Leapmotor: Νέος τρόπος τοποθέτησης μπαταριών!

Το νέο ηλεκτρικό Leapmotor C01 έρχεται με καινοτόμες τεχνολογίες, οι οποίες δίχως αμφιβολία κλέβουν τις εντυπώσεις.

Το πρώτο ηλεκτρικό της αυτοκίνητο παρουσίασε η κινέζικη Leapmotor, με την ονομασία C01. Μέσω αυτού η νεοϊδρυθείσα μάρκα, επιδιώκει την είσοδό της στην κινέζικη αγορά, επενδύοντας σημαντικά σε τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης.

Ωστόσο, το νέο C01 είναι πολύ διαφορετικό από τα υπόλοιπα ηλεκτρικά ανά τον κόσμο, αφού είναι το πρώτο μοντέλο παραγωγής με την τεχνολογία cell-to-chassis.

Η συγκεκριμένη τεχνολογία «τοποθετεί» την μπαταρία απευθείας στο πλαίσιο. Σε αντίθεση με τα μέχρι τώρα ηλεκτρικά οχήματα, στο οποία συναντάμε τη μπαταρία σε ξεχωριστό χώρο.

Η τεχνολογία cell-to-chassis «χαρίζει» περισσότερο χώρο στο CO1, ενώ συμβάλλει και στην εξοικονόμηση βάρους.

Leapmotor: Η επανάσταση στην τοποθέτηση μπαταριών!

Προφανώς, τα στοιχεία της μπαταρίας είναι απλωμένα στο πλαίσιο και δεν συγκεντρώνονται σε ένα σημείο. Σύμφωνα με την κινέζικη φίρμα, η τεχνολογία διασφαλίζει περισσότερη ασφάλεια και σταθερότητα σε περίπτωση σύγκρουσης, ενώ παράλληλα φροντίζει για την καλύτερη οδική συμπεριφορά. Τέλος, η θέση των κυψελών στο πλαίσιο του C01 είναι ανάμεσα στους δύο άξονες του.

BYD: Οριστικό τέλος στα συμβατικά μοτέρ!

Με πολλά χαρακτηριστικά συνδεσιμότητας

Επιπλέον, το C01 διαθέτει ορισμένα χαρακτηριστικά συνδεσιμότητας που εντυπωσιάζουν. Συγκεκριμένα, το τσιπ Qualcomm Snapdragon 8155 είναι υπεύθυνο για τη χρήση των τριών οθονών του αυτοκινήτου. Ενώ, διαθέτει την λειτουργία αναγνώρισης προσώπου. Δηλαδή, το όχημα μπορεί να ξεκλειδώσει αλλά και να ξεκινήσει μέσω Face ID.

Leapmotor: Η επανάσταση στην τοποθέτηση μπαταριών!

Επίσης, η υπηρεσία infotainment είναι συμβατή με τις περισσότερες εφαρμογές Android. Ενώ, για τους χρήστες της Apple, το ξεκλείδωμα και το κλείδωμα θα είναι επίσης δυνατό μέσω της  λειτουργίας Siri. Τέλος, το σύστημα «Leapmotor Pilot» επιτρέπει την αυτόνομη οδήγηση.

BYD Seal: Μία… φώκια από την Κίνα κόντρα στο Tesla Model 3

Το CO1 ανήκει στην κατηγορία των σεντάν μεσαίου μεγέθους, με μήκος περισσότερο από 5 μέτρα και είναι διαθέσιμο σε πέντε εκδόσεις. Έχοντας ισχύ 542 ίππων διανύει την απόσταση 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3 δευτερόλεπτα, ενώ η μπαταρία του είναι χωρητικότητας 90 kWh.

Κίνα: Οι επενδύσεις στο υδρογόνο είναι το μέλλον

Προσφέροντας εύρος αυτονομίας, από 500 χιλιόμετρα για την βασική έκδοση, έως και 717 χιλιόμετρα για την τελευταία. Οι προπαραγγελίες για τα πρώτα 10.000 οχήματα της κινέζικης εταιρείας έχουν ήδη ξεκινήσει. Ενώ το εύρος τιμών είναι μεταξύ 25.350 με 38.000 ευρώ.

 

Editorial

newsletter-graphic-carselectric.gr
Οι ειδήσεις μας κατευθείαν στο inbox σας!