Jaguar: θα παραμείνει στη Formula E

Η Jaguar έχει λάβει 13 νίκες στη Formula E και αυτή τη στιγμή ηγείται του πρωταθλήματος κατασκευαστών για τη σεζόν 2023-24.

Ακούστε το άρθρο

Η Jaguar, θα παραμείνει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula E μέχρι το τέλος του 2030. Λέγοντας ότι θα συνεχίσει να επιταχύνει την ανάπτυξη της νέας γενιάς ηλεκτρικών αυτοκινήτων δρόμου.

Η βρετανική μάρκα αγωνίζεται στη σειρά ηλεκτρικών μονοθέσιων από τη σεζόν 2016-17. Και θα διαγωνιστεί για το 100ο ePrix της στο Μονακό αυτό το Σαββατοκύριακο. Η εταιρεία έχει λάβει 13 νίκες στη Formula E και αυτή τη στιγμή ηγείται του πρωταθλήματος κατασκευαστών για τη σεζόν 2023-24.

Τώρα έχει δεσμευτεί στους επικείμενους κανόνες Gen4 της Formula E, οι οποίοι θα ξεκινήσουν τη σεζόν 2026-27. Και θα διαρκέσουν έως το 2029-30. Θα συνεχίσει τόσο ως κατασκευαστής κινητήρων, όσο και με την εργοστασιακή ομάδα της TCS Racing.

Η μάρκα, θα επανεφευρεθεί ως premium μόνο για ηλεκτρικά τα επόμενα χρόνια. Με το πρώτο από μια προγραμματισμένη αρχική γκάμα, θα ηγείται μιας μεγάλης λιμουζίνας τριών μοντέλων που πρόκειται να φτάσει στο 2025.

Επομένως, η παραμονή στη Formula E μέχρι το τέλος του 2030. Έτσι θα δώσει στην εταιρεία μια βιτρίνα, για να αναδείξει τη δύναμη της τεχνολογίας EV της και να αναδείξει την εικόνα της νέας επωνυμίας της.

Ο επικεφαλής του μηχανοκίνητου Τζέιμς Μπάρκλεϊ, δήλωσε ότι η ομάδα της Formula E «θα συνεχίσει να οδηγεί την ταχεία ανάπτυξη της τεχνολογίας EV στην πίστα».

Σημείωσε ότι η δέσμευση ήταν απόδειξη της «εμπιστοσύνης του διοικητικού συμβουλίου της JLR στην αξία του ανταγωνισμού». Και ευθυγραμμίστηκε με την ευρύτερη επιχειρηματική στρατηγική Reimagine της εταιρείας.

Η βρεττανική εταιρεία, έχει επιμείνει εδώ και καιρό ότι ο μηχανοκίνητος αθλητισμός είναι χρήσιμος για ηλεκτρικά συστήματα μετάδοσης κίνησης. Αυτό περιλαμβάνει εργασία με τη Wolfspeed σε καρβίδιο του πυριτίου για χρήση σε ημιαγωγούς. Και με την Castrol για την εκ νέου βελτίωση του χρησιμοποιημένου υγρού κιβωτίου ταχυτήτων για αγωνιστική χρήση.

Νέες τεχνολογίες απο την Jaguar

Η μάρκα είπε ότι και οι δύο αυτές τεχνολογίες θα χρησιμοποιηθούν από τα ηλεκτρικά της επόμενης γενιάς.

Ενώ οι τεχνικές λεπτομέρειες εξακολουθούν να έχουν οριστικοποιηθεί, τα αφεντικά της Formula E είπαν ότι τα μελλοντικά αυτοκίνητα Gen4 θα έχουν 804 ίππους. Και έως 939 ίππους πέδησης με ανάκτηση, από 469 ίππους και 804 ίππους για τα τρέχοντα αυτοκίνητα Gen3.

Το πλαίσιο θα αναπτυχθεί και πάλι από τη γαλλική Spark Racing Technologies, ενώ η ιταλική Podium Advanced Technologies θα αντικαταστήσει την WAE ως προμηθευτή των μπαταριών. Η Marelli θα συνεχίσει να παράγει τους μπροστινούς κινητήρες, οι οποίοι χρησιμοποιούνται σε μεγάλο βαθμό για το regen. Οι κατασκευαστές είναι ελεύθεροι να αναπτύξουν τους δικούς τους πίσω κινητήρες.

Η Jaguar είναι ο δεύτερος κατασκευαστής που δεσμεύεται στην εποχή Gen4 της Formula E, μετά τη Nissan.

Πηγή : Autocar

abb_img