταρία 78kWh που μπορεί να φορτιστεί γρήγορα στο 80% σε περίπου 40 λεπτά.

Προσφέρει αυτονομία 444 χλμ., η οποία αυξάνει με την πάροδο του χρόνου, μέσω ενημερώσεων λογισμικού over-the-air.

Σύμφωνα με τη φιλοδοξία της μάρκας να μειώσει την πολυπλοκότητα στην προσφορά μοντέλων της και να επικεντρωθεί σε ελκυστικές προεπιλεγμένες εκδόσεις, έχει απλοποιήσει δραστικά την προσφορά του C40 Recharge στους καταναλωτές.

Όταν οι πελάτες λαμβάνουν ένα νέο C40 Recharge παίρνουν και ένα πακέτο φροντίδας. Αυτό, λοιπόν, περιλαμβάνει στοιχεία όπως σέρβις, εγγύηση, οδική βοήθεια, καθώς και επιλογές ασφάλισης και φόρτισης σπιτιού.

abb_img