Τα πρώτα ηλεκτρικά διώροφα λεωφορεία στους δρόμους του Λονδίνου

ΗλεκτροκίνησηΜΜΜΤα πρώτα ηλεκτρικά διώροφα λεωφορεία στους δρόμους του Λονδίνου

Το κόκκινο διώροφο λεωφορείο αποτελεί ένα παγκόσμιο σύμβολο, αναπόσπαστα συνδεδεμένο με τη Βρετανία που πλέον γίνεται αμιγώς ηλεκτρικό.

Η ιστορία του λεωφορείου στο Λονδίνο

Για την ιστορία, τα συγκεκριμένα λεωφορεία πρωτοεμφανίστηκαν στους δρόμους του Λονδίνου στις αρχές του 1800, ενώ η πρώτη λεωφορειακή γραμμή της πόλης δημιουργήθηκε από τον επιχειρηματία George Shillibeer με λεωφορεία που τα έσερναν άλογα.

Το 1855 δημιουργήθηκε η Γενική Εταιρεία Omnibus του Λονδίνου (LGOC) η οποία έκανε διαθέσιμα στο κοινό τα επίσημα λεωφορεία και ήταν το 1907 όταν η ίδια εταιρεία έβαλε κόκκινο χρώμα σε όλο τον στόλο των λεωφορείων της, προκειμένου να διαφοροποιηθεί και να ξεχωρίσει έναντι των ανταγωνιστών της.

Διαβάστε επίσης: Ηλεκτρικά πατίνια: Υποχρεωτική η χρήση του κράνους

Σήμερα, η χρήση των λεωφορείων στο Λονδίνο είναι τόσο εκτεταμένη, ώστε περισσότερες από τις μισές διαδρομές με λεωφορεία σε όλη την Αγγλία να γίνονται στο Λονδίνο.

Τα κόκκινα λεωφορεία του Λονδίνου γίνονται ηλεκτρικά

Τα κόκκινα λεωφορεία του Λονδίνου σε ηλεκτρική έκδοση
Τα κόκκινα λεωφορεία του Λονδίνου σε ηλεκτρική έκδοση

Η Transport for London (TfL) και η εταιρεία παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων BYD ανακοίνωσαν την προηγούμενη εβδομάδα ότι τα πρώτα 5 αμιγώς ηλεκτρικά, διώροφα λεωφορεία εκτελούν ήδη διαδρομές στους δρόμους της πόλης.

Σύμφωνα με τον αναπληρωτή Δήμαρχο του Λονδίνου για το Περιβάλλον και την Ενέργεια, Matthew Pencharzτα λειτουργικά κόστη των λεωφορείων με τον τρόπο αυτό περιορίζονται σημαντικά και το ίδιο συμβαίνει επίσης με τα κόστη συντήρησης. Επιπλέον τα θετικά αποτελέσματα που έχει η κίνηση αυτή ως προς την προστασία του περιβάλλοντος έχει τεράστιο θετικό αντίκτυπο για τους Λονδρέζους. 

Διαβάστε επίσης:  Aptera: H ιστορία του πρώτου EV που δεν χρειάζεται φόρτιση

Η BYD θα βοηθήσει επίσης να εγκατασταθούν σταθμοί ταχείας φόρτισης ενώ τα λεωφορεία της είναι ήδη εξοπλισμένα με μπαταρίες 345 kWh που είναι ικανές να διαρκέσουν περίπου 190 μίλια που επαρκούν για την συνηθισμένη καθημερινή πορεία ενός λεωφορείου για όλη την ημέρα.

Τα 5 λεωφορεία διαθέτουν air conditioning, θέσεις για 54 καθιστούς επιβάτες και έχουν χώρο για άλλους 27 όρθιους επιβάτες (81 στο σύνολο).

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ