Το Ασημένιο Βέλος ετοιμάζεται για το παρθενικό ταξίδι του με επιβάτες

Ακούστε το άρθρο

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ το Μάιο του 2020 “γύρισε σελίδα” στις σιδηροδρομικές μετακινήσεις με το νέο ηλεκτροκίνητο τρένο, Intercity Express.

Το Intercity Express διανύει την απόσταση Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε μόλις 4 ώρες και έχει αναβαθμισμένες υπηρεσίες, όπως πρίζα σε κάθε θέση και WiFi (προς το παρόν, αποκλειστικά στην αμαξοστοιχία I/C51 και για την Α’ θέση. Σταδιακά, θα εγκατασταθεί και στις υπόλοιπες αμαξοστοιχίες).

Οι τιμές εισιτηρίων στο Intercity Express

Η τιμή του εισιτηρίου ανέρχεται στην Α’ θέση στα 55 ευρώ για απλή μετάβαση (με 20% έκπτωση μετ’ επιστροφής) και στη Β’ θέση στα 45 ευρώ για απλή μετάβαση (με 20% έκπτωση μετ’ επιστροφής).

Το «Ασημένιο Βέλος»

Η επόμενη ημέρα στον ελληνικό σιδηρόδρομο είναι γεγονός με τον ερχομό του «Ασημένιου Βέλους» στην Ελλάδα.

Το πρώτο από τα πέντε τρένα πρώτης γενιάς που φέρνει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στη χώρα μας, έχει φτάσει στη Θεσσαλονίκη από τις 16 Ιανουαρίου και αναμένεται το παρθενικό του ταξίδι με επιβάτες στις 25 Μαρτίου του 2021 με αφορμή τον εορτασμό των 200 ετών από την επανάσταση του 1821.   

Το τραίνο λευκό βέλος

Το συγκεκριμένο τρένο είναι το ETR 470 n. 07 της Τrenitalia που ανακατασκευάστηκε πλήρως και βάφτηκε στα χρώματα της ελληνικής εταιρείας ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. Τα νέα αυτά τρένα θα παραδοθούν σταδιακά και θα πραγματοποιούν δοκιμαστικά δρομολόγια στους ελληνικούς σιδηρόδρομους.

Τα εννέα βαγόνια

Τα τρένα αυτά θα αποτελούνται από εννέα βαγόνια. Το ένα θα είναι εστιατόριο/μπαρ, τρία βαγόνια θα είναι πρώτης θέσης και πέντε οικονομικής θέσης.

Κάθε συρμός θα έχει τη δυνατότητα να φιλοξενήσει πάνω από 475 άτομα και να προσφέρει ανέσεις για ένα καλό και βολικό ταξίδι. Επιπλέον, υπάρχουν και ειδικά διαμορφωμένες θέσεις για ΑΜΕΑ.

Λευκό Βέλος

Το πλήρως ανακατασκευασμένο τρένο μπορεί να τρέξει με ταχύτητα πάνω από 200 χλμ/ώρα, καθώς διαθέτει τριφασικούς κινητήρες, ισχύος 5,880 kW.

Διαθέτει μηχανισμό ανάκλισης, που του επιτρέπει να γέρνει έως και 8 μοίρες στις στροφές, καθιστώντας το ικανό να διατηρεί υψηλότερες ταχύτητες.

Παρόλα αυτά, οι υποδομές του ελληνικού σιδηροδρόμου δεν μπορούν να αντέξουν ταχύτητες άνω των 160 χλμ/ώρα και έτσι το τρένο αυτό θα διανύει την απόσταση Αθήνα –Θεσσαλονίκη σε 3 ώρες και ένα τέταρτο.

Συνολικά, το κόστος και για τα πέντε τρένα φτάνει τα 52 εκατομμύρια ευρώ.

Το μόνο που περιμένουμε τώρα είναι να δούμε τις τιμές του εισιτηρίου για να κλείσουμε και εμείς μια θέση.

spot_img