Κάπως έτσι θα είναι το Renault 5 E-Tech

Λίγες εβδομάδες πριν το ντεμπούτο του αμιγώς ηλεκτρικού Renault 5 E-Tech διέρρευσαν teaser φωτογραφίες, που αποκαλύπτουν το σχεδιασμό του.

Ακούστε το άρθρο

Το παγκόσμιο ντεμπούτο του Renault 5 Ε-Tech είναι προ των πυλών. Το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της γαλλικής μάρκας θα κάνει την εμφάνισή του στις 26 Φεβρουαρίου, στο πλαίσιο της Έκθεσης της Γενεύης. Η εταιρεία εδώ και λίγες ημέρες έχει ξεκινήσει την teaser καμπάνια του μοντέλου προετοιμάζοντας μας για την παγκόσμια πρεμιέρα.

Ωστόσο, λίγες εβδομάδες πριν το ντεμπούτο του, ο Παγκόσμιος Οργανισμός Πνευματικής Ιδιοκτησίας (WIPO) διέρρευσε μερικές φωτογραφίες του, αποκαλύπτοντας τον σχεδιασμό του μοντέλου. Όπως δείχνουν οι φωτογραφίες, η έκδοση παραγωγής παραμένει πιστή στο πρωτότυπο, με κάποιες μικρές αλλαγές. Ας τις δούμε πιο αναλυτικά.

Renault 5: Μία πρώτη γεύση από το επερχόμενο ηλεκτρικό

Οι διαφορές του επερχόμενου Renault 5 E-Tech με το πρωτότυπο

Πιο συγκεκριμένα, οι διαφορές εντοπίζονται στις χειρολαβές, οι οποίες θα είναι κανονικές και όχι αναδυόμενες (pop-up), όπως το πρωτότυπο. Ακόμη μία αλλαγή, έχει να κάνει με τους καθρέπτες.

Ειδικότερα, η έκδοση παραγωγής έχει κανονικούς καθρέπτες, εν αντιθέσει με το πρωτότυπο που έχει κάμερες. Το Renault 5 E-Tech χρησιμοποιεί την πλατφόρμα CMF-B EV, μειώνοντας έτσι το κόστος παραγωγής κατά 30%, χάρη στη συμμαχία Renault-Nissan-Mitsubishi.

Πρόγευση της ηλεκτρικής αναγέννησης του Renault 5

Με 2 εκδόσεις μπαταρίας

Επιπλέον, η μπαταρία του 400V προσφέρει υψηλή ενεργειακή πυκνότητα, μειώνοντας το βάρος και αυξάνοντας την ακαμψία του. Σε ότι αφορά το θέμα «μπαταρία», να σημειώσουμε πως το Renault 5 E-Tech θα είναι διαθέσιμο με 2 επιλογές μπαταρίας.

Η πρώτη με ενεργειακή χωρητικότητα 40 kWh και η δεύτερη με 52 kWh, προσφέροντας αυτονομία μέχρι και 400 χιλιόμετρα. Η εξελιγμένη αρχιτεκτονική της μπαταρίας συμβάλλει στην καλύτερη ποιότητα κύλισης και στη μείωση του θορύβου.

Renault 5: Με γιορτινό και… «ηλεκτρικό» πνεύμα!

Κάπως έτσι θα είναι το Renault 5 E-Tech

Ο ηλεκτροκινητήρας από το Megane E-Tech Electric

Όσον για την απόδοση του ηλεκτρικού κινητήρα, η Renault δεν έκανε κάποια αποκάλυψη. Λογικά θα την μάθουμε στην Έκθεση της Γενεύης, αν δεν υπάρχει και πάλι κάποια… διαρροή.

Το μόνο στοιχείο που έχουμε σχετικά, είναι το γεγονός πως ο ηλεκτροκινητήρας θα είναι τοποθετημένος στον εμπρός άξονα και θα προέρχεται από το Megane E-Tech Electric. Τέλος, είναι επιβεβαιωμένο πως η υπο-μάρκα της Renault, Alpine, ετοιμάζει σπορ έκδοση του R5.

Καταλήγοντας, η γαλλική εταιρεία είναι έτοιμη να παρουσιάσει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο που συνδυάζει την προηγμένη τεχνολογία με τη συμπαγή και σπορ εμφάνιση. Μέχρι τη μεγάλη παγκόσμια πρεμιέρα του, κάνουμε υπομονή για το γνωρίσουμε καλύτερα.

abb_img