Ιδού το πρώτο… υβριδικό Tesla Model S!

Ένας YouTuber τοποθέτησε έναν diesel κινητήρα σε...Tesla Model S, με σκοπό να διανύσει πάνω από 4.000 χιλιόμετρα χωρίς στάση για φόρτιση.

Ακούστε το άρθρο

Ένας από τους τομείς που προκαλεί πονοκέφαλο, τόσο στους κατόχους ηλεκτρικών οχημάτων, όσο και στους ενδεχόμενους αγοραστές, είναι η αυτονομία που προσφέρουν. Μάλιστα, αυτός ο προβληματισμός δεν εστιάζει αποκλειστικά την εμβέλεια. Πιο συγκεκριμένα, αφορά τη στάση για επαναφόρτιση που διαρκεί περισσότερο από ένα αυτοκίνητο με θερμικό κινητήρα. Με βάση τα παραπάνω, ένας YouTuber από το κανάλι Warped Perception συνδύασε τις 2 παραπάνω τεχνολογίες σε ένα Tesla Model S P85D.

Και όχι μόνο τις συνδύασε, αλλά κατασκεύασε το πρώτο υβριδικό Tesla πετρελαίου και ρεύματος, με τούρμπο κινητήρα! Σκοπός του εν λόγω YouTuber, ήταν να καταφέρει να διανύσει λίγο πάνω από 4.000 χιλιόμετρα, χωρίς να κάνει στάση για φόρτιση. Μάλιστα, αρχικά κατήργησε εντελώς το χώρο αποσκευών του αμερικάνικου μοντέλου. Εκεί, τοποθέτησε τον κινητήρα πετρελαίου, χρησιμοποιώντας τον αποκλειστικά ως γεννήτρια.

Koenigsegg vs Hayabusa Turbo vs Tesla Model S Plaid

Ιδού το πρώτο… υβριδικό Tesla Model S!

Έπειτα, τοποθέτησε περιμετρικά μεταλλικά τμήματα, ώστε να δημιουργήσει θερμομόνωση και όσο ήταν εφικτό, ηχομόνωση. Επιπλέον, εκτός από τον χώρο αποσκευών και το πίσω παρμπρίζ, το Tesla πλέον έχασε και τον εμπρόσθιο χώρο αποθήκευσης. Εκεί, ο YouTuber τοποθέτησε το ρεζερβουάρ καυσίμου, το οποίο τροφοδοτεί τον πετρελαιοκινητήρα των 26 ίππων στο πίσω μέρος του οχήματος.

Επιταχύνοντας με ένα «γυμνό» Tesla Model 3

Τελικά πόσα χιλιόμετρα διένυσε το… υβριδικό Tesla Model S;

Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, την εμφάνισή τους έκαναν 2 προβλήματα. Το πρώτο και αναμενόμενο ήταν ο θόρυβος από τον diesel κινητήρα. Ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά και προτερήματα των ηλεκτρικών οχημάτων είναι η αθόρυβη οδήγηση. Προφανώς, στην προκειμένη περίπτωση αυτό το πλεονέκτημα όχι μόνο χάθηκε, αλλά ήταν και λόγος για πιθανή εγκατάλειψη της προσπάθειας.

Το δεύτερο πρόβλημα που αντιμετώπισε ο οδηγός, αφορούσε το τεχνικό κομμάτι του πετρελαιοκινητήρα και πιο συγκεκριμένα την ψύξη του. Κατά τη διάρκεια της λειτουργίας του υπερθερμάνθηκε, με αποτέλεσμα να μην προσφέρει τα μέγιστα σε απόδοση. Αντίστοιχα, πτώση σε απόδοση παρουσίασε και η φόρτιση της μπαταρίας του ηλεκτρικού συστήματος του Tesla.

Το Tesla Model S Plaid «σπάει» ξανά τα χρονόμετρα

Ιδού το πρώτο… υβριδικό Tesla Model S!

Ωστόσο, παρά τα παραπάνω εμπόδια, το YouTuber του Warped Perception κατάφερε και διένυσε πάνω από 1.600 χιλιόμετρα χωρίς φόρτιση. Μάλιστα, σε ολόκληρο το ταξίδι των 4.319 χιλιομέτρων, «έκαψε» 291 λίτρα πετρελαίου, έχοντας μέση κατανάλωση 6,74 λτ./100 χλμ.

Βέβαια, το project δεν σταματά εδώ, μιας και στο video αναφέρει ότι ο diesel κινητήρας θα δώσει τη θέση του σε ένα υπερτροφοδοτούμενο Wankel. Προφανώς, αυτό μας θυμίζει το Mazda MX-30 R-EV, αλλά σίγουρα θα έχει αρκετό ενδιαφέρον

Στο παρακάτω video μπορείτε να δείτε ολόκληρη την προσπάθεια του καναλιού Warped Perception με το… υβριδικό Tesla Model S:

abb_img