J.D Power: Αυτές είναι οι εταιρείες με τους πιο πιστούς ιδιοκτήτες

Έρευνα της J.D Power, αποκαλύπτει ποιες αυτοκινητοβιομηχανίες διαθέτουν τους πιο πιστούς ιδιοκτήτες στις ΗΠΑ.

Ακούστε το άρθρο

Η αγορά νέου αυτοκινήτου δεν είναι εύκολη υπόθεση για όλους. Αρχικά, υπάρχουν εκείνοι που δεν επιμένουν σε μία συγκεκριμένη μάρκα. Αντιθέτως, όταν επιλέγουν ένα νέο αυτοκίνητο, επηρεάζονται από φίλους, διάφορες συζητήσεις, διαφημίσεις κ.α.

Επιπλέον, έχουμε και όσους δεν τους αρέσουν οι αλλαγές, εκείνοι που επιλέγουν συνεχώς ως νέο αυτοκίνητο, ένα μοντέλο από την αγαπημένη τους εταιρεία. Αυτοί είναι οι λεγόμενοι πιστοί ιδιοκτήτες. Ποιες όμως είναι οι εταιρείες που λατρεύουν περισσότερο; Μία νέα έρευνα της J.D Power δίνει την απάντηση.

Πρωτιά για την Alfa Romeo στην J.D. Power!

Στις premium μάρκες κερδίζουν οι Γερμανοί

Πιο συγκεκριμένα, η αμερικάνικη εταιρεία ανέδειξε τις φίρμες με τους πιο πιστούς ιδιοκτήτες, ανάλογα με την κατηγορία οχημάτων. Η έρευνα μελέτησε την αφοσίωση στη μάρκα σε 5 τμήματα: premium αυτοκίνητο, premium SUV, αυτοκίνητο μαζικής αγοράς, SUV μαζικής αγοράς και φορτηγό.

Ειδικότερα, στην κορυφή της σχετικής λίστας για τις premium φίρμες είναι η Porsche, με ποσοστό 56,8%, ενώ στη δεύτερη θέση είναι η Mercedes-Benz με 50,5%. Επιπλέον, στις premium μάρκες SUV, στην πρώτη θέση συναντάμε τη Volvo με ποσοστό 56,5% και την BMW με 56,1% να είναι στη δεύτερη θέση.

Hyundai Motor Group: Στην κορυφή από τη J.D. Power

Έντονο και το ιαπωνικό… στοιχείο

Στις μη premium μάρκες, η Toyota είναι πρώτη σε προτιμήσεις με ποσοστό 60%, ενώ δεύτερη είναι η Honda με ποσοστό 55%. Αντίστοιχα, στους ιδιοκτήτες SUV για μάρκες που δεν είναι premium, η Subaru είναι πρώτη (61,1%). Και η Toyota να ακολουθεί με 60,5%.

Τέλος, στην υψηλότερη θέση μεταξύ των ιδιοκτητών Pick-Up, η Ford έχει τους περισσότερους πιστούς ιδιοκτήτες με ένα ποσοστό της τάξης του 64,6%. Η Toyota έχει ισχυρή παρουσία και στην εν λόγω κατηγορία, αφού είναι δεύτερη σε προτιμήσεις με ένα 60,4%.

Έρευνα: Στη δουλειά με το αυτοκίνητο; Είναι ανθυγιεινό!

Η αφοσίωση σε… πτώση σύμφωνα με την J.D Power

Να σημειώσουμε ότι ο αντιπρόεδρος του τμήματος δεδομένων και ανάλυσης της J.D. Power, Tyson Jominy, δήλωσε ότι φέτος η αφοσίωση στις μάρκες σημείωσε πτώση. Αυτό έχει να κάνει με την αύξηση της διαθεσιμότητας των οχημάτων.

Πιο αναλυτικά, ο Tyson Jominy, δήλωσε:

«Η διαθεσιμότητα των οχημάτων αυξήθηκε και περισσότερες επιλογές έφτασαν στην αγορά για τους καταναλωτές. Έτσι, η αφοσίωση μεταξύ των εμπορικών σημάτων στο σύνολό τους σημείωσε πτώση φέτος. Επιπλέον, οι ιδιοκτήτες δεσμεύτηκαν στα οχήματά τους για περισσότερο χρόνο από το κανονικό λόγω των συνεχιζόμενων διαταραχών στην αλυσίδα εφοδιασμού, με αποτέλεσμα να είναι πιο πιθανό να αντιμετωπίσουν προβλήματα με τα οχήματά τους».

Έρευνα: Όχι άλλα αυτοκίνητα στην πόλη!

Για να προσθέσει:

«Τώρα που κάποια από αυτά τα προβλήματα έχουν αμβλυνθεί, οι καταναλωτές επιθυμούν να βρεθούν πίσω από το τιμόνι κάτι… διαφορετικού και δεν παραμένουν πλέον τόσο πιστοί σε μία μάρκα. Ωστόσο, πολλές από τις μάρκες με την υψηλότερη κατάταξη έχουν παρόμοιες επιδόσεις χρόνο με το χρόνο. Προφανώς, όταν τα οχήματα προσφέρουν μία εμπειρία που απαντάει στις προσδοκίες των ιδιοκτητών. Όπως για παράδειγμα, όταν προσφέρουν εξαιρετική ποιότητα κατασκευής, οι ιδιοκτήτες είναι πιθανό να ανταμείψουν τις μάρκες με την αφοσίωσή τους».

abb_img